DOĞU TÜRKİSTAN'DAN KAN DAMLAR, BEN ÖLÜRÜM!..
Devletimizin en tepesindeki Cumhurbaşkanımızdan tutunda, milletvekillerimizin, işadamlarımızın Çin’i ziyaretinin ardından daha bir hafta geçmeden Çin devletinin salyalı, kuduruk köpekleri gözlerimizin içine baka baka ve Türk dünyası ile alay ede ede Doğu Türkistanli soydaşlarımıza yani unutulmuş ’’Türk Yurdu’’na karşı katliam noktasında soykırımınına bir yenisini daha ekledi...
Türkiye Cumhuriyeti’nin çok yetkili (!) kişileri şen şakrak, güle oynaya gittikleri Çin’de, katil ülkenin eğlenceli davetinde çalgılı, sözlü, çilingir sofralı kurtlarını düşman çatlatırcasına dökmelerinin ardından olan olaylara bakar mısınız? Özellikle Türk bölgesi Urimci’de düzenlenen kepazeliklerle dolu eğlencenin Türkleri katletmenin bir ön çalışmasıydı sanırım? Çünkü; Türkiye Devletinin yetkili kişilerinin gelmesi ile zalimlerin zulmüne dur diyeceklerini umut eden gardaşlarımızın haksızlıklara karşı numayis düzenlemelerinin ardından katil Çin devletinin üniformalı katil sürülerinin kadın, çocuk, ihtiyar demeden saldırmalarının ardındaki gerçekleri çok iyi değerlendirmek ve irdelemek gerekmektedir. Peki kim yapacak bunu? Elbette devletimiz!
Çinlilerin zalimliklerini tarihin derin izlerinde aramak gerek! Türklerden korktukları kadar hiçbir millet yoktur! Bilge Kağan, İlteris Kağan, Bilge Tonyökük gibi Başbuğların önünde diz çöken fare tipli bu millet, hala ayakta duran ve büyük emeklerle inşa edilen ÇİN SEDDİ’ni kimler için yapmıştı? Biz Türk milletinden ödü patladığı için yaptırılmıştı dünyanın en uzun seddi! Tarihimizde de Çinlilerin oyunlarına, hediyelerine kanan milletimiz yurtsuz, barksız kalmış, ilini, töresini kaybederek, kızlarımız cariye, oğlanlarımız köle olmuşlardı... Kürşad ve 40 arkadaşı Çin sarayına baskın düzenleyerek şanlı tarihimize altın harflerle adımızı kazırken Türk’ün dirilişini göstermişti. Gafletlerimizi tarihin utanç sayfalarına gömerek yeniden dirilmiş ve Çinlilere gerekeni yapmıştı BOZKURT yürekli KÜRŞADLARIMIZ...
O günlerin ışığında günümüze ve son asrın olaylarına baktığımızda tarihin yeniden tekerrür ettiğini görüyorum. Dün nasıl aldanmışsak, bugün de aynı aldanmışlık ve gaflet içindeyiz... Bir asırlık çile ve ızdırapları bitmeyen, her devirde katliamlara maruz kalan soydaşarımıza malesef yardım ellerimizi uzatamadık, ses getirebilecek, islam dünyasını harekete geçirebilecek etkili çalışmalarımız olmadı!
Sokaklarda yürürken biz bize bağırdık, haykırdık! Bir iki saatlik gösterişlerin ardından sonuç bekledik! Malesef sonuç alamadığımız gibi, yürüyüşlerimiz bile engellenmeye çalışıldı, sorumlular tutuklandı... Bu nasıl bir anlayış, bu nasıl bir ruh yapısı oluşturuldu ülkemizde? Başka ülkeler için Cuma namazlarından sonra büyük şehirlerimizi ayağa kaldıranlarımız şimdi neredeler? Ülküdaşlarımdan başka hiç bir merci sahiplenmeyecek mi bizlere yapılan zulüm ve adaletsizliklere karşı durmayı. Kıyamete kadar Türk hep böyle katledilip duracak mı gözlerimizin önünde? Yahu biz bitiriliyoruzda milletvekillerimiz dansöz gibi oynuyor Çin katillerine... Devletimin en tepesindekide alkış tutuyor? Kanımızın oluk oluk akıtılışına mı atılıyor bu arsız ve utanmaz göbekler?
