Günbegün Notlarım 80/SABAHIN GETİRDİKLERİ...
........................................
Her sabah yeni umut, taze bir mutluluk habercisi...
Sabah çay tadı, simit adı...
Sabah çocuk eğlencesi, kazanç güncesi...
Sabah yaşama selamı, hayatın devam kelamı...
Sabahla canlılar, yeniden doğar. Sabahla hayat kaldığı yerden devam eder...
Güneş her zaman olduğu gibi görev başında. İnsanlar zaman ilerledikçe, sokakları kalabalık tutma yarışında yine...
Büyüyenler çoğunlukta. Unutulanlar kaybolmakta. Değiş tokuş sürmekte her yeni bir sabahta...
Her sabahta, biraz daha yaşlanmakta nefes alanlar. Yeni bir sabaha erenler, omuzlarına yeni yükler eklemekte bilmeden...
Sabahın getirdikleri ve götürdükleri sayılamayacak kadar çok. Fazla şeyi alır ve götürür. Sayısız olaylara şahitlik eder...
Bazen çocuk sevincinde olur güne merhaba demesi, bazen dayanması zor bir acı olur ağırlığı, bazen her doğuşu bir sevinçli bir haber, bazen hissedilmeyen bir saat dilimi, bazen saniyesi hiç geçmeyen bir bekleyiş, bazen de dolu dolu bir yarış halinde akar...
Sabah esintisi gürdür. Sesi yüksektir. Gürültüsü dünya döndükçe artandır. Boynu öğleye kadardır. Akşamı hazırlayandır tanımı. Geceyi planlayandır sabah...
.............................................
MehmetSelimÇİÇEK
26 Mayıs 2010,,,10.30
Mardin