- 783 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
68 KUŞAĞINDA AŞIK OLMAK.....3.BÖLÜM
O sevinçle asansörün gelmesini beklemeden birer ikişer atlıyarak merdivenleri inmeye başladı.Kapının önünde tam anahtarı eline almıştı ki içeriden gelen kalabalık sesler kulağına çalındı.Kimdi bu satte daha doğrusu kimlerdi bu saatte ayakta olan.
Büyük bir merakla açtı kapıyı yavaşça seslerin geldiği salona doğru yürüdü.Oysa bu satte herkes uymuş olması gerekirdi ama ---hayırlısı olsun --- dedi içinden ve kapıyı açtı.
Salonda aile bireylerinin dışında iki yabancı vardı.Erkek oldukça iri ve yakışıklı kendinden emin bir insandı,Kadınsa biraz ukala ve yükseklerden baka tavırlarla ailesini süzmekte --- siz kimsiniz ki sizinle konuşayım ---- tavırları içerisindeydi.
Diğer tarafta ise aile bireyleri dizilmişler adama bakıyorlardı.Biraz şaşkın biraz da endişe ile bakmışlardı ona.Sordu kendi kendine---kim bunlar belliki bizimkiler tanımıyor ve tedirginler----
Usulca içeri girdikten sonra --- hoş gelmişsiniz-- dedi belli belirsiz.Ama ailenin tedirginliği ve ortamın kasvetli gergin havası kendisinide sarmıştı.Gerildiğini anladı.
Annesi --- gül ün anne ve babası --- diyebildi.İşte o an çok ama çok tedirgin oldu.Nerden bulmuşlardı evlerini ne çabuk haberleri olmuştu gelişmelerden anlamıyordu ve bir anlam veremiyordu.Daha dün bir bugün ikiydi.İçinden --- ne istiyorlar acaba --- diye gecirdi ve ellerini sıkmak için hamle yaptıysada her ikiside bir vebalıdan korkar gibi bir hareket yaparak istemediklerini belirttiler ki bu yüreğinde büyük bir fırtınanın hazırlıklarını başlatmiş oldu.düşündü---bir terslik var ve sonrası daha da kötü olacak ---dedi kendi kendine.Evet yüreği yanmaya başlamiştı.Allahım --- dedi içinden --- ne plur kötü birşey olmasın --- .
Bir kenara çökercesine oturdu,duymuştu biliyordu Gül ün babası zamanın iktidarına yakın çok güçlü ilişkileri olan bir insandı ama bu kadar çabuk haber alacağını hiç tahmin edemezdi.--- Demek ki adam Gül ü takip ettiriyormuş--- diye düşünürken annesi söze girdi.--- oğlum beyfendinin kızı ile ilgili konuşuyorduk,senle onun arasında ne var--- dedi Şimdi ne demesi gerekiyordu kestiremedi bocaladı kemküm etti,zaman kazanmak ve Gül ü zor duruma düşürecek bir şey söylememek için düşünmesi gerekirdi.---sadece arkadaşız--- lafı çıktı ağzından.-- peki --- dedi annesi ---bu saate kadar onunlamıydın bak beyfendi öyle diyor--- dedi.Ne demeliydi belliki her attıkları adımı takip ettiriyordu adam.--- Allah kahretsin--dedi içinden artık inkar etmenin yararı olmıyacaktı,adam herşeyi biliyordu Mit cimiydi neydi.
Bu ara adam --- bana bak senin ne olduğunu biliyorum ve kızımdan uzak duracaksın yoksa ne olacağını sen düşün artık--- gibi birde tehdit savurunca iyice bocaladı.Bir tarafta ilk defa yüreğini titreten bir sevgi diğer tarafta onu bu sevgiden vazgeçirmeye çalışan bir adam ve en önemliside kendisine --- lütfen kendini tehlikeye atma --- diyen yalvarır gözlerle bakan annesinin hali onu tedirgin etmişti.
Ama birden kararını verdi ve --- beyfendi ben sizi tanımıyorum ancak Gül ün babası ve annesi olduğunuzu öğrendim.Ben Gül ü polis baskınından kurtardım ve sonrasında bana teşekkür etmek için bir çay ısmarlamak amacıyla beni davet etti sohbet koyu olunca zamanın farkına varmadık sadece bu aramızda bir şey yok--- diyebildi.
Adam aniden ayağa kalktı,ister istemez kadın da kalktı vve kapıya doğru yönellirken bir kez daha tehditler savurdu --- bak son kez söylüyorum kızımdan uzak dur ve olmazsa sonuclarına katlanırsın --- dedi ve kapıyı şiddetle çarparak çıktılar.
Şimdi ne yapmalıydı,bir tarafta yalvaran gözlerle bakan annesi diğer tarafta özlemini aylarca çektiği ve sonunda kavuştuğu Gül ü.....................offff offfffffff ne yapacaktı.küçük çocusu bedeni ve beynii bu kadar sıkıntıyı kaldıramayacaktı ama bir çare bulması gerekti.........EMİN
YORUMLAR
Git gide yaşanmış bir aşkın öyküsü gibi gelmeye başladı. Keyifle okunuyor.
YORGUN DEMOKRAT
EVET , UNUTULAMAYAN BİR YAŞANMIŞ BİR ZAMAN DİLİMİNİN ÖYKÜSÜ BU...
2 BÖLÜM DAHA YAYINLAYACAĞIM...VE YAŞAM IM SÜRESİNCE BİR DERS ÇIKARDIĞIM BİR FİNAL İLE SONA ERECEK........
BEĞENECEĞİNİZİ UMUYORUM......
SAĞLICAKLA KALIN...