Çıldırmamak elde değil! Dünyada akıtılan Türk’ün bir damla kanının hesabı sorulmazsa namerdiz topyekün!
Yazıklar olsun beni yöneten devletin kurumlarına...
Ben Türk’üm diyenlerin acilen birleşmeleri gerekmektedir. Çünkü; bu katliamların bin mislisi ülkemde yapılacak! Hazırlıklar son hızı ile devam ederken bizler hala uyutulmuşluk piskopozundan kurtulamadık, kurtulacağımızada inamıyorum...
Türk Dünyası, yaradılışından beri bu kadar gaflete düşmedi... Devletinin herşeyi satılıyor, devletimiz paramparça ediliyor, zil takıp oynuyoruz!
Yeter artık!
Allah’a, Bayrağa, Silaha yemin edenler BİRLEŞİN!
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Bu nasıl bir anlayış, bu nasıl bir ruh yapısı oluşturuldu ülkemizde? Başka ülkeler için Cuma namazlarından sonra büyük şehirlerimizi ayağa kaldıranlarımız şimdi neredeler? Ülküdaşlarımdan başka hiç bir merci sahiplenmeyecek mi bizlere yapılan zulüm ve adaletsizliklere karşı durmayı. Kıyamete kadar Türk hep böyle katledilip duracak mı gözlerimizin önünde? Yahu biz bitiriliyoruzda milletvekillerimiz dansöz gibi oynuyor Çin katillerine... Devletimin en tepesindekide alkış tutuyor? Kanımızın oluk oluk akıtılışına mı atılıyor bu arsız ve utanmaz göbekler?
Çıldırmamak elde değil! Dünyada akıtılan Türk’ün bir damla kanının hesabı sorulmazsa namerdiz topyekün!
Yazıklar olsun beni yöneten devletin kurumlarına...
Ben Türk’üm diyenlerin acilen birleşmeleri gerekmektedir. Çünkü; bu katliamların bin mislisi ülkemde yapılacak! Hazırlıklar son hızı ile devam ederken bizler hala uyutulmuşluk piskopozundan kurtulamadık, kurtulacağımızada inamıyorum...
Türk Dünyası, yaradılışından beri bu kadar gaflete düşmedi... Devletinin herşeyi satılıyor, devletimiz paramparça ediliyor, zil takıp oynuyoruz!
Yeter artık!
Allah’a, Bayrağa, Silaha yemin edenler BİRLEŞİN!
...............................................
Türkü Türke düşman ediyolar ve yazıkki hala bunu anlayan yok..YAZINIZA TEBRİKLERİM SONSUZ.
baki ceylan tarafından 10/8/2009 7:42:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Direniş,
Duyarlı yüreğinize sağlıklar diler ve teşekkür ederim.
TÜRKLERİN YÜREKLERİNDEKİ SANKİ SONSUZ YASIDIR BU
TÜRKLERİN ASIRLARDIR DİNMEYEN SIZISIDIR BU.
ATATÜRK NUTKUNDA DEĞİNMİŞTİR SAYFA SAYFA ACIYI.
VE ORTA ASYANIN BAĞRINDAKİ TÜRK DEVLETLERİNİN YILDIZLARINI BİR NAKIŞ GİBİ ÇANKAYA'NIN BAYRAĞINA NAKŞETMİŞTİR.
"GÜNEŞ DOĞUDAN YÜKSELECEKTİR" DİYE DE HECE HECE DİZMİŞTİR.
DÜNYANIN GÖZÜ KÖR HADİ, BİZİM DE Mİ KÖRDÜR?
DÜNYANIN VİCDANI SAĞIR, YA BİZİM DE Mİ SAĞIR?
ELİM KOLUM BAĞLI NAÇAR DURMAK NE ACI.
ATAMIN GELDİĞİ ORTA ASYA DA KALAN SOYUM KAN AĞLARKEN, NASIL HUZUR OLSUN İÇİMDE?
