- 769 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
dü$ünürken, dü$üp kalkmak
insani insan yapan beyni ve dü$ünme yetenegidir.Nerde ne yapacagini,nasil davranacagini bilmesi onu diger varliklardan ayirt eder.Dü$üncelerde kaybolup giderken ,hangi ciki$i kullanacagini bilmesi ,ve o istikametde ilerlemesi tabiatindan ileri gelir.Be$ parmagin be$ide bir degil, bunu hepimiz bilir ve kabul ederiz.Herkesin kendine göre bir dogrusu vede yanli$i vardir.Benim ak dedigime digeri karada diyebilir yani.
Hislere gem vuramazsiniz bagzen.Aglarken aniden gülesiniz gelir.Gülerkende hickira hickira aglayi verirsiniz.Yani insaniz i$te her$ey bizim icindir.Kendinizi garip bir diyarlarda hissettiginiz anda, pisikonuzda sapma vardir.itiraf edemesenizde hal ve haraketleriniz ister istemez sizi ele verir.Ya$adiginiz olaylar ya$ayacaginiz olaylara zemin hazilar bagzen.Aslinda bu ba$dan neyse odur, ilerisi demek degildir.Kendi elinizde olanlari oynarsiniz,gerisi suyun aki$i gibi gelir.Akintiya kürek cekerken etrafa bakinir durursunuz, acaba nereden tutunabilirim? diye.Size uzanan bir el, yada kol akintidan kurtulup cikmaniza belki yardimci olur.Fakat ya sonrasi?bunu kesdirmek cokda kolay degildir.imdata yeti$en o varlik size nasil bir yön verecek? ve nerde dur detirtecek?kesdirmek cokda kolay degildir.Yagmurdan kacarken aniden yagan dolu misali,sudan cikmi$ balik olabilirsinizde.Cekecegim sonuna kadar demek gelir bagzen dilinizden.Tabiki gercegi görebiliyor vede hissedebiliyorsaniz.
Kurtulu$ yolunu bulmak ugruna, istemediginiz $eylerede göz yumarak üc maymunu oynamak, belkide sizi varacaginiz en son noktaya kendi ayaklarinizla götürür.Son durak neresi?,ben kimim?nerdeyim? ve burda ne i$im var?sorulari siraya girer beyin trafiginizde.Lambalarin hepsi sizin icin KIRMIZIDIR.Kar$iya gecmek icin bekler durursunuz.Ye$il I$IK yanasiya sizde yanarsiniz adeta.Tam yandi geceyim derken, birde bakarsinizki kar$inizda görülen cukur adeta sizi bekler yutmak icin.Ya cukuru atlayacaksiniz gücünüz varsa,yada baliklama dalacaksiniz o karanliklar vede nedenler cukuruna.Bu sefer sizi ne bir el ,nede bir kol alacakdir o dü$dügünüz kör kuyudan.Diz kirip bagda$ kurup oturacak ve NERDE YANLI$ YAPDIM DEMEYE BA$LAYACAKSINIZ sessiz cigliklarinizla.i$ i$den gecmi$ ve hakkiniz olan yeri bulmu$ olacaksiniz farkinda olmadan.Gerisi artik size kalmi$dir, ve ruhunuz bedeninizle elele verip sizi ANLAMSIZLIGA BIRAKMI$DIR.Kendi benliginizde, kendinizi arar bulursaniz BRAVO SiZE..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.