- 650 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tarihe Not Düşme...
Değerli Arkadaşlarım.
Hepinize ilgilerinizden ve değerli yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.
Özellikle ….. Kardeşimin serzenişi çok manidar.
Evet, toplumların yaşamış oldukları drama dönüşmüş hayatın sebepleri, kişilerin hayat hakkındaki bilgisizliklerinden, ciddi konular karşısındaki ilgisizliklerinden başka bir sebep ile izah edilemez.
İnsan için düşünen mahlûk ( hayvan ) deniliyor ise, düşüncenin hakkını vermesi olaylar arasındaki sebep ve sonuç ilişkisini yakalaması, yaşama makul ve mantıklı bir anlam yüklemesi gerekirdi.
Maalesef ki günümüzün insanı bırakın geleceğini, ciddi konularda sanıyorum günü birlik bile düşünme zahmetine katlanamayacak kadar düşünce tembeli veya fakiri konumuna mahkûm edilmiş.
Kendisini kaptırmış olduğu veya birilerinin dünya hâkimiyet tutkusu, doymak bilmeyen ticaret hırsı veya siyasi ahlaksızlığına alet edilmek için zevk tiryakiliği ile rahat tembelliği bataklığına çekilmiş veya itilmiş olması hasebi ile içinde bulunduğu elim durumu,
Ancak yolun sonuna geldiğinde fark edecek düşüncelerini değersiz şeylere yönlendiren gaflet uykusundan uyanacak.
Amma!
Sanıyorum bu uyanış ona acı bir pişmanlık ve kaybettiklerine üzülmekten başka bir fayda veremeyeceği gibi, kayıplarının telafisine de bir katkı sağlamayacaktır.
İşte geleceği gören ve düşünen insanların bir kere değil birçok kere düşünmesi ve yakınlık kurabildikleri herkesi hayatın mana ve maksadını düşünme adına anlayacakları dilden uyarması lazım geldiğine inanıyorum.
O zaman değerli dostlar,
Düşünme gibi çok değerli bir yeteneğin hakkını verip, İnsan onuruna yakışır ve insanlığın geleceğine ışık tutacak değerli ve ciddi konular üzerinde düşünmeye kendimizden başlayarak toplumumuza örnek olmaya ne dersiniz.
Değerli arkadaşım.
Çok olmak önemli değil.
Haklı olmak ve hakkı temsil etmek önemlidir.
Sonra önemli olan değersiz çoklular içinde değil, tarihin hazmedemediği değerli azınlıklar arasında mümtaz ve saygın bir yar alabilmektir.
Yönlendirilen kalabalıklar içinde değil,
Kalabalıkları yönlendirenler içinde olmaya ne dersiniz?
Ben evet diyeceğinizden emin olduğum için!
Haydi dostlar,
Nefsimiz için değil neslimiz için yaşamaya.
Haydi Dostlar!
Basit, şahsi, günü birlik değersiz, saman alevi nitelikli dedikoduları, magazin muhabbetleri terk edip,
Ciddi, önemli, tüm insanlığı ve insanlığın gerçek geleceğini ilgilendiren konular üzerinde tarihe not düşülecek düşünceler geliştirerek adınızı tarihe yazdırmaya ne dersiniz.
Tüm site Arkadaşlarıma ve değerli okurlarıma,
Saygı ve sevgilerimle.
Tarihe Not Düşme... Yazısına Yorum Yap
"Tarihe Not Düşme..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.