DUA 40:
Allah’ım!
Sultanlığının azametine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. Salât ve selam Resulüne ve onun pak ehlibeytine olsun.
Ey, rahmet kaynağı ve bağışlayıcılığı çok olan Allah’ım!
Gereğinden fazla uyutan gecelerden ve dünyaya daldırarak seni unutturan gündüzlerden merhametine sığınırım. bedenimi uyuşturan örtülerden, gönlümde yer eden her türlü dünyalıktan, ve gözümün, gönlümün, aklımın görüşünü engelleyen hakikatlerin önündeki perdelerden sana sığınırım.
Bana, dünya yaşamım için dirilttiğim gündüzler gibi seninle olacağım, hakikatlerini anlayarak özümün dirileceği geceler ve gündüzler nasip et. zihnimi zindeleştir. Okumamı berraklaştır. Gece ve gündüz adını anmaktan gafil etme. Tüm varlığımı sana adamam için her ne gerekiyorsa tümünü ihsan et. beni bana bırakma. Bırakırsan zayi ederim kendimi. Beni zayi etme.
Ey, doğunun ve batının Rabbi olan Allah’ım!
Senden başka ilah yok. sadece Sen varsın. Varlığınla teksin. Beni sana teslim olanlardan et. çocukların saçlarını ağartan vaad ettiğin gün’ün şiddetinden sana sığınırım. beni, sana ulaştıran yola koy. Namazımda devamlı ve dikkatli et. karşılıksız harcamada bulunduracak gönül ver. Ve gönlümü rızıklandır. İşlerimi güzelleştir.
Bana, rahmetinle yaklaş ve yakınlığını artır.
Not: Müzzemmil Suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
msg