- 727 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLIK KERVANI GÖÇTÜ
Bir yanda bir millet fosfor bombalarıyla yok edilirken,bir yandan binlerce kilo metreden gelen insafsız bir güç demokrasi adına ölüm kusarken,her gün ayna önünde insan olduğumuzu kendimize inandırmaya çalışmaktan ne zaman vaz geçeceğiz?Masumiyet sembolü çocuklar savaş suçlusu ilan edilirken,asıl suçlu ne zaman ortaya çıkacak?Ne zaman insan olduğumuzun farkına varacağız yada ne zaman insan dışı bir varlık olduğumuzu kabul edeceğiz?Biz ne yapıyoruz,neden susuyoruz?Kalplerimiz neden taşlaştı,neden gözyaşı pınarlarımız kurudu?Milyonlarca annesiz çocuğun ve milyonlarca çocuksuz kalmış annenin ızdırabını kim dindirecek?KİM KİM??
Hoşgörü adalet anlayışı ne zaman canilikle eş oldu?Cevap basit değil mi?Kıyamet koptu,insan nesli son buldu!!Hepimiz sonun başında değilmiyiz?Akıllı olan bizler,ölüm kusarken yada sessiz kalarak ölüm kusanlara yardım ederken,akılsız diye nitelediğimiz hayvanlar dahi farklı türlere merhamet örnekleri sergilerken,insan denen nesne neden merhamet duygusunu aldırdı?Şimdi hepizin bir keşfe çıkma zamanı.Her fert insanlığını bulmakla yükümlü yok yok insanlık denen olgu bitti insanlık öldü yada keşfedilmesi güç bir yere sürüldü.YAZIK!!Her sabaha umutla uyanan ama belki o gün keyif için atılmış bombaya hedef olan çocuk,oyuncak diye bombaya sarılan çocuk:Sabret karabulutlar dağılacak.Bu savaş bitecek.Bir bahar düşlüyorum gözlerimiz güneşe doymuş ışıl ışıl,şehadet rüzgarına kapıldık yüreğimiz göçüyor ANNE SEN ÜZÜLME!!!Her doğan güneş bin türlü ızdırapla yüzyüze kalıyor Gazze de ama sen üzülme anne diyor bir çocuk,evet anneler üzülmesin diyor ben küçücük bedenimle nasıl devleşiyor büyüyorsam insanlık o derece körleşiyor.Anne diyor çocuk yine annesini kaybettiğinden habersiz.Merhamet yoksunlarına merhamet ver yarap.
Yarap uyandır bizi sökülsün şafaklar çekilsin artık karanlık bir sabah gelsin ki sabahtan da aydınlık.Yarap Yarap göç eylemekte olan insani duygularımızı bizden ayırma Yarap FİLİSTİNLİ ÇOCUKLARI YALNIZ BIRAKMA,YARAP ÇOCUKLARI ANNESİZ ANNELERİDE ÇOCUKSUZ BIRAKMA,YARAP TAŞLAŞMIŞ KALPLERİ YUMUŞAT,YARAP KURUMUŞ GÖZ PINARLARIMIZA DAMLALAR NASİP EYLE .....YARAP YARAP AMİN AMİN.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.