HAYATIN KUCAĞI HER ZAMAN AÇIKTIR SANA
Yine yalnızlığımı yazıyorum yine anlaşılamamışlığımı.........
Aşka inanmıyorum.Aşk hep tek taraflıdır biri birinden mutlaka daha fazla sever.Sevgilinin yüreğini hiçbirzaman kaplayamazsın oysa senin yüreğinde sadece o vardır.Herzaman öncelik verirsin ona ama hiçbirzaman önce olamazsın.Unutulursun yaptığın her fedakarlık gibi.Anlatırsın defalarca ama hiçbir sonuç alamazsın.Sevginin aşkın bedeli ağırdır ve sen yavaş yavaş ödemeye başlarsın.Yıpranırsın, ruhun zaten enkazlar altındadır ve artık bedeninde dayanamaz olur yavaş yavaş tükenir.Ama görülmez,bilinmez,işine gelmez haklı karşı taaraftır senin açından düşünmez;senide düşünmez...
Beraber olmak istersin birlikte anılar oluşturmak ,unutulmaz anlar yaşamak istersin çün
kü onla zaman geçirmeyi seversin oysa o.....
Kabullenirsin kapandıkça kapanırsın içine;yüreğin sıkışır ve yavaş yavaş oda isyana başlar,kızar sana ona çektirdiğin eziyetler için ama kimin umrunda olan yine sana olmuştur.
Kaybetmemek için konuşursun,anlatırsın değişen hiçbişey olmaz anlarsın ozaman zaten hiç bulamamışsınki...
Sen alışkanlıksındır....
Sigara misali seni içine çektikçe tükenirsin bitersin yanarak.Sen onun dudaklarından sevgi sözcükleri duymayı beklerken o dudaklarıyla ateşini körüklüyor;yanarsın daha çok yanarsın.
Çıkışın yok,kurtuluşun yok ve onun hayatında da yerin yok.....
Uzaklaşırsın yaşamdan,insanlardan,kendinden.Kara kuyulardasın ne sen kimseyi görürsün nede kimse seni.Yüzleşirsin aşkın gerçeğiyle yangının söner ateş topu olarak kalır yüreğinde.Artık hiçbirşeyden mutlu olamazsın o uğruna herşeyi göze aldığın sevdiğinlede çünkü o koymuştur yüreğine ateş topunu sönmez için için yanar senide yakar etrafınıda.
Beynin isyandadır artık;düşünemez doğru yolu gösteremez olur.Yüreğinle anlaşmalı gibi oda sana isyan eder seni yalnız bırakır.
Çıkış yolun yok.Aklında yüreğinde hükmünü kaybetmiştir seni yanıltır körlenen ateşini alevlendirir.İstediğin sevgiydi,ilgiydi mutlu bir birliktelikti....
Bulamadın hayatın cehennemdir.Etrafına bakarsın mutlu olan varmış dersin isyan edersin ’neden ben’sonuç yok çare yok anlarsın ;kader yüzünü sana böyle göstermiştir.
Zor gününde hep yanındasındır ama zor gününün ardından seni hep arkasına alır.Zaten sen karşılık beklemezsin ama nankörlükte.....
Anlamalısın artık silkelenmelisin,uyanmalısın ve kimseye kendinden fazla değer vermemelisin.
Kendine gel hayata sarıl unut herşeyi,doğan güneş senin olsun,gözlerin gülsün bırak seni ağlatanları sil at yüreğinden.
Yapılması gerekeni yap;kır kalemini aşkın,sevginin...
AS SEVGİLİYİ KALBİNDEKİ DARAĞACINA.
Unutulmuşluğundan unutarak intikam al...
İşte ozaman kendine,hayata umuda ve gülmeye geri döneceksin
HAYAT SENİ BEKLİYOR YETERKİ O ADIMI AT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.