- 1320 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZ FENERİNE İLİŞKİN DELİLLER KARARTILDI MI...?
K / 7 bağlantılı sözde yoksullara/ihtiyaç sahiplerine yardım amaçlı kuruluş ’Deniz Feneri Derneğinin Almanya-Frankfurt ayağında ki soruşturma da her şey çok net,suçlar bir o kadar sabit,üstelik yolsuzlukta ulaşılan fahiş rakamların 17.5 milyon Avro sunun Türkiye’ye elden (isimleri adli dosyasında bulunan) aracılarla getirildiği,ilgili mahkeme iddianamesinde mevcut olup; Göstermelikte olsa bir kaç tutuklama bulunduğu halde...
-Türkiye’de en sıradan olaylara aslan parçası kesilen C.Savcıları neden soruşturma açmak için bunca zaman beklediler ve de tüm delillerin karartılmasına göz yumdular? Aradan geçen yaklaşık bir buçuk yıl içerisinde atı alan,üsküdarı geçmişken dün yani 16.Ekim.2009 Savcılar başta K-7 olmak üzere,diğer adı geçenlerin iş yerlerine-evlerine polis yollayarak,gerekli incelemelerde-aramalarda bulunuyorlar.Özellikle de bilgisayarlara el konuyor o bilgi sayarlar kim bilir kaç kez değişti,hart diskleri,beyinleri yenilendi? Bunu görmezden mi geleceğiz.?
-Yani Türk ulusuna zorla dayatılmak istenen sözde ergenekon terör örgütü yapılanmasında hukuku inceden,inceye etkileyen ilgili ve yetkililer ile savcılar şimdi göz boyama mı yapıyorlar? Evet çünkü dayattıkları o sözde ergenekon bolonu patladı,düzmece iddialar halkı baydı,en çocuk dahi buna inanmaz iken; Yoksullaşmış,satılmış,parsellenmiş Türkiye ve de gerçek acı gündemler ergenekona çekilen dikkatlerle,göz ardı edilmiş,halkımızdan saklanmıştır. Hükümet ayıbını kapatmanın ve de dikkatleri dağıtmanın yolunu ancak Deniz Fenerinin Almanya’yı ve bütün Ab ülkelerini bile dehşete düşürmüş olan yolsuzluklarında tüm delillerin karartılmasına mühlet verdikten sonra,yutturmaca bir eyleme kalktı ki bu da son derece ciddiyetten uzaktır.Aradan geçen bunca zaman içerisinde ne belge,ne bilgi kalmaz.
-Neden bu olan/bitene,yapılan bunca suç duyurusu kapsamında fazlasıyla gecikildi..?
-Sen Yüce Yargı susma.Susma ki / Bağımsız kalsın adın.Yargının en temel vazifesi adaleti emin ellerde ve de emin/güvenilir sağlamaktır.
-İddianame hazır/veriler somut/Almanya’daki tüm siyasiler/sivil toplum örgütleri/yargı tam gaz hareket ederken...
-Türk Yargı Sistemi gecikmekle/neyi anlatmak istedi.? Bize bunun cevabını vermeli ilgili bakan.
-Yoksa o tarihlerde mütemadiyen; Doğan medya grubuna Başbakan tarafından verilen gözdağı /Kızım sana söylüyorum-gelinim sen anla demeye mi geldi.Ben böyle algılıyorum.
-Deniz Feneri yolsuzluğundaki bunca sabit suç ile / C.Savcıları harekete geçmek,vicdanları aklamak için neden bu kadar beklediler? Onlar beklemesine beklediler de /bizler de akıllarda karmakarışık duran soruların cevaplarını bekliyoruz.
-Aradan geçen uzun zaman içerisinde hangi deliller ve neden kimleri korumak adına karartıldı? Bunu bilmek Türk Milletinin en doğal hakkıdır.Aksi takdirde
Adalat Bakanının sorumluluklarına dikkat çekilmesi zorunludur.
-Türk vatandaşlarını/Türk hukukunun aydınlatması gerekmiyor mu...
-Alındığı kesinleşen bu para gerçekten tusunami mağdurlarına mı gitti, gittiyse nerede belgeler...?
YORUMLAR
talanın yalanın arka bahçesi ve hiçbirşey değişmiyor ders almak adına,insanlık adına yapan yapıyor ve elini kolunu sallayarak volta atıyor bu ülkede maalesef yaptıklarıyla kalıyor bedel ödeme yok her şey çok basit artık çünkü
kurallar hep tersine çalışıyor,sevgiler yüreğine.........
yazılan yorumlara bakıyorum bakıyorum şaşırıp kalıyorum...objektifliğe ne oldu...
bir haksızlık hukuksuzluk yakalayınca !!!nasılda ak kaşık muamelesiyle saldırılıyor karşı tarafa...
bu ülke hangi ideoloji başa geldiğinde hangi hükümet devrinde ceplerini dolduranlardan,yolsuzluğa bulaşanlardan, hukuku siyasallaştıranlardan...vs beri oldu ki...saldırınca karşı tarafa içini temiz hissediyorsa insanlar !!! tamam ama komik oluyor senin fikrinden olanlar pis benim fikrimde olanlar temiz diyologları...kocaman insanlara yakışmıyor...hiç yakışmıyor...
açıp gözünü at gözlüğü ideolojilerden sıyırıp bakabilmeyi becerebilse insanlar
tencere dibin kara seninki benden karayı görecekler ama...
ama umutsuzum...
kimin eli temiz kimin eli kirli Allah aşkına....
gazete küpürlerinden yanlı okumalarından kulağına gelenlerden...vs fikir devşirenlerin kavgasında en çok ne ölüyor ???
kim ölüyor ???
derinliksizliğe tahammülsüzlüğüm için acil özürler...
