BIRAKTIN DA N'OLDU UNUTTUM MU SANDIN?
Bırakıp gitmek,unutmak o kadar kolay mı?Benden vazgeçtiğini sanıyorsun ama sen aslında kendi duygularından geçiyorsun.Arkana bakmadan dönüp giderken onca anıyı da yanında götürmediğini mi sanıyorsun?Bilmem ki sen aşkı ne zannediyorsun?Anca geldim ve gidiyorum diyorsun.Tamam gelirken bana sormadın_ki sorsan sanki hayır mı diyecektim bana öyle tatlı bakarken..ama en azından giderken bir hoşça kal deseydin.Çok mu gördün bana son bir kez sarılıp da gitmeyi?Yoksa gidememekten mi korktun?Senin için alışkanlıktım belki.O yüzden kolay geldi sana,gitmek..Ama bense sevmiştim seni.Şimdi boş evimde sana inat yine seninle yaşıyorum.Her yerde resimlerimiz.Halıda,perdede,yatağın üzerinde hatta buzdoabının içine bile senin resmini koydum.Olurda acıkırsam dolabı açtığımda seni göreyim diye.Duvarlara yazdım hayallerimizi,mutlu günlerimizin hikayelerini..Sen benden gittin ama ben seni hiç terketmedim.Acaba giderken kalbimide söküp alsaydın unutabilir miydim seni?Yoo unutamazdım yine de seni.Ben seni kalbimle değil ruhumla sevdim.Şimdi nerdesin ne yaparsın bilmem.Sana kırgınım ama kızgın hiç değilim.Yine de sana hakkımı helal etmiyorum.Niye mi?Sorgu günü gelip de kar karşıya geldiğimizde seni son bir kez daha görebileyim diye...
BIRAKTIN DA N'OLDU UNUTTUM MU SANDIN? Yazısına Yorum Yap
"BIRAKTIN DA N'OLDU UNUTTUM MU SANDIN?" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
pa
3 Şubat 2012 Cuma 20:10:44
bi gün gelir kalp bile unutur, fakat gözlerdeki suret silinmez