Her Hal Sendromu
Her hal,başka bir mahal...
............................................
bazen
keyfim kaçar
ne yapacağımı
ne edeceğimi
bilemez duruma gelirim
öyle aval aval bakarım.gözlerim açık ama ruhum kapalı.ruhum açık bu defa hislerim karanlık.her hal beni bulur sanki.sanki yalnızlık şarkıları yanımdan ayrılmak istemez.sanki her an ’iyi saatte olsunlar’ beni bulacak...
bazen
kendi kendime kapanır
iletişimi,
etkileşimimi
keserim
beş paraya fiyatı çıkmaz dünyanın durumuyla
dünyayı karşıma alır,onunla alay ederim.neden durmaksızın döndüğüne,neden yuvarlak olarak karşımda dans ettiğine küfür ederim.rahat durmam yerimden.zıplarım kuytulara.girerim derin kuyulara.yaşıyor muyum,uykuda mıyım sayıklarım kendi kendime.kendi kendime bir hayatı yeniden yazmaya çalışırım.farklı davranmaya alışırım olmadık yerde.olmadık saatte şiir yazarım,gerçi çoğunu beğenmem,o başka mevzu.ama yazarım her şeyi.yazmasam mızmızlanırım...dokunmasam ağlarım,hissetmesem dağlarım kendimi.ve konuşmasam dilimi ısırırım...
bazen
farklı
değişik bir kişiliğe bürünür
içimdekileri dışarılara kusar
kendimi gizlerim gerçeklerden
faztezilerimi gerçekleştirmeye koyulurum,kimsenin haberi olmaz.ORTALIKTA gizli gizli dolaşan ajanlar gibi bir şahsiyete koyarım bedenimi.elbise üstüne elbise giyerim.kapı ardında nice öykü çalarım.nice gecede yıldızları bir bir söndürürüm,çığlaklığımla.nice sabah,güneşi geri yollarım evine.her halde davranmaktan hoşlanırım çünkü.çünkü hayatın ellerine teslim etmem iplerimi.ipimi kendim hazırlar,kendim kazarım mezarımı.ne halta imza atsam kendim katkıda bulunurum.zira yardım almaktan nefret ederim...
evet
bazen
çokluk olup
yalnızlıklar eklerim
kalabalığıma
bir hobi olarak,arzularıma karşılık bulurum.çaresiz kalmak gibi bir lüksüm yok çünkü.çünkü doğarken yalnızdım.yaşarken yalnızım.giderken de ellerimi tuta tuta son yolculuğumu ifa etmek istiyorum...
..............................................
ADımyalnızlık
14 ağustos 2009,,,12.45
YORUMLAR
YALNIZIM DERKEN HER İKİ OMUZUNDA İKİ MELEK TAŞIDIĞINI HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ ?
HİÇ DUYDUN MU YAĞMUR YAĞARKEN ADINI YALNIZLIK KOYDUĞUN KALABALIĞINDA MELEKLERİN AYAK SESİNİ?
SEN YALNIZ DEĞİLSİN VE İSTESENDE OLAMAZSIN...
BU YALNIZLIKTA NEYİN NESİ?
SİLKİN ...
DOĞRUL...
KALBİNE DÖN...
DEĞERLERİNE DÖN...
NE OLURSA OLSUN ÜMİDİNİ YİTİRME SON ANA DEK ALDIĞIN HER NEFESİN TADINI ÇIKAR MAYA BAK...
YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR...
YARIN HİÇ OLMAYABİLİR...
İNSANIZ VE GÜCÜMÜZ ÇOK AZ ŞEYE YETİYOR...
SEN İNSANSIN VE DEĞERİNİ BİL...
SEN YAŞAMA LAYIKSIN...
SEN YAŞAMAYA MECBURSUN ...
O ZAMAN GÜZEL YAŞA...
HADİ SABIR ŞÜKÜR TEFEKKÜR...
SU AKAR YATAĞINI BULUR ...
SEVGİLERLE...