İş yerinde ahşap bir terazi var( bilirisniz, adaleti temsil edeninden) Ama kefeleri asla dengeli durmaz, mutlaka biri ağır basar. Denemek için bir kaç tane metal para koydum hafif olan kefeye , dengelendi. Acaba bu davadaki parayı koysak ne olurdu?
Adaletin ağır işlemesinden değil midir ki, çok zaman şaşırıp başka yola çıkması.
Yanlışlar, yalanlar, hırsızlıklar ortaya çıktıkça aklanmak için ille güneşe balçık sürerler. Hayali örgütler türetip , asıl devletin milletin düşmanını temsil edeni, vekil eder meclise oturturlar.
Tabii ya varsa suç mutlaka çıkarırlar.Acaba??
sevgiler Atiye
Sevgili Erol Bascı suç suçtur.Suçun azı/çoğu olmaz.Bizler vatan hassasiyetimizi yolsuzluğa dair her konuda kullanıyoruz.Gerektiği yerde kuruşun dahi hesabını sorabilmektir vatandaş iradesi.Ki 1935 lerde Hazineden sorumlu bir yetkili bu günkü 140 lira değerinde bir açığı her ne yaparsa yapsın nasıl harcandığını bulamadığından dolayı onuru ile maaş almaksızın devlere hizmet etmeye and içmişti.
-Biz o asaletin mirasçılarıyız.
Bize düşen sorgulamak,takipçisi olmak ve de milli sermayamize sahip çıkmaktır.
Türk vatandaşlarını/Türk hukukunun aydınlatması gerekmiyor mu...
İyi güzel dersin be dost...
Bunlar vatandaşı korkutmaya hukukuda yok saymaya başladılar...
Yapılanların hepsi göz önünde. Başbakanın ve bu hükümetin bakanlarının mal varlıklarına bir baksınlar...
Her şey ortada ama sese çıkmıyor ses...
İyi niyetle kurulan topluma iyi faydalı gösterilen ve birilerin koruması altında yaygınlaşan Bu dernek bir dağıtmış Bin aşırmışş... adı yardım kuruluşu olmuş ama gerçeğine bakınca Menfaat doldukça keseyi dolmuş...Şimdi hesap veriyorlar..
Duyarlı yüreğinize kutluyorum ..
Keşke tüm yolsuzlukların üstüne aanında gidilebilse.
Anında incelenebilse ..
HakanKurtaran tarafından 10/17/2009 6:15:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
-Alındığı kesinleşen bu para gerçekten tusunami mağdurlarına mı gitti, gittiyse nerede belgeler...?
Bu cümlenize güldüm arkadaşım, neden mi? Bosna Savaşı sırasında okullardan yardım toplandı. Toplanılan o paraların akibetini biliyorsunuz...
Deniz Feneri'nin parayı akıttığı yerler Alman mercilerince tesbit edilmiş!
Bizim yargımız aklasa halkın gözünde de aklanırlar mı?
Kutluyorum duyarlı yüreği sevgimle.
şehit ailelerinin paralarını iç edenler ortada
milletin parasını hortumlatanlar ortada
deprem paralarının üstüne yatanlar ortada
madenleri üç kuruşa satanlar ortada
abd başkanının karşısında el pençe divan duranlar ortada
ergenekon avukatları ortada
bombalar silahlar krokiler ortada
terör örgütüyle işi pişirenler ortada
uyuşturucu kaçakçısı kardeşini koruyanlar ortada
gurbette teröristlerle buluşanlar ortada
sağlığı bozuk başbakana arkasındayız diyerek ülke yönettirenler ortada
apo yu asmayanlar da ortada
deniz feneri derneğine üç kuruş vermeyip de hesap soranlar da ortada
onların dünyanın neresinde neler yaptıklarını takip etmeyipte birilerinin peşinden düşünülmemiş cümleler kuranlar da ortada
ama islamı kullanarak milleti enayi yerine koyup paraları toplayanlar ile ilk zamanlarda o paralarına inanılmaz rakamlarda kar payı alırken seslerini çıkarmayanlar da ortada...
kendim ettim kendim buldum dur bunun adı...
Allah akıl vermiş işler iyiyken ne ala
kötüyken tu kaka...
hadi ama...
Eğitim gönüllüleri vakfına yapılanlar ortada .................
Türkan SAYLAN hocaya yapılanlar ortada....................
Deniz fenerimi keriz fenerimi nedir onada yapılanlar ortada.............
Hükümetimiz ortada.........................................
Adalet bakanımız ortada....................................
Şeref ortada.........................
Şerefsizlikte ortada.................
herkes payına düşeni alsın.......
.........................Teşekkürler Hanım ağa güzel yazı....