- 1215 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYANIN DÜZENI BOZUK DEGIL, BIZIM AYARLARIMIZI KESIF ETMEMIZ LAZIM KI !BIZE GÖRE BOZUK OLAN DÜNYANIN DÜZENI, DÜZELSIN...
UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM, BELKIDE YAZACAK BIRSEY BULAMIYORDUM...
BU GECE ICIMDE BIRIKEN NE VARSA DISA AKTARMAK ISTIYORUM...
BELKI DOGRU BELKI YANLIS, AMA YAPMAK ISTIYORUM...
OKUNSUN YADA OKUNMASIN, BEGENILSIN YADA BEGENILMESIN...
BELKIDE BIR ISYAN BU, ICIMDE PATLAYAN...
DÜZENI BOZUK DÜNYA DIYIYORUZ YA; DÜNYANIN DÜZENI BOZUK FALAN DEGIL ASLINDA,BOZUK OLAN BIZLERIZ...
KENDI CIKARLARIMIZI GÖZETMEKTEN BASKA BIRSEY YAPMIYORUZ,YAPAMIYORUZ,DOGAMIZ GEREGI EGOIST YARADILMISIZ. BU BIR GERCEK, KIMIMIZ DAHA AZ KIMIMIZ ISE DAHA COK EGOISTIZ...
BEN SAHSIM ADINA SÖYLEYEYIM KI, DAHA AZ EGOIST OLMAYA CALISANLARDANIM...
SAGLIKLI OLMASINI ISTIYORUM BENCILIKLERIMIN,MESELA BANA ZARARI DOKUNACAK BIR DURUMU, DÜSÜNMEDEN TASINMADAN SIRF BIRILERI MEMNUN OLSUN DIYE YAPMAMAYA GAYRET GÖSTERIYORUM...YADA SEVDIGIM BIRINI BASKA BIRI ILE PAYLASMAK ISTEMEYEREK YAPIYORUM BUNU...
CÜNKÜ BENDE INSANIM VE BIR EGOISTIM SONUCTA :)
HER INSAN ÖNCE KENDININ SONRA BASKASININ IYI OLMASINI ISTER...
BIR ATA SÖZÜ DE DERKI;SEN IYI OL KI, BASKALARINADA FAYDAN DOKUNSUN...
BURAYA KADAR DOGRU,YANLIS BIRSEY YOK SANIRIM...
YA DAHA COGUNU ISTEYENLER VE DOYUMSUZ OLANLAR,LAFIM SÖZÜM ONLARA.VARDIR ELBET HERKESIN CEVRESINDE TANIDIGI BIRISI, DOZUNU ASAN VE BUNUN FARKINDA BILE OLMAYAN BIR INSAN...
BU TARZ DOZU ASMIS INSANLAR, BAZEN HAYATINIZI ZINDAN EDEBILIR...
BU INSANLAR SIRF SADE VATANDAS DA OLMAYABILIR...GENELDE PATRONLAR YADA YÖNETICILERDIR YAHUT MEVKI SAHIBI... DEVLET IDARESINDE DÜNYA ILE BAGLANTILI ISLERDE KIDEM SAHIBI OLAN INSANLARDAN...ISTE DÜNYANIN DÜZENININ SORGULANMASINI BORCLU OLDUGUMUZ VE BIZE SAVASLAR, ISSIZLIKLER, ASALANMALAR V.S GIBI DUYGULARI YASATAN INSANLAR...O INSANLAR ARASINDAN CIKAR....
SIMDI SÖYLE BIR BAGALANTI YAPALIM, KONUYA...
MESELA:BIR DILIM PASTA VAR COK SEVIYORSUNUZ BU PASTAYI,TABAGINIZDA; YERKEN GÖZÜNÜZE BASKA BIR PASTAYA DAHA TAKILIYOR...
DAHA TABAGINIZDA KI PASTAYI YEMEDEN ONU YEMEGI KAFANIZA KOYUYORSUNUZ NEDEN MI ? CÜNKÜ HEP DAHA FAZLASINI ISTIYORSUNUZ...
SAGLIKLI MI ? BU ! BILIYORSUNUZ KI, EGER DÜSÜNÜRSENIZ O PASTAYI ÖNCEKI PASTADAN SONRA YEMEKLE, KENDINIZE IYILIK DEGIL ZARAR VERIYORSUNUZ... O PASTAYI DIGER PASTADAN FARKLI KILAN ISE SIZIN BEYNINIZ VE DOYMAK BILMEYEN NEFSINIZ...
O PASTAYI YEMEK ISTEMENIZIN ISE BIR COK NEDENI OLABILIR,
1.SIZ YEMEZSENIZ, BASKASI YIYECEKTIR... BU NASIL OLUR ONU SIZ YEMELISINIZ :) ODA SIZIN OLMALI...
2.ACABA TADI BU PASTADAN DAHA MI GÜZELDIR ? MERAK :) YA DAHA GÜZELSE DEGIL MI :)
3.AMAN CANIM IKI DILIM PASTADAN NE OLUCAK... ? VURDUM DUYMAZLIK :) VE DOYUMSUZLUK... :)
BURDA PASTA BIR ÖRNEK...YANI PASTA DEGIL DE NE OLURSA OLSUN, BEYNIMIZ BIZE HEP DAHA BENCIL OLMAMIZI SÖYLEYECEKTIR...VE BUNUN ICIN SEBEPLER ÜRETECEKTIR...
KENDINI HAKLI GÖREBILMEK ICIN...
EGO DEDIGIMIZ SEY ZATEN BEYNIN BIR BÖLÜMÜNDE YER ALIR, ANLIMIZIN YANKISMINDA...
BUNUN FARKINA VARIRSANIZ, EGONUZU KONTROL EDEBILIRSINIZ...
EGOLARIMIZI KONTROL EDEBILIRSEK, EGOISTLIKLERIMIZ DE DENGELENECEKTIR...
YANI ASLINDA :
DÜNYANIN DÜZENI BOZUK DEGIL, BIZIM AYARLARIMIZI KESIF ETMEMIZ LAZIM KI !BIZE GÖRE BOZUK OLAN DÜNYANIN DÜZENI, DÜZELSIN...
SEVGI VE SAYGILARIMLA
YAZAN:GÖNÜL CESLI
02.10.2009 CUMA 02:25
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.