bazen iki de bire eşittir...
hep düşünmüşümdür,neden iki tek sayı toplanınca çift sayı olur ki? hiç mi çift olmaz bu tek sayılar?
hayat zarlara benziyor bazen. bir bir atıyoruz ve;
-işte yine yek geldi diyoruz.oysaki yek, tek demek değil mi? zarların toplamı iki ama biz tek diyoruz. adeta matematik kurallarına inat bir terim ile.
ya seven gönüllere ne demeli. iki farklı ten, iki farklı beden ama birbirine sımsıkı sarılmış tek vücut. iki farklı ruh doğru ama tutundukları tek sevda.zaten biz eş deyince iki kişinin tek aşkını anlamıyor muyuz?
bazen kalpte kalbe karşıdır.söylenecek cümleler aynı ama söyleyecek diller farklıdır.iki beden tek şeyi söyler.kimi zaman sevdadır dildeki,kimi zaman iş,kimi zaman öylesine bir cümle.ortak nokta o cümlenin söylendiğidir.
hani hayatta böyledir.yaşarsın bu dünyada. yalandır,aldatmacadır, bir rüyadır dersin yine de yaşarsın.ölüme inat,yokluğa inat...aslında doğarken de yalnızsın,öldüğünde de oysa iki dünya yaşarsın.ama sonuçta yaşarsın yaşayan tek beden vardır o da sensin.iki dünya ama bir yaşam...
haklı da olabilirim haksız da.ne olursa olsun yine iki birin toplamı yine bir olacak...her daim iki diye anılacak ama dillerde bazen iki de bire eşit olacak...
sağlıcakla...
İSHAK SAKA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.