- 634 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gıraç
-Mehmet bey,biliyorusunuz başvurunuz tamamlanmadan önce malvarlığınız hakkında tarafımıza bilgi vermeniz gerek,eksik yada yanlış belgi vermeniz durumunda tarafınıza ödenen para faizi ile geri alınır,mal varlığınız hakkında konuşabilirmiyiz?
-(Elleri cebinde ayakta salonda gezinerek)Valla gardaşım,benim ne malım mulkum olcak, aha işte bu ev ,bi de gapıda gürdüğün beyaz araba(bu arada eşi oturması için işaret etmektedir)
-anladım efendim,yani başka bir malvarlığınız yok..
-Yok gardaşım yok, ne gezer yav,zaten bu evde babamın üzerine,arabam da eski model,perdeyi sıyır bakıver,başka ne malım olacak,bi evim var bi arabam ,bi de köyde az buçuk tarlam var ama hisseli yani , gıraç ...eksen ekilmez , biçsen biçilmez,icara da vermedim..
-(Ayağa kalkarak,çıkmak için kapıya yönelir)Köydeki tarlanız için tarafımıza ilçe tarımdan Zirai gelir belgesi getirmeniz gerekecek.
-anladım ,ben sizin ora gelırım,valla başka malım yok,he bi de evim var köyde ama köy evi ,o da hisseli,bi de köyde iki motorumuz var , bi de bağ evimiz var, bi de yazları gittiğimiz yayla evi var,bi de gamyonet var emme o da eski model yani ,başka da yok ..
-peki,efendim,izninizle..
-(kapıyı açarken)oldu gardaşım size kolay gelsin,bi sey sorcam ,bu bizim oğlan için bir araba aldım da yeni ,ruhsatı daha bana geçmedi,onu da yazacan mı gardaşım ,başka da malımız falan yok yani , zaten evi görüyon işte , arabamızda gapıda eski , toprakta gıraç , gıraç , yani gurak gurak,eksen ekilmeeez...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.