- 1098 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMAYIN Kİ BİR GÜN HERKES YAŞLANACAKTIR...
"Bizleri bugünlere ve geleceğe hazırlayan yaşlılarımız için hayatı kolaylaştırmak ve kimseye muhtaç olmadan yaşamalarını sağlamak devletimizin öncelikli görevleri arasındadır."
Öncelikle yanıbaşımızdaki yaşlıları soruyor onların problemleriyel yeterince ilgileniyormuyuz acaba?
Yaşlı vatandaşların sorunlarını, düşüncelerini, sevinçlerini kim düşünüyor gerektiği kadar ?
Herkes kendi derdine düşmüş kendi sorunlarıyla cebelleşmekte ve malesef değerli yaşlılarımız anneler babalar bile ihmal edilmekte:(
Hayat şartları zor şimdiki gençler çalıştıkları için kendilerine bile zaman bulamadıklarını değil ki yaşlılara zaman ayrmaları beklensin diyenleriniz olabilir
Bunun da gerçek payı vardır kabu ediyorum.Fakat arada hatırlarını sormak güler yüzle sorunlarını paylaşmak bile onlara yetebilir.
Hiçbirimiz böyle genç ve dinç kalmayacağız. Bir gün gelecek bizlerde işlerimizi yapmakta zorlanacak, halimizi - hatırımızı soracak sevgi dolu yüzler arayacağız.
Büyük Atatürk ne demiştir
"Bir milletin yaşlı vatandaşlarına ve emeklilerine karşı tutumu; o milletin yaşama kudretinin en önemli kıstasıdır.
Geçmişte çok güçlüyken, tüm gücüyle çalışmış olanlara karşı minnet hissi duymayan bir milletin, geleceğe güvenle bakmağa hakkı yoktur."
♥ KENDIMIZE UZAK BIR RUZGARIZ BIZ, UZERINE KUS KONMAYAN AGACLAR GIBI DURDUGUMUZ YERDE OLUR GIDERIZ. BIR BASKA ALEMDE KENDIMIZ OLMADAN ESERIZ.
♥ BIR CICEGIN ACMAK ICIN SEBEPLER BULDUGU GIBI, YASAMA DAIR SEBEPLER BULMAK ICIN YASIYORUM. EGER BIR GUN GELIRDE YASAMAK ICIN BIR SEBEP BULAMAZSAM OLMEK ICIN BIR SEBEP BULMUSUM DEMEKTIR.
♥ ELLERIMI HER UZATISIMDA BOSLUKTA KALIYOR, HER GUN KURDUGUM DUSLER HEP BOSA CIKIYOR, NE OLDUGUNU BILMIYORUM AMA, BIRILERI DUSLERIMDE HICKIRARAK AGLIYOR.
UNUTMAYIN Kİ BİR GÜN HERKES YAŞLANACAKTIR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.