- 575 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SONUNDA HER ŞEY ASLINA DÖNER...
SONUNDA HER ŞEY ASLINA DÖNER...
- Varlığı ile zenginleştiren herkese -
Bir gün gideceğini bilerek sevmek... Belki de hiç gelmeyeceğini bilerek beklemek...
Neler söyliyeceğini merak ederek paylaşmak, faklı istikamete giderek kavuşmak...
Bir el uzatıldığında yüreğini uzatmak elinin yerine...
O gün yazdıklarının da bugün yazacaklarının da dostluğun güzel sesleri olduğunu bilmek...
Öğretmenin aydınlatıcı çırasına güvenip tüm diplomaları yırtmak...
Geldiğim gibi bir gün de giderek ıssızlığa gideceğimi bilmek...
Verdiklerine teşekkür ederek, kendime olan yolculuğumda her zaman çocuk kalacağımın farkında olmak...
Görmedim, duymadım, bilmedim demeyeceğimi ifade etmek, görmüşken, duymuşken, bilmişken...
Aslı astarı nedir diyenlere her bir dakikayı hak ederek, dolu dolu yaşamaktır, diyebilmek.
Yazılacak bir kitapta, satırların arasında bir yerlerde mutlaka kendinden de bir iz olduğunu bilebilmek...
Sonunda bir elveda olsa bile, bekleyen ve beklenen birinin olmasından hoşnut kalabilmek...
Asla vedalaşmayacağımızı bilerek elvedalara razı olabilmek...
Her gidişte bizden bir şey kalır, bize çok şey kalır bunu öğrenebilmek...
Marifet her dem arkadaş ve insan kalabilmek, duru ve diri olabilmek...
Yaşadıklarımıza ve yaşama sahip çıkabilmek...
Soruların birikmesi, yeni keşiflere olanak sağlar ve bu bir renktir diyebilmek...
Yaşamın kalanını kimseye bağışlamamak, herkesin hakkına saygı duyarak, kendini unutmamak...
Eksilmenin değil, çoğalmanın düşünü kurabilmek...
Eğer sen de öyle düşünüyorsan gel yakalan sağnağıma.
Çelişkilerinle güzelsin, kazanılacak geleceksin... Gelecek misin?
Varlığımızla sadece kendimizi değil evreni zenginleştirebilmek müthiş bir şey...
Herhangi biri değil, kendin olacaksan gel.
Özgür ve özgün kalacaksan, kılacaksan gel.
Benzemeye çalışmadan fark yaratacaksan gel.
Güçsüzlüğünle ve zayıflığınla ve onlara saygı duyarak gel.
Mükemmel olmaya çalışma, sıradanlığınla, sıra dışılığınla gel.
Tüm kusurlarınla, ayıplarınla gel.
Birisinin birisi olarak değil birisi olacaksan gel.
Yüz yıl ayrı kalsan da bir dakikalık mutluluğun değerini bileceksen gel.
Yanacaksan, yakacaksan, ısıtacaksan gel.
Dün yoktu, bugün var, yarın yeniden gidebilir, anılarını yazacaksan, anılarında yazacaksan, kendine yolculuğunda yer açabileceksen gel.
Bundan öncekilerin hepsi önsözdü diyerek gel.
Bundan sonrası asıl şimdi başlıyor, kendini var edeceksen gel.
Gidebilmenin özgürlüğünü avuçlarında tutabileceksen gel.
Hoş geldin. Geldin mi?
Aslı nedir diye sorarlarsa, kendisidir diyeceğim.
Bir gün çekip gidersen, ki gitmelisin elbette, yol uzun, yol senin...
Hoş geldim, iyi ki de geldim.
Merhaba.
29.06.2009
Ali Ulusoy