- 506 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SEVİŞİN RUHUNUZLA
Acılar insanı duygulandırıyor ve kimseyede o gizli içtenliğinizi anlatamıyorsunuz.Kimi zaman o sevgiliyi arıyorsunuz bazen onunla mutlu bile oluyorsunuz.Gece sizin ondan uzaklaşıp kuytu bir yanınızın farklı görüşlere aykırı bakması gibi.Sebebinizi bir sabah namazına uyanışda anlarsınız farklı bir sestir.İnsanlar çeşitlemedir, ama düşlerdeki o özlemsiz hayaletler ne çok benzer birbirlerine sevgileri,aile özlemleri,çocuklukları siz ona öyle güzel ve saf görüntü vermişsinizdir ki bazen şaşırıyor insan.Denizi bu yönünden seviyorum gözler bir denize sonsuz bakar birde hayalete.Fakat acı işe yine karışır sen içindekini birinle tanıştırınca.Bunu bir türlü sevemez rahatsız olursun gece uykularında boğar seni.Titrersin sevdanda ve isyan işte öyle bir gürültüdür sende.Düzeyini bilemzsen hırsının yazık edersin içindeki sevgiliyede.Tıpkı yazamamak gibi. Mutsuzluğu toplayın buna inanıp kazanmak bile olsa saf kalın.Sevişin kendinizle umutlarınız bir bulut olsun yağmur yağdıkça temizlenip yine sevişin yine sevişin.Güzelliklerinizi bir tek kendi ruhunuzla paylaşmayın dağıtın çevrenizdekilere.Onlarda sevdalara akıp seslerini görsünler.Sevişin kendinizle doyasıya ölmek yasak bize şiirler bizi taşır nasılsa geleceğe.
YORUMLAR
Birakalim artik, kim bizi begenmis,sevmis, yada sevmemis,birakin beden denilen bir gün cürüyecek et parcasini,ruhunuza bakin,ruhunuza...Bedenlerimizin cürretkarliklari cömertlikleri aldatmasin sizi,onlar bos onlar yalan,rumuhumuzla sarip sarmalayalim,sevismekmi en alasindan derininden hoplatircasina seviselim ruhumuzun en derinliklerinde...Senin de eline yüregine saglik sevgili dost....
papatyaca tarafından 8/25/2007 11:34:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aslında anlamlı ama karıştı bende düşünce.
Sevişmeli evet insan önce kendini sevmeli.
Ruhunda kendini bulmalı.
Gerisi gelir sanırım.
Kutlarım.