- 730 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TAŞRA YAZARI
Kitap fuarında yayınevlerinin kurmuş olduğu stantların hepsi maalesef aynı ilgiyi görmüyordu. Kimi stantların önünde metrelerce kuyruk oluşmuş, okurlar ellerinde az sonra en sevdiği yazarına imzalatacağı kitabına bebeği gibi sarılmış bekleyedursun, başka bir stant önünde deyim yerindeyse tam bir sinek uçuşması mevcuttu.
Yelpaze sunusu şeklinde elinde tutmuş olduğu üç kitabını gelip geçenlere uzatan yazarın içinde bulunduğu durum; sakalından düşen kelimelerin dil ucu sövgüsüne dönüştü dönüşecekti. Sırtını dönüp giden vurdumduymaz okura adeta yalvarırcasına; dilsiz bir sunumla,’’Allah rızası için kitabımı alın! ’’diyordu.
Fuar alanında bu enstantaneyi gören adam; yazara üzülmesinden olsa gerek, derin bir nefes çekip, ‘’İstanbul-Ankara gerisi Taşra ! ’’dedi. Bir yandan da popüler kültürün yok ettiği, taşra yazarı! Diye düşünmeden edemedi.
15.01.2011- Yahya İNCİK 21:26
.
YORUMLAR
Yazıyı okudum ve düşümdüm. Ben de bir taşralı olduğuma göre daha çok uzun yıllar bekleyeceğim kitap bastırmak için galiba.
Hem kimin için bastıracağımı bile bilmiyorum hani. Yazınızı okuduktan sonra temelli şaşkın oldum inanın.
Düşündüren bir yazıydı/ umarım herkes için öyle olmuştur.
Saygımla.
Yahya İncik
Hikaye kısa, peki handikap mı ? elbette değil ,tam tersine bir yazar için oldukça zordur az cümleyle olay ya da durum, zaman, kişi ve mekan dahilinde anlatsın meramını.
Anlatmış mıdır yazar?
Elbette, üstelik başarıyla. burnumun direği sızladı, düşündüm ..
Biri utanmalı, sistem mi yazarı bu denli küçülten, okuyucu (alıcı) mı ?
Şapkayı önümüze koyup düşünme vaktidir.Az biraz duyarlıysak.
saygıyla