ERZURUMDA İFTAR (1984 yılı) Yazısına Yorum Yap
"ERZURUMDA İFTAR (1984 yılı)" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
si
Doğrudur! Bu hatıranın (ve yorumun ) altına imzamı atarım.Yaşamım boyunca Erzurumu, en çok ta bu mekanı ve fotoğrafı çekip saklayan, yıllar sonra bile internet ortamına taşıyan sevgili öndeki beyaz gömlekli kravatlı yı andım. İlginç olan ise o iftarı yaptığımız paranın nasıl bulunduğunu yıllar sonra bu yazıda öğrenmiş olmamdır. Erol kardeşime selam ve sevgilerimle.
Tahminkar olmayan Sinop lu :))
Kimbilir nice hatırayı yeniden anımsatacaksınız bu yazıyla. Tebrik ediyorum. Kullandığınız şivesel farklılığa vurgular çok şık durmuş olmakla birlikte kimi imla hatalarını gözden kaçırmışsınız. Niyetli oluşunuzdandır. Severek okudum. Varolun, saygımla...asran...
erolabi
@erolabi
Alakanıza teşekkeür ederin,haklı ve yerinde eleştiriniz vesilesiyle ayrıca şükranlarımı sunarım.
haklısınız ben bu yazıları ya çalıştığım yeerde ya da int kafedeyazıyorum.bu yazı işyerinde hem iş hem vatandaşa hizmet olunca yazıp okuyamıyorum bile.
Tekrar teşekkür ederim
haklısınız ben bu yazıları ya çalıştığım yeerde ya da int kafedeyazıyorum.bu yazı işyerinde hem iş hem vatandaşa hizmet olunca yazıp okuyamıyorum bile.
Tekrar teşekkür ederim