YORUMLAR
"Benim uyarılarım"la yaşadığın değişime, ben değişim diyemem. Değişir gibi görünmektir o, değişmek değil; bunun için ki sevinemem. Bir davranış, birisi dediği için değil, kalpten ve gönülden neşet ederse, onun tadına o zaman doyulmaz işte.
sevgiyi tadmamis bir öz
edemez yürekten bir söz...
Güzeldi bir cok düsünceden geciyor insan yazilarinizda.
Yüreginize saglik
Sonsuz saygimla
Benim her hafta okuduğum bir dergi var ve her hafta ünlü bir yazarın/şairin mektupları yayınlanıyor. İnanın bir ara "bu tür mektupların o dergide yayınlanmasını fazlalık buluyorum" diyeceğim geldi. Yani sizin bu mektupla bir kıyaslama yapınca o tür mektupların hiç bir edebi yanını bulamadım; çünkü okuduğum bir kaç mektup aşk ve çok sıradan mektuplar olduğunu ben bile anladım.
Neyse, bu yazdıkların doğru tespitlerdi ve çok objektif bir mektuptu. Kimi okul köşelerinde kimi hayatın bire bir köşelerinde okur ve hayatın öğretileri okulların ezber öğretilerinden kat kat üstündür diyebilirim. Ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim "Cahillerin en çok okumuşlardan çıktığını"... Bu uzun bir konu tabii.
İletişim iki kişiyle başlar ise bana göre doğru bir tanım ve uzatmak isterim ki duymak, görmek ve hissetmek de bir iletişimdir. Ve bu mektupta bir kitle iletişimin de söz konusu olduğu da aşikardır. Çünkü bu mektubu biz de okuduk, etkilendik ve iletişim kurduk.
Şimdi ne mi yapacağız? Tabiki Yazara teşekkür eder ve kutlamak isterim.
Selamlarımla
"gelgelelim, dünyanın en zor uğraşısıdır, insanın kendi gerçekliğiyle yüzleşmesi ve hesaplaşması! "
Alıntıladım izninizle, altını çizmekti bir anlamda maksadım. Çok güzel bir mektup. Doğru ifade edebilen sıradan bir mektuptu size göre belki fakat örnek olması gereken bir türkçe ve biçim kullandığınızı söylemek gerekir diye düşündüm.
Teşekkür ediyorum.