- 750 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR BULUT BİN DAMLA ŞİİR ANTOLOJİSİ çıktı.. / Hikmet OKUYAR
SİVAS ve ilçelerinde aşıklık, ozanlık, şairlik, şiir yorumculuğu geleneğini sürdürmek; çırak usta geleneğini yaşatmak; şiire duyulan özlemleri coşturmak için 26-27 Haziran 2010 tarihlerinde Sivas ve İlçelerini kapsayan ’’ Bir Bulut Bin Damla Şiir Şöleni ’’ kapsamında Sivaslı Aşık ozan Şairlerin şiirlerinden oluşan bir de ’’ Bir Bulut Bin Damla Şiir Antolojisi’’ hazırlanarak yayınlandı.
ŞİİRLİ, ŞUURLU VE ÖZVERİLİ ÇALIŞMALARLA GERÇEKLEŞTİRİLEN 2010 BİR BULUT BİN DAMLA ŞİİR ŞÖLENİ İLE BİRLİKTE YAYIN HAYATIMIZA GİREN BİR BULUT BİN DAMLA ŞİİR ANTOLOJİSİ KUTLU OLSUN.
ANTOLOJİDE YER ALAN SİVASLI YİĞİDOLAR’IN HEYECANINI BİREBİR YAŞAMAK ÇOK FARKLI BİR DUYGU. BU HEYECANI SİVASLI OZAN ZARALICAN KIRŞEHİR GELİNİ ZÜBEYDE GÖKBULUT İLE ÇOK DAHA ZOR ŞARTLARDA PAYLAŞTIK.BİR YANIMIZ SİVAS YOLLARI’NDA BİR KULAĞIMIZ SİVAS DİLLERİNDE KALDI.
GÖZYAŞI ÖZLEM ÇİLE VE YİĞİDOLAR SAYGINLIĞINDA DİK DURUŞLARIN TEMİZ SAYFALARDA SERGİLENİŞİ VE GİZEMLİ DEYİŞLERİN DİZE DİZE SÜZÜLÜP GELEREK VE ÇAĞLAYANLAR OLUŞTURARAK BİR ŞÖLENİN ÜZERİNDE YANKILANMASI; GİZEMLİLİĞİN TARİFİ ÇOK ZOR EN ZOR TARAFI OLDU.
ŞÖLEN SÜRESİNCE ÇOK FARKLI GÜZELLİKLER YAŞANDI.PROĞRAM SUNUCUSU ŞAİR ŞİİR YORUMCUSU YAZAR NEVİN KILIÇ DENEYİMLİ SUNUMLARIYLA ŞİİR ORTAMLARININ HAVASINI SİVASLI YİĞİDOLAR İLE ÖRTÜŞTÜRÜP KAYNAŞTIRARAK MEMNUNİYETLERİN YORUMLARA TEŞEKKÜRLERE YANSIMASINA VESİLE OLDU.
ANTOLOJİ İÇİN ÖZVERİLİ HİZMETLERİNİ ORTAYA KOYANLAR SİVAS’A YENİ BİR ESER DAHA KAZANDIRDILAR.
SİVAS VALİLİĞİ’NİN SİVAS BELEDİYESİ’NİN VE VE SİVAS ŞİİRLERİNİN SAYGIDEĞER YİĞİDOLARI!
SİZİ, EKİBİNİZİ, TERTİP KOMİTESİNDE GÖREV ALAN RESMİ VE ÖZEL KURULUŞLARIN YÖNETİCİSİ VE TEMSİLCİSİ ŞİİRSEVEN CANLARI; ŞEBİNGÜLÜ SUNUMLARIMIZLA GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUZ.
SİVAS VE İLÇELERİ, TANITIM TURİZM KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİ BAKIMINDAN, YERALTI YERÜSTÜ ZENGİNLİKLERİ BAKIMINDAN ÇOK ÖNEMLİ BİR YERLEŞİM MERKEZİ.
’’ 2010 BİR BULUT BİN DAMLA ŞİİR ŞÖLENİ ’’ BAŞINDAN SONUNA KADAR TAKİP ETTİĞİMİZ ÇOK SAYGIN, ÇOK ÖNEMLİ BİR ORGANİZASYON..
SİVASLI AŞIK, OZAN, ŞAİR, ŞİİR YORUMCUSU YİĞİDOLAR İLE SİVAS VE İLÇELERİNDEKİ AŞIKLIK OZANLIK ŞAİRLİK GELENEĞİNİN KORUNUP GELİŞTİRİLEREK YAŞATILIP GELECEK NESİLLERE TESLİM EDİLMESİ İÇİN GÖTERİLEN GAYRETLİ ÇALIŞMALAR YENİ İSİMLERLE YENİ ESERLERLE YENİ OLUŞUMLARLA DEVAM ETTİRİLECEKTİR.
BU SİVAS ENGİNLİĞİNDEKİ, YİĞİDO SAYGINLIĞINDAKİ, ŞİİR GÜZELLİĞİNDEKİ COŞKUYU SİZLERLE PAYLAŞIRKEN; SENEYE DAHA KAPSAMLI, DAHA MUHTEŞEM BİR ORGANİZASYON OLSUN DİYE GAYRET GÖSTERMENİN HEYACANINI DA HİSSEDİYORUZ.
ŞİİRLERİYLE BİR BULUT BİN DAMLA ŞİİR ANOTOLJİSİ İÇİNDE YER ALAN AMATÖR VE USTA AŞIK, OZAN, ŞAİR DOSTLARI;YAYIN KURULU MENSUPLARINI, ŞİİR YÜKLÜ DUYGULARLA TEK TEK TEBRİK EDİYORUZ.
SİVAS SEVDASI ile TEŞEKKÜRŞİİR VE ŞAİR DOSTU VALİMİZ ALİ KOLAT İLE BELEDİYE BAŞKANIMIZ DOĞAN ÜRGÜP ŞAHSINDA; ORGANİZASYONLA İLGİLENEN SİVASLI YİĞİDOLAR’A,
SİVAS HAYRANLARINA,
YİĞİDO DOSTLARINA,
AMATÖR VE USTA ÇIRAK VE USTA TÜM SİVASLI AŞIK OZAN ŞAİR ŞİİR YORUMCUSU ŞİİR MÜZİK BESTE ŞARKI TÜRKÜ DOSTLARINA,
SİVAS MEDYASININ SAYGIDEĞER MENSUPLARINA,
TANITIM TURİZM KÜLTÜR SANAT SİTELERİNİN YÖNETMENLERİNE EDİTÖRLERİNE HABERCİLERİNE;
ETKİNLİKLERİ, KATILAMADIĞI HALDE İL DIŞINDAN DİKKATLE VE HEYECANLA TAKİP EDEN; FEDERASYON, VAKIF, DERNEK, ODA, BİRLİK VE TOPLULUK ÜYELERİNE;
SANATSEVER SİVASSPOR TARAFTARLARINA ’’ SİVAS SEVDASI ’’ İSİMLİ ESERİMLE 201O HİKMET OKUYAR TÜRKİYE BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ KAZANAN ZÜBEYDE GÖKBULUT İMZALI ’’ SİVAS ÖZLEMİ ’’ İLE TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.