- 809 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat bana yalan söyledi
HAYAT BANA YALAN SÖYLEDİ
Soğuk mu ? soğuk bir 18 mart gecesinde anneme acılar vererekten elimde olmayan sebeblerden dolayı merhaba demişim hayata .Gözlerimi hayata ilk açtığımda anlamiştım sanki hayatın gercek yüzünü ağliyordum hiç durmayacasına anneminde yüreği parcalanıyorsu susturamıyorsu beni oda anlamiştı sanki hayatın gercek yüzünü gördüğümü. Çareresiz caresiz beni öpüyor okşuyor sıkı skı sarıp sarmaliyordu beni elinden ne gelirdi ki yalancı düzenbaz hayata karşı oda çok yemişti hayattan calım oda dinlemişti hayatın pembe dolu yalanlarını mecburen inanmıştı . Hergün güneşli tertemiz g hayat dolu güne merhaba diyerek umut dolu başlamiştım hayata çok sürmeden gözlerimi o masmavi tertemiz gök yüzüne baktığım da kapkara bulutalrla kaplamıştı o güzelim tertemiz masmavi gökyüzünü almıştı benden o güneşi masmavi gökyüzünü yine yalan konuşmuştu umut içinde uyandırmıştı sabahleyin sonra da karartmıştı dünyamı sonra emeklemeyi öğretti bana emeklerkende düştüğümde hep güldü arkamdan kahkalara boğuldu .Okumayı öğretti bana peşindende okuyup işsiz kalığımda avera dolaştığımda ilk gün ilk o güldü bana mutsuz olduğumda ensemdedeydi hep parayi öğretti bana peşindende parasızlığı gösterdi aşk sevgiyi verdi peşinden ayrılığı sevgisizliği verdi bana hep yalan söyledi..hayat..
YORUMLAR
ilk gün ilk o güldü bana mutsuz olduğumda ensemdedeydi hep parayi öğretti bana peşindende parasızlığı gösterdi aşk sevgiyi verdi peşinden ayrılığı sevgisizliği verdi bana hep yalan söyledi..hayat..
Deneme türünde olan yazınız ,akıcı bir biçimde kaleme alınmıştır.hayat ne yazık ki artılarıyla eksileriyle var olmaktadır.Kötüler olacak ki iyilerin değeri bilinecek,hayata yalandan dah çok bir imtihan alanı olarak bakarsak farkılı perspektiften bakmış olruz.Birazda hayatı bizim alğılamamız önemli pozitif veya neğatif bakış açısına göre değişir.yazınız bana bunları anımsattı.
tebrik,takdir ve yazılarınızın devamını beklerim efendim..