- 486 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SADAKAYI KiME VERDiK?
Az sadaka cok bela defedermi$.Gurbetelde $öyle saga sola bakinca yardima ihtiyaci olan dü$kün kimseleri görmek mümkün degil.ihtiyaci olupda alamayan yok adeta.Herkesin durumu ne cok iyi nede cok kötü.Di$ görünü$ beni hep etkilemi$dir.Kiligina bakiyorsunuz ve yüreginiz aciyor.Biraz yardim edeyim belki durumlari eyi degil diyorsunuz.Nacizane biraz yardim yapiyorsunuz.Bir zaman sonra birde bakiyorsunuzki ,o yardima muhtac olarak görüdügünüz vatanda$ ev almi$,yada araba.Colugu cocugu kitkanat gecinirken,bagzi$eylerden mahrum ya$arken bu olacak i$mi diye dü$meden edemiyor insan.
Bu aralar buralarda ,ba$larini baglayan dilenciler sokaklara dü$dü.Tipleri hic bize benzemiyor emme, ba$örtüleri TÜRK dedirtiyor.Hastayim o insanlara.Sapasaglam vede elleri tutuyor.Bize kapiya geleni vede el acani geri cevirme diye ögretildi.insan ikilemde kaliyor;aceb diyorsunuz,ya gercekden muhtac bir insansa.Yaaa cok zor karar vermek.Gecen gün bir adam geldi.Selamünaleyküm dedi.Bende a s dedim.Elinde bir resim vardi insanin icini buruyordu.Bebek ve kanser ALLAH korusun,ya bu nasil bir duygu sömürüsüki insanlarin hissiyatlariyla oyuncak gibi oynuyor bu sahtekar insanlar.Yilin bagzi aylarinda ortaya cikiyorlar.Takdikde hep ayni.Hasta cocuk,ana,baba yada kendileri.ister istemez dü$ünüyorsunuz.Geri cevirmekde istemiyorsunuz.Yüzlerine durupda ;in$allah yalan söylemiyorsundur demek geliyor icimden.Emme insan utaniyor yaaa.Koskoca bir kadin veya adam kar$inizdaki.Veriyorsunuz inandiginiz icin degil ,belkide bela defederim dü$üncesiyle.Bizden günah gidiyor,onlara veriyoruz gerisi onlara kalmi$.Bagzen bi bakiyom ellerinde benimkinden dahada iyi cep tel.var..Gelde cildirma..Dönerciye gidiyorlar, ya nebiliyim ihtiyaci olan insan böyle davranmaz.Bunlar bana göre mafya,,grup halinde cali$ip para kazanmanin yolunu buluyorlar.Ali$kanlik etmi$ cingene bunlar.Ba$örtümüzü irezil ediyorlar.Buda bizi mahvediyor.Bagzen $eytan diyorki kar$Ilarina dikil agzina geleni söyle,koskoca adamsin,elin tutuyo,git i$ bul, hic olmazsa temizlige git.Öylece diz kirip el acip oturmakla hayat devam etmez.PÜÜÜÜ size diyesim geliyor.Sonra aman kizim kendine hakim o.Herif cam yarmasi gibi, kalkar du$kana iki indirir.Di$indende olun,milletede irezil olursun deyip..SUSUYORUM::Ama gözlerim onlara her$eyi anlatir durumda bakiyor,tabiki anlarlarsa..
Allahim sen bu kullarini affet.Cok adice bir durum..iNSANLARIN DUYGULARINI iSTiSMAR ETMEK..YAZIK DiYORUM SADECE....azda olsa gerek duydugumuz ki$ilere niyet ederek yardimda bulunursak,Rabbim kar$iligini verir.Kazadan beladan yavrularimizi vede bizleri korur.Gercekden ihtyiaci olan birini bulmak cok zor..saygilar..NE VERiRSEN ELiNLE ,O GiDER SENiNLE..