YORUMLAR
Allah bana yeter demeyi cümlemize nasip eyle YARABBİ...Kanaat'in hazzını yerleştir ruhlarımıza.
Maddeden kurtar bizi Allahım..İnsanlığımıza yakışır; yaşamayı, eğitmeyi, korumayı, sahiplenmeyi, vermeyi, bilmeyi, öğrenmeyi nasip eyle YARABBİ...Çok güzel dile gelmiş olan bu yazılar mevla teala sayesinde yüreklerimizede işlesin inşaallah...
Her şeyin başı mevlaya sığınmak. sanırım bunu hakkıyla başaramıyoruz...Yüreğinize sağlık...Allah razı olsun
zadegan
Öncelikle ziyaretinizden dolayı,
ve bununla birlikte güzel dua ve temennilerinizden dolayı teşekkürlerimi iletmek isterim...Allah, sizden de razı olsun... (amin)
Selam ve dua ile...
Hayırlı akşamlar...
zaman zaman irkildim,
zaman zaman üzüldüm,
ve
zaman zaman da tebessüm ederek okudum....kısa değil,çok çok uzun bir tur oldu benim için..
ama zevkle tamamlamış oldum çok şükür....((
kutluyorum...duamla inş.....
zadegan
Selamdan sonra;
Ziyaretinizle memnuniyet verdiniz bizlere...
Bazen İrkilip, üzüldünüz bazende tebessüm ettiniz...Ama her zaman dua ediniz..Dua edin emi...
Sağlık ve mutluluk dileklerimle,
Allah'a emanet olunuz...Rabbim, her daim yardımcınız olsun...
Selam ve dua ile...
Hayırlı geceler...
İnanan insan ,doğru insandır,iyi eştir,anne babadır,akrabadır,komşudur arkadaştır,vatandaştır.İnanç eksikliği,nemelazımcılık,ellerde neler var bizimkiler yine iyi,herkes düzelsin,ben de düzelirim zihniyeti bizi yanlışa götürüyor.Dinimizi güzel ve doğru yerden öğrenip,hepimiz kendi ailemizden başlarsak,toplum düzelir.
Yazınızdaki tesbitler çok doğru,birey olarak ilk önce kendimizi, sonra çoluk çocuğumuzu eğitip düzeltmekle işe başlarsak,toplumumuz ,sağlam inançları olan insanlardan oluşarak ,düzelir diye umuyorum.
Yazı çok düşündürücü,tebrikler,saygılar.
zadegan
Demek ki öncelikle inancımızı sorgulamamız gerekiyor...
Yazıya ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkür ederim...
Selam ve dua ile...
Hayırlı akşamlar...
merhameti olan insan imani saglam insandir evet.böyle insanlar istesede kötülük yapamaz.
en fedakar insanlar merhameti olan vicdani olan insanlardir.kendini bile an gelir hice sayar
ama insana sevdiklerine canlilara (hatta sevmediklerine bile)zarar vermezler.
hatta düsman bile düsmüs olsa yara alsa ona bile yardim eder hic düsünmeden.
ama imansiz inancsiz gamsiz insan en yakinini bile göz kirpmadan harcar.
intikam duygusu böyle bir insanda olamaz cünkü böyle insanlar kendisine kötülük edeni bile
direkt Allaha havale eder.Allah ta her seye sahit zatenen kücük düsüncemizi bile biliyor
ne yaparsan onu alirsin ne düsünürsen onu verir yaradan insanlara.
güzel bir yaziydi.
yüreginize saglik.saygilar
hicbitmez tarafından 1/19/2010 3:55:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
zadegan
Alllah'a emanet olunuz,
Hayırlı geceler...