- 752 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK DERBİSİ
Bu yazdıklarım evliliğin futbol terimleri ile karşılığıdır. Biraz eğlenelim istedim.
Söz kalbe atılan ilk şuttur. Büyüklerin rızası ise evlilik yolunda atılan golün ilk sarhoşluğudur.
"İyi günde kötü günde kalbim hep senle" diyerek evlilik yemini edilir.
"Kız tarafı", "Erkek tarafı" vardır. Taraftar kimlikleri ile hep tribündedirler. Bazen sahaya kadar inen olur.
Eşlerden biri hep defans oyuncudur. Evlilik kalesini korumakla yükümlüdür. Oyunu hep canlı tutmaya çalışır.
Eski dostları ise unutmayalım; onlar arkadaşlarının yanında "Hep destek tam destek" konumundadırlar.
Sonra çocuklar dünyaya gelir. Artık "evlilik marşı" da hazırdır. 1988’de doğdu aşkımız Atilla ve Gül’de akar kanımız.
Ama aşk, dostluk, derbi maçına gölge düşüren olaylar çıkar zaman zaman...
Bu olaya ilk müdahale hakem değil hakimden gelir. Birinci düdük şans, ikincisi uyarı, üçüncüsü ise hadi bakalım kırmızı kart "Sen yoluna ben yoluma" misali...
Oysa Aşk Derbisinin;
- "Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek"; misyonu,
- "Pazara kadar değil, mezara kadar"; vizyonu,
- Sonuna kadar götürmek ise zaferidir.
(Ben bu zaferi devam ettiren gruptayım)
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
çok çok hoştu:) bu arada şiirime yaptığınız yorum için tşk ederim.. satırlarınız o kadar akıcı ve güzelki baştan beri yazdığınız tüm yazıları okuyacağım inşallah.. hepsine yorum yapmış sayarsanız çok memnun olurum. başarılarınızın devamını dilerim yazmak size yakışıyor...sevgilerimle..
Değişik bir anlatım tarzı evliliği,güzeldi,çok beğendim.
Yazılarınızın devamını bekliyorum,saygılar ve sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
İlginç ama bir o kadarda iyi bir yazıydı.Futbol terimleri ile evliliğin mukayesesini bir hanımefendinin kaleminden okumak bu olsa gerek.Tebrikler.