gün gelir...
Gün gelir, ufak bir rüzgârda bir ağaca çarparız, gün gelir, koca bir fırtına bile ayağımızı yerden kesemez.
Bu günün güzelliğini yarına taşımak için, dünün güzel geçmiş olması gerekmez, dünü yarına nasıl taşımak istediğimizdir önemli olan.
Ayaklara yolları gözler gösterir, ama nereye gideceğini akıl söyler.
Hep başkalarının yanlışı düzeltmeye çalışmaktansa, insan, arada bir kendi doğrusunu da gözden geçirmeli
Kız çocuklarımızı güvende olsunlar diye, belli bir saatten sonra eve kapatırız, çünkü o saatten sonra dışarı güvenli olmayan erkek çocuklarımızı bırakırız.
İnsan kazandıklarına kaybettiklerini ekleyince bir varlığa sahip olmamışsa, hiçbir şey başaramamış demektir.
Meyvenin olgunluğa erişmesi için bir mevsim gerekiyorsa, insan için ne gerekir?
İçeriden bakılınca dışarıdaki, dışardan bakılınca içerdeki farklı görünür. Bazen içerisi
dışardan daha soğuktur.
Suya yol açmazsak, akmak için yolunu kendi bulur.
Yağmurla, ne beden ,ne de ruh yıkanmaz. Yağmur, sadece yerdeki izleri, kirleri temizler.
Ne’ isek o’yuz, ayna farklı göstermez.
Arayan ne aradığını bilirse, aranan oradadır.
İnsan giydiğine yakışmazsa ne giydiğinin önemi yoktur.
İnsan, diğerine, onu idare ettiği için saygılıdır, çünkü idare etmek için sevmek gerekmez.
Söyleyerek tüy bitse de dillerde,
Oyuncak olmamalı değer bilmeyenlere.
Ah şimdi elimde sihirli bir değneğim olsaydı keşke…
NAZ