- 504 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL PENCERESİNDEN
Ben sana ne yaptım diye başladım anlatmaya, Ben sana ne yaptım…
Köyümün çimen kokan yaylarında harmanlandım ben. Ekin tarlalarının arasında başaklar boy verirken serpildi, enginlere sığmayan yüreğim. Köyümün dışında bir yer var mı hiç düşünmedim, gerek duymadım beklide. İnekleri güderken bostan kenarlarında bir tek sapanım vardı benim, yeni taşlanmış yollarımızdan topladığım taşları atmak için.
Öyle seni bildiğin üç kişi falan da değildik; Bedirhan ile Nazlıcan değildi yanımdaki. Asım ağabeylerin Murat, kuru Nevzat’ın Nuri, birde ben vardım işte. Muhabbetimiz akşamki kıran tepesinde yapacağımız maçın ötesine gitmezdi. Kız neymiş, milletin arasına nasıl girermiş, la yok, imkanı yok . Zaten 60 hanenin içinde kim var ki. Bir kız çıkacak taaa, aklımızı alacak taaaa, goca dağın başından aşa atacak.. O zor yavrum be.
İlk geldiğimde köyden; O kalabalıkta, can çekişti yüreğim, Kafesteki kuşları aratmazcasına. İlk siz geldiniz hoş geldiniz demeye. Annen, kardeşlerin, ve diğerleri. Ben sadece seni gördüm. Bu ne dedim kendi kendime. Usludur kalbim ne oluyo len. Anam anam göğüs kafesim, nefes alamıyorum, suratım yanıyor. Bu kız mı? Şayet bu kız sa, bu zamana kadar zannettiklerim neydiki ?
Koştum diğer odaya. Herkes beni arıyor, ne olduki diye. Sen buldun beni kapının arkasında. Sonra sordun işte….
- Neden saklanıyorsun ?
- Ben sana ne yaptım ? diye….
1. Bölümün sonu……