- 1073 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
60 lik dedeye 25 lik kiz!!
Beyaz atli prensi gören varmidir bilinmez emme,yillardir genc kizlarin rüyalarini vede hayallerini süsledigi söylenir durur yillardan beri.Evlenip yuva kurmak,cocuk dogurmak,mutlu olmak hepimizin hayalidir nacizane.Eskiden görücü denen bir usul vardi.Büyükler gider gelin adayina bakar,ka$i gözü, eli yüzü,boyu posu uygunsa aldim getti derlerdi.Genclere belki söz hakki verilmezdi.Bu olacak dendimi boyun kildan inceydi.Dügün dernek kurulur al bunda ,koy bunda her$ey oldu bittiye gelirdi.Günümüzde bu i$ler cok degi$di.Teknolojinin ilerlemesi evlilik müesesinide yeniledi.Kim kimi isterse alir oldu.Ayip yasak kalmadi yani.Kizlar $imdi begeniyorlar koca adaylarini.Belki böylesi daha iyi oldu .Fakat burda aptal a$ik olarak degilde mantikli dü$ünerek hareket etseler daha iyi olacak emme ,A$K BA$A GiRiNCE AKIL SEYAHATE CIKIYOR BAGZEN..
Evlendikden sonra mutlulukmu yoksa mutsuzlukmu bulur insan,ister istemez ya$ayarak ögrenir.Bagzen cefakar olur,bagzende vefakar.Bagzende fedakar olur her$eye gögüs gerer ve KAHRAMAN GELiN ROLiNi oynar durur yillarca.Cocuk dogur, hamur yugur bedenden ve beyinden rahatsiz duruma gelir.Yillar gecdikce degeri anla$ilamaz olur bu kahraman gelinlerin.ilk firsatda,hep hastasin,birgün yüzümü güldürmedin,AT GiBi AVRAT olmadin.....vs.yakinmalar ba$lar herif tarafindan.Zavalli KAHRAMAN GELiN yillarini vermi$dir fakat be$ kuru$ degeri kalmami$dir..öyle bir an gelir ve can ilige tak der..ya bo$anir, yada kahrindan ölür.
Hasta avratdan kurtulan herif sonunda gün yüzüne cikmi$dir artik.ilk hedefi kendinden ya$ca kücük AT GiBi BiR AVRAT almakdir.Utanmadan SIKILMADAN nerdeyse babasi olacagi ya$daki kizlari almaya kalkar, bu AKILDAN FUKARA ADAM müsvetteleri.Hadi bunlarda denge bozulmu$,ya size ne olmu$? BABA denen o kutsal varligin adini kirleten adi yaratiklar.Para ugrunu,menfaat ugruna el kadar kizlarinizi,kendi ya$iniza yakin heriflere nasil veriyorsunuz?..cok afedersiniz ama yüzlerine balgamla HAHHHH PUUU diyerek tükürmek lagzim.Babasi ya$indaki koskoca heriflere, gözünüzün nuru yavrularinizi nasil PE$KEH cekdiniz?..üstüne üstlük birde cocuk yapmiyorlarmi..Aman tanrim dü$ünmesi bile korkunc.Kac sene daha ya$arki insan 50-60 ya$indan sonra???..o cocuk ve avrat nolacak..Ortada kalacaklar,belkide o dogurttugunuz cocugun kaderide anasi gibi olacak..yani SATILACAK!!!!..
60 ya$indaki adam 25 ya$indaki kizi alimir beee? o zavallilarin hayatlarini karartmaya kimin hakki var sorarim sizlere?..Cok aci verici bir$ey ALLAHIM kimseinin ba$Ina vermesin in$allah..Bu olayda sadece EGiTIMSiZLiK VEDE CAHiLLiK SUCLU..Birde parayi her$ey olarak gören insanlikdan nasip almami$ yaratiklar.AKILLI OLUN AKILLI::YERiN ALTIDA VAR HAAAA!!!ONA GÖRE????
acimadan sattiniz
hicmi dü$ünmediniz
gencligini ya$ayamadi
güzelligine doyamadi
daha barbisi bile olamadi
nasil kiydiniz bicimcik kizlara
aldiginiz para kursaginizdan gecerken
yirtmadan nasil yuttunuz
kizinizi ellerin kucagina verip
sabahlara kadar nasil uyudunuz
Yemek pi$iremezdi
bula$igi bol köpürdemezdi
daha cama$irla bile tani$mami$ti
nasil kiyip verdiniz kizlarinizi ellerin kucagina
Kendi daha cocukdu oyuncagida hic yoktu
evcilik oyununda ba$ rolü
nasil kiymadan verdiniz onlara
kücücükdü vücudu
nasil yaki$tirdiniz anneligi
zor gecen 9 ay hamileligi
hicmi vicdaniniz yokdu
cocuk ya$larinda
ölümlerden ölüm olan
canindan can cikartan
dogumu yaki$tirdiniz onlara
YETER ARTIK SATMAYIN KIZLARINIZI.ONLAR BiR MAL;EV ;ESYA;OYUNCAK;YiYECEK DEGiLLLLL!!KIYMAYIN KIZLARINIZAAAAA!!!ALMAYIN AHLARINI !!DUYMASINLAR VAHLARINIZI!!!YETER
YORUMLAR
Vallahi doğru söze ne denir.tebrik ediyorum sizi çok güzel bir yazı.selam ve sevgi ile