YORUMLAR
"Erkeklerin salt erkek olduğu için erkekleri, kadınların salt kadın olduğu için kadınları desteklemelerinden bahsediyorum. "
bu ifadenizdeki tipler ve böyle davranan insanlarda kesinlikle kişilik bozukluğu mevcuttur...
doğru vardır ve hakikat vardır...İslamda ifade edilmiş olan insan vasfı taşıyan şahsiyetler duruşları,bakışları ve yürüyülşleri ile kendilerini muhakkak kanıtlar ve örnek rol model olarak toplum hayatındaki yerlerini ve saygınlıklarını mutlaka kazanırlar.
cemiyet hayatındaki bu çatlamanın en kati ve kuvvetli ykım metodu erkek ve kadın arasındaki denklemin iğreti bir cetvel ile çizilmesi ve ölçülmesinden kaynaklanmaktadır..
insanlar birbirlerini ölçmemeli ve eşitleme telaşına düşmemeliler....lakin ne yazık ki,dünyevi kaygılar ve kazanımlar adına tıpkı bir yarış meydanında at koşturmak gibi biri, bir diğerini alt edip varış çizgisine çatlarcasına koşarken katedilen o hız esnasında parça parça edebi ve insani duygularınıda bir hezayana kurban vermekle beraber,birde zafer sarhoşluğunda inancından diskalifiye edilme zavallılığına uğruyor...
kısaca ifade ettiğiniz gibi eşitlik takvadadır ve onun dışındaki denklik Allah ve Rasulun hayatı ve bildirdikleri ile insanlığa tebliğ ile beyan edilmiştir...
lakin şuda bir gerçek ki,erkek kadın arası veya hemcinsler arasındaki bu yarış zaman zaman öyle bir boyuta ulaşıyorki, şu ispanyol boğa güreşlerinde gördüğümüz o sahnelerde olduğu gibi, o hırs ve kızıl macera ruhları kıskıvrak yakalıyorve islam ve sünnetin mana darbesiyle insan esfelin safilin illetini daha öte yurda gitmeden dünya hayatında yaşıyor...
Allah cümle Müminleri nefs ve lanet şeytanın şerrinden muhafaza eylesin....
saygı ve duamla...