- 909 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
körler sağırlar birbirini ağırlar
körler sağırlar birbirini ağırlar
anlayana davul zurna az anlamayana sivrisinek saz
bu site için en uygun 2 ata sözü
saygıalrımla
YORUMLAR
Allah Allah ,))
Bakıyorum yazar farklı yoruma cevap daha bir farklı...Hatta hepsini kontrol ettim...Sonra anladım...Ammada hoş;))
fanatik1962
Herkesin bir kitlesi oluştu...siz daha çok futbol üzerine yazıyorsunuz..Ne güzel ama birazda farklı konularda yazın...Haddim olmayarak söylüyorum...nacizane fikrim...Siz burada yayınlanan tüm yazıları okuyormusunuz...?
Ne demiş atalarımız... (Gel bana bir ayak geleyim sana iki ayak..)..Selam ve Beka ile
Aysel AKSÜMER
Gerçi ben sizin özürünüzü kabul etmiştim. Fakat o gün açıkçası, yorumunuz üzmüştü beni. Biz burada, yüreğimizden, kalemimize dökülenleri paylaşıyoruz. Üstelik, hiç birimizin çok büyük iddiası da yok. Zaman kısıtlı, sadece takip ettiğim öyküleri ve vaktim varsa ilgimi çekenleri okuyorum. Çok yazı yayınlanıyor ve hepsinin okunması da beklenemez. Ben bu siteye geleli neredeyse bir yıl oluyor. Dostluklar ve okuyucu kitlesi kolay oluşmuyor. Sabır gerekli önce, anlayış gerekli. Munis olmak ve kendimizi, karşımızdakinin yerine koyabilmek de çok büyük faktör. İnsanın içinde, yazma isteği var ise zaten yazacaktır. Sağa sola kızmak yerine, biraz da kendi eksikliklerimizi gözden geçirmek daha doğru olacaktır kanısındayım. Üdtelik, hiç birimiz de profesyonel yazar da değiliz. Birbirimizden, çok şey öğreniyoruz. Saygılar.
Aysel AKSÜMER
Sizin bundan önceki,siteye veda isimli yazınıza da yazdığım yorumda belirttiğim gibi,fulbol ilgi alanım olmadığı,milli maçlar dışında takip etmediğim bir spor olduğu için,onunla ilgili yazılara yorum yazamıyorum.Güncel olaylarla ilgili,başlığı dikkatimi çeken,sevdiğim yazarları okumaya gayret ediyorum.
Yazmayı,edebiyatı ve okumayı sevdiğim için bu sitedeyim.Şahsım adına konuşabilirim aferin beklediğim için değil,yazılarımı geliştirip,hatalarımı düzeltmek için yazıyorum.
Siz bıkmadan yazmaya devam edin,mutlaka okunur.
Yaşam akışı içinde bazan çok güzel yazıları da atlayabiliyoruz,saygılar.
Aysel AKSÜMER
onun için diğer kişilerin hevesinin kırılmaması için böyle bir döngü olmaması lazım umarın ne demek istediğimi anlatabilmişimdir saygılar
"Ben buraya makalelerimi paylaşmaya geldim. Ama maalesef burası sadece belli kişilerin kendi aralarında paylaşım yaptıkları bir yermiş yeni bir şeylere ve kişilere açık bir site olmadıgını gördüm. Onun için yazılarımı sizinle paylaşmamaya karar verdim. Size kendi aranızdaki paylaşımlarda başarılar dilerim."
Yukarıdaki satırlar da senin. Okunuyorsun aslında. Okunmadığın da oluyordur. Günde en az 10 yazı okumaya gayret gösterip yorum yazıyorum anladığımca. Ya sen?
Haklı olduğun yerler var. Yorum az, guruplar oluşuyor zamanla. Yazıyı biraz gerçekçi eleştirsen küsmecele hatta hasımlıklar oluyor. Kötü amaçlı kullanmak isteyenler oluyor.
Her şeye rağmen edebiyat gönüllülerinin sevdiği bir sayfa.
Yanlışlardan kurtula kurtula doğruyu bulacağız.
Bence bazen hiç de hakkını bulmayan ödül ve yorumlara rağmen kendimizi ifade etmenin zevkini yaşayacağız.
Önerilerimizle deftere katkımız olacak belkide.
Küsüp kenara geçmek var mı?
Kimseyi kolay kabullenmiyorlar. Çünkü onlarda haklı. Seçici olmak zorundalar. Zamanları az ve okunması gerekli yazı sayısı çok çok fazla. Hiç okunmadan geçip giden o kadar yazım oldu ki. Yılmadım. Şimdi biraz biraz okunuyorum. Ama ben de çok okuyorum. Ben yazayım siz okuyun uyanıklığı da yok.
Haksız mıyım?
Sevgi ve selamlar.