Komşu Kadın 4 ( evlenilecek kızlar )
Bakkala gidiyordum…apartmanın kapısından adımımı atar atmaz karşıma çıktı…
-Hu Oğlan Merhaba !
-Merhaba Teyze !
-Bak yine teyze diyor, aramızda o kadar yaş farkı mı var ?
-Yoo ! Yirmi beş yaş kadar falan !
-Çok mu yani !!!
-Ya boş verin Allah aşkına ne istiyorsunuz yine onu söyleyin.
-Sen bekardın değil mi ?
( Eyvah ! dedim yine sarkacak bana…)
-Evet bekarım…hayırdır ?
-Seni evlendirelim…
-???
-Dur hemen hayır deme bi dinle.
-Ooofff ! Tamam hadi çabuk söyle ne söyleyeceksen…
-Bak bi kız var, eşinden ayrılmış…biraz kilolu ama yüzü çok güzel…ne dersin ?
-Olmaaz…
-Tamam bi kız daha var , O da eşinden ayrılmış, iki çocuğu var…biraz pasaklı ama olsun vücudu çok güzel…olur mu ?
-Olmaaz…
-Hay senin olmazına…Bi tane daha var, O da eşinden ayrılmış…biraz çatlak, çok konuşur ama olsun maaşı var…kabul mü ?
-Olmaaz…
-Allah Allah ! Kız beğendiremiyoruz beyimize…Bi kız daha var, O da eşinden ayrılmış, bir çocuğu var…uyumayı çok seven biri…eşi yemek yakıp durduğu için boşamış ama olsun hiç ses çıkarmaz ne söylesen yapar öyle bir kız…ne dersin ?
-Ya Allah aşkına deminden beri sayıp durduğun bayanların hepsi kocasından ayrılmış bayanlar.Yok mu kocadan ayrılmamış biri ?
-Var ! Ben varım, kocamdan ayrılmadım daha…
-???
-Seni seni… bende gözün olduğunu biliyordum kerata
-!!!
Not : Demek ki neymiş…
1-Cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zormuş.
2-Bir insan birine kafayı taktı mı kurtulmak zormuş.
3-Yaşlı ama gençliğini yaşayamamış bayanlara merhaba dememek gerekirmiş.
4-Ahlak; yaşta, başta, medeni durumda değil…içteymiş.
YORUMLAR
Bu kadının amacı belli.
Bence korkmayın.
O size aslında bişiler demeye getiriyo..ya boşverin siz he /he diyin gitsin
Bırakın fantazilerini kursun zavallı bir ayağı çukurda dicem ama bu kadın hepimizi gömer..:)
Haklısınız bazı kişilerin saplantıları vardır
Üstüne gitmekten zevk alırlar
Halbuki hep iğreti durduklarının farkında değillerdir
Yaşlı kadın değil bu ......garip bişi yaşına göre hareket etmiyo..Hemde kocası varmış tövbe est.
Neyse sanırım bu seride bu neneyle bayağı muhatap olacağız.Saygımla.