dogumgünün kutlu olsun BABAMMM..
]Merhaba Baba,
dogumgünün bugün...62.yasini kutluyorum sensiz...420 gündür ne bir ses ne bir nefes duydum senden...ardinda biraktiklarini ne kadar üzecegini bilerek yada bilmeyerek ansizin cektin gittin..kirginim sana..küsmedim ama... sen sevmezsin ben sana küsünce..cok üzülürsün biliyorum..onun icin kirginim diyorum..en son 26 subatta saat 9.30 siralarinda aramistim seni.birbucuk saat konustuk seninle..ne kadar sen ne kadar sevgi dolu ne kadar hayat doluydu sesin.hic hissetmedimki bir hafta sonra birakip beni gideceksin..söz vermistim oysa ben sana martta gelecegim demistim.ücüncü torununun kokusunu doya doya icine cekmek istedigini söylemistin.bende sana bekle gelecegim demistim.getirecegim sana aslan parcalarini demistim..ama sen beklemedin.onlarin hatrina bile beklemedin..ve beni bitmez tükenmez bir vicdan hesabiyla basbasa biraktin.gözümden dökülen bir damla yasa kiyamazken sen simdi geceleri kizinin gözlerine uyku girmiyor bu vicdan azabindan.ilkgöz agrin torunun beni üzgün görünce soruyo dedemimi özledin anne diyor.susuyorum..neden gitti bizi birakti diyor susuyorum..ben kendime cevaplayamiyorumki torununa bunu nasil aciklayayim..420 koskaca gün...nasil geciyor biliyormusun..evet biliyorsun..sen beni duyuyorsun,görüyorsun,acilarimla aci cekiyosun mutluluklarimla seviniyosun..ama sen benden bir kelime sesini bile esirgiyosun..ki sen cok iyi biliyosunki ben hergün senin sesini duymadan güne baslamazdim..neden baba?bu ani bu sessiz gidisin neden?normalde bu sabah sabahin en erken saatinda seni uykundan uyandirmayi bile göze alarak aramaliydim seni ve ilk ben kutlamaliydim..iki kiz kardesimden önce annemden önce ben kutlamaliydim..iyiki dogdun iyiki varsin iyiki babamsin demeliydim..eeee dede olma yoluda ilerliyosun yasin geciyo demeliydim sende bana yok karagözlüm gurbet kusum ben daha 18 lik delikanliyim demeliydin...ve bu sevincle bugünüm cok ama cok güzel gecmeliydi bu hep böyle oldu bugüne kadar...ya simdi..sabah uyanmak istemedim bile..kalkmak istemedim yatagimdan ama mecburdum sac tellerine zarara gelmesine bile dayanamadigin torunlarin icin kalkmaliydim.telefonu elime aldim önce komple kapamak istedim sonra annemi aradim dedi cikicam azsonra disari gözlerim doldu bogazim kurudu sisti aglamadim...sadece dedimki benim icin ona bir demet cicek götür.ve deki kizin seni özlemis ve deki kizinin sana cok ihtiyaci var..ve deki kizinin hayati sensiz cok anlamsizmis..ve deki kizin seni rüyasinda bekliyor..ve deki kizin bir kere gurbetkusum karagözlüm demen icin uykularindan uyanmak bile istemiyor..ve deki hastahanede en son gözgöze geldiginizde en son kizini öpmek istediginde ve buna doktorlar izin vermediginde kizin eger senin bir gün sonra ölecegini bilseymis 24 saat dudaklarini yanaklarindan ayirmazmis..ve deki kizin gücsüz kizin yalniz kizin cansiz kizin mutsuz kizin SENSIZ...DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
YORUMLAR
merhaba gurbet kusu yasadigin acida yanliz degilsin yazinizi okurken kendimden cok seyler buldum cok aci bir paylasim ama yanliz degilsiniz bende sizinle ortak kaderi yasiyorum suan yoklugunu hissetmek hergün onun olmadigi bir güne baslamak sesini duyamamak bir daha babanizi görmeyeceginizi bilmemek ve hic bir sey yokmus gibi gurbet kusu olmaya devam etmek allah sabirlar versin her canlinin alistigi gibi bizde onlarin yokluguna alisacagiz dayanma gücümüzde onlarin bize yasarken verdigi sevgi ve sözlerinden gelecek onlarin bize gelme ihtimali yok artik ama bizler onlara eninde sonunda gidecegiz yazilarinizin devamini diliyorum inanin bu zor döneminizde size iyi gelecek ayni yolu secmisiz ben daha direncli oldum duygularimi paylastikca umarim sizede iyi gelir....
sevgi ve saygilarimla ....
eleyah
Okurken kızım geldi aklıma, sanki benim "karagözlüm" benim ardımdan bana yazmış bu kelimeleri... Okuldan gelsin daha bi sarılacağım kızıma, kızlarıma ve oğluma. Baba kız arasındaki ilişkinin ne kadar özel ve değerli olduğunu "baba tarafından bakarak" söyleyebilirim ancak. Ama emin olun Bihter Hanım, babanızın Sizi ne çok Sevdiğini ve hala ordan bile Sizin mutluluğunuz için dua ettiğini söyleyebilirim.. Çünkü babalık böyle bişey, zamana ve mekana sığdırmaya çalışamazsınız babanın sevgisini, o her zaman ve her yerde sever mutlaka kızını veya çocuklarını...Siz ne kadar mutluysanız o daha fazla mutlu olacaktır emin olun.
Samimi, sade ve çok özel duygularınız bizimlede paylaştığınız için sonsuz teşekkürler..
eleyah
babama olan düşkünlüğümle ve hala unutamadığım canım babalarımıza ne kadar çok şey yazsak yetmiyor duygu dolu dizeleri okurken gözlerimden yaş eksik olmadı arkadaşım vefa örnegimiz hiç bitmemeli allahtan rahmet diliyorum ölen tüm babalarımıza sanada uzun ömür ve sabır diliyorum hayat devam ediyor güzel günler diliyorum esenlikler...ESİN.