- 1355 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Körler çarşısında ayna satamazsın..!
💎Merhabalar💗
Sevgi değer dostlar. Hayatımı bir An da değiştirecek Everenin sırlarını öğrendim. Hatta bir kaçını öğrenmekle kalmadım bizzat deneyimledim. Öyle bir noktaya geldim ki hayrete düştüm..! Bu sırları başkalarıyla da paylaşmak istedim, onlarda öğrensin ve dahi yeni bir yaşam elde etsinler, ama işte bu noktada tıkandım..! Bunları ifşa etmeme izin verilmiyor.! Her seferinde susturuluyorum..! Kuşum acı acı ötüyor bende anlıyorum. Günün birinde star tv ye ben Sadettin Teksoy diyen bir gazeteciye bazı bildik ve gördüklerimi anlatacaktım, kuşum cama geldi ve çok bağırdı. Bizde anladık konuşmadık..
Dostlar. Bu sabah ezanında bununla ilğili rüya gördüm. Çok yüksek enerjili dağların tepesinde uçarak dolaştım..! Orda bizim yıllar önce yaşamış ölmüş diye tanıdığımız Evliyalar veli kişiler yani Üsttadlar yaşıyordu..! Onların aslında ölmediklerini gördüm.!
Onlar yüksek boyutta yaşayan ve dahi hala görevde olanlardı.. Bana söylenen şuydu..
KÖRLER ÇARŞISINDA AYNA SATAMAZSIN..!
Şimdi kendi hakikatimi kendim yaşamaya karar verdim..!
Muhterem dostlar Allah aşkına dünya için çok bişey beklemeyin kendi şuurunuzu frekansınızı yükseltin..! Bu yolda en ama en değerli ibadet insana hizmettir.! Topluma hizmettir...
Bu vesileyle...
🤲Herkese selâm, sevgi ve dua yolladım.🙏
YORUMLAR
Söylediğiniz kuralların çoğu Mesnevi'den alınma...
Mesnevi'yi okumak isteyen arkdaşlara bir önerim olacak....
''Kitapların sonundaki dipnotlar çok önemli bilgiler içeriyor...''A.Gölpınarlı hocanın katkıları çok önemli..
Aklın ve mantığın süzgecinden geçirenlerin veya duygularıyla anlamaya çalışacak herkesin yararlanması gereken dipnotları mutlaka okuyun derim
Saygılar herkese...
40 kuralın yazara ait olduğu hakkında bilgilenmek için Zaman gazetesi okumaya gerek yok. Bu da oldukça ilginç bir tesadüf olmalı, Elif Şafak ve Zaman gazetesi. Neyse bunu geçelim. Kitabın sonunda yazarla yapılan bir ropörtaj var. Ama korsandan aldıysanız, o kitaplarda, bu bölüm yok. Saygılar