- 588 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
RUHUNUZA YAKIN ATEŞ BULUN
Üstüme geliyor hayat.Çık gizlendiğin yerden çık ve koru beni.Uçuşan gizemi gör,karanlıklar’da şahidin olsun ama bir sevgiliye sitem etme.Seni düşünür anlatamaz arayamaz izin yoktur o gözlerindeki renklerde,bir geçiş oluşur kusursuz benliğinde.Söyle nasıl dünya hangi yapı götürür bizi sevişmelere,ve orada saf şeyler var mıdır?...
Güzelliklere açın kapınızı sevdalarınızı görün,dokunun yüzünüze,yinede ölümlerden ibret alın ve korkun..Ruhunuza yakın ateş bulun ve onu sınayın hangi acıya ne kadar katlanacak.Asi tarafları ön plana çıkabilir yinede onu sevin,kendiniz gibi.Sevgili gelir bir gün tamda hazırlanmamışsınızdır.İşte o anda ay’ın yardımıyla buluşacaksınız ve sonsuz bir enerji ile sizin yanınızda hem o hem de ben olacağım.Şimdi uyuyun...
Yıllar onun karakterini değiştirdi.Kendi müziğini çok iyi yansıtıyordu Emel.Yavaş yavaş gizemli kılmaya çalıştı.Kendini bedenini müziğini.İyide tutulmuştu.Alkol denen meret onuda içine aldı.Şimdi ne bukadar güzel şeyler yazıyor nede çalıyor.Yüzünü görseniz.Acımak için önce yaşadıkça demek lazım ben buyum demek ve buda bu demek.
YORUMLAR
Güzelliklere açın kapınızı sevdalarınızı görün,dokunun yüzünüze,yinede ölümlerden ibret alın ve korkun..Ruhunuza yakın ateş bulun ve onu sınayın hangi acıya ne kadar katlanacak.Asi tarafları ön plana çıkabilir yinede onu sevin,kendiniz gibi..
güzel olmuş kalemine sağlık.kısa ve öz tebrik ediyorum ve hemen ruhuma yakın bir ateş aramaya başlıyorum:)