Gelmeznaz ile Beklerhan’nın Harfsiz Aşkı-23
hayrettin taylan
Ben sustum , hiç yazılmamış, hiç yazılamayacak cümlelerde . Zor sözcükler sana kalsın.Harfsiz gidişler sana yakılsın,sessiz nefretler duvarına yazılsın, bensiz kara talih bahtının sandığına taşınsın.
-Susmalıyım ki; yüreğimin sesi , atom sesi kadar katı yüreğine duyulsun. Suskunluğum seni Hiroşima yapsın. Bensiz hiçbir gönülde yıllarca yeşermeyecek dünyan.Bu sevdanın ahından şanlı bir sevgi denizinde yüzeceğini mi düşündün.
- Yüreğine ulaşsın isimlerimizdeki ortak harfler. Harflerin iksirinden çok şey öğrendim.
1 ( A,H,Ö,Y)
2(B,I,P,Z)
3(C,İ,R)
4(Ç,J,S)
5(D,K,Ş)
6(E,L,T)
7(F,M,U)
8(G,N,Ü)
9(O,V) Önce isminizi 1 ile 9 arasındaki rakamların altına gelecek şekilde bir kağıda yazın. Her harfin bir karşılığı sayı var. Daha sonra bu sayıları toplayın, eğer iki haneli bir sayı çıkarsa o iki sayıyı da bir birleri ile toplayın, tek haneli sayıya erişin.
Örn: A(1) Y(1) Ş(5) E(6)
1+1+5+6 =13- 1 + 3= 4 VE anlamı : Sizin doğuştan gelen ve erkekleri etkisi altına alan bir çekiciliğiniz var. Doğruyu söylemek gerekirse sizin gözlerinize karşı koyabilecek erkek yok denecek kadar azdır. Ah kaderim, ah yürek ederim harflerinde sustum.
-Beni duymamak için yürek sesinde hangi Yecücler yaşıyor. Yaşlı bir gelecek peşine mi takıldın. Ben susmalıyım ki; tüm zor sözcükleri , sözlükler tanımlasın. Can kırıklarının izahını yapamıyor vicdani lügatim. Dil dil döküldüm uğruna,seni yazdım, seni sildim, seni anlattım, sensizliği yazdım ,kendimle oynadığım kumarbazlığı yazdım.
- Meğer seni çok seven ;ama ruhunun dehlizlerinde hazlara kumar oynayan uslanmaz aşk kumarbazıyım. Bütün sevgilerini dil dil dökmüşüm güzeller hercaisinde. Gül gül kokundan uzaklaşmışım anlık masallar gecesinde. Bin gece değil, bir gece masalında seni can evinden vurmuş, hiç inmediğin sevda göğümden düşürmüşüm.
- Gözlerimde günahın gökkuşağını hissettin. Gözlerinden akan yağmurlarından gökkuşağı oluşmadı. Kirpiklerine benzer bir renkle harfsiz ,bensiz kaçışlar sundun.
- Sunam ,Nazlıcanım, Goncam,Leylam,Her ŞEYİM olmaktan hece hece kaçtın.
- Beni kovdun kalbinden. Beni sildin silinmez dediğimiz harfsiz kitabımızdan.
-Bu aşkın kitabını biz yazdık,şimdi sayfa sayfa yırtmak ne kadar zor.Bari arka kapağı yırtma, orda kalbinin duvar yazılarını yazdım yazgıma.
-Cümleler sana kalsın, adının ilk harfini saklıyorum kendime. Yetiyor, özetliyor, her şeyi.
-CANI YANSIN..!!!" demişsin. Yüreği kanasın, beni hep arasın günah kentlerinde, yalansı Leyla’lar cehenneminde.
-Yakılsın bensizliğin ateşinde.Cennetimde sana yer yok, yar olmak ,sana ser olmak yok demişsin.
-Sus dedim sana,sus ki Canı Yansın , canımın.
-Unutamadım, unutmayı başarmak okuluna gittim,harf harf eridim, harf harf sildim ;ama unutamadım ,meğerim Nefesimsin .Bir aşık Nefessiz ,nasıl yaşar ki ,Meğer canımsın, bir aşık, “Cansız” nasıl yaşar ki.Meğer “ Göz Nurumsun”…Bir aşık gözsüz, sensiz nasıl yaşar ki.
-Meğer “Aşkımsın,”aşka ders veren,aşktan ders alan, aşk ders olan, aşktan öte aşk olan bu yürek ermişi nasıl aşksız yaşar ki…
-Ben Seni Kendim Bildim ,Gittin Yarım Kaldım! Gittin Yarim kaldı. Gittin amansız kaldım.
Duyuyor musun? Anlıyor musun? Var mısın, Yok musun? Beni unuttun mu? Can kırıklarının kırk ayağı ,gönül ayağına , dert merdivenine sarılıp duruyor mu ? Beni, yaşadıklarını,yaşamadıklarını, her şeyi unut...Bir tek şeyi unutma! Ben seni sevdim, ben seni unutamadım ,yanarak, yıkılarak, kül olarak, eriyerek, buz olarak, köz olarak ,aşk olarak, yalnız olarak, terk edilmiş olarak, bütün olarak sevdim işte. Budur beni ahdim, budur benim gönül haritam, budur silinmeyen sevginin güneşi,budur BEN….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.