Ben bu tür yazıları okurken ağlıyorum, artık haber de izlemek istemiyorum, derken aşağıdaki videoları izler buldum kendimi:(((
http://www.ozurbekliyorum.com/?q=videolar
emine pisiren tarafından 7/17/2009 4:56:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Müslüman Türk'e yapılanlar, Dünyada TÜRK düşmanlığının bitmeyeceğini gösteriyor.İnsan haklarından Demokrasiden bahsedenler Müslüman Türk olunca susuyorlar,görmemezlikten geliyorlar.Nedir Bu Türk Düşmanlığı...Dünya ya medeniyet götüren, islamı en güzel şekilde yaşayan,insanı değer veren, yerine göre ölümden korkmayan,verdiği sözde duran,yaptığını Allah Rızası için yapan ve mazlumun yanında yer alan ve şu anda Dünya üzerinde 250 milyona yakın Dünya üzerinde değişik yerlerde yaşayan bir millettir Türk...Dünya devletleri arasında kıyasıya bir çıkar menfaat yarışı vardır.Ve geleceğin uzay sanayisinde kullanılacak olan yeraltı kaynakları ( uranyum,kuantum,bor vb..) madenler hep Türk yerleşim birimlerindedir.Bunları elde etmek isteyen başta büyük devletler olmak üzere bir bahane ile Türkün üstüne gelmektedirler.Amaç bu zengin yataklara elde etmek ve Dünyaya nizam vermiş bir milleti yok etmektir.İnşallah bu sıkıntılı günler geçecek.Her sıkıntının sonunda bir hikmet vardır.Biz millet olarak bu oyunları görüp milli birlik ve bütünlük içinde hareket ettiğimiz müddetçe kararlı olduğumuz müddetçe Cenab-ı Allah Bizimle beraber olacaktır.Zafer;Zafer Bizmdir diyenlerindir.Allaha Emanet olunuz.( Geçirdiğiniz Trafik kazasından dolayı buradan bir kere daha Geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.)
HakanKurtaran tarafından 7/13/2009 8:38:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
AKP Takke tesbih şovlarla ne güzel götürüyordu işi
Erzak torbalarıyla seçimlerde kotarıldı
Şu çinlilerin yaptığına bak şimdi
Çin malları donumuza kadar sarmışken bizi
Ne ayıp dimi
Oysa o kadar çin malıyla kaç yerli sanayicimizi batırmıştık
Şu çinliler hiç hatır gönül saymıyor canım
Aramıza hoş geldin değerli Ağabey!!
Seni yeniden hem de bu manidar yazınla aramızda görmek gerçekten mutluluk oldu bize... Rabbim seni sevdikleirne bağışladı çok şükür.
Ağabey!
Modern dünyanın daimi yüz karası olan bir meseleyi bu denli yüreklice sayfana taşıdığın için d eayrıca takdirleirmi sunmaktayım.
Ala bayrağımın alından utananlara, mazlum ve eziklik edebiyatı yapıp da bu asimilasyonlara karşı KÖR-SAĞIR-DİLSİZ olmayı kanına yedirenlere iyi bir cevap olmalı bu yazın.
Onlara okkalı tokta, ben TÜRK üm diyip te birbirinin boğazına sarılanlara da ibret olmalı.
unutmamalı ki TÜRK'ün TÜRK'ten başka dostu yok!
olmadı...
olmayacak...
Ve Türkler tarihleir boyunc ahiç bir millete, hiç bir kavme zulmetmemişken bu yapılanları sineye çekmek insanın kanını dondurur.
KÜRŞAD ve kırk yiğidi, koskoc abir imparatorluğa baş kaldırmıştı.
Görüyoruz ki orada şuan ezilen katledilen soydaşlarımızın da yüreği onlar kadar cesur.
Allah yanlarında olacak ben inanıyroum,
ama bu musibetlerin de desr için yaşanıldığı malum.
Kime ders?
İşte yazında d abelirttiğin gibi birlik olmayanlara ders...
saygı ve takdirlerimi bırakıyorum sayfana değerli ağabey
selam ve dualarım ile...
KargülüALMILA tarafından 7/13/2009 10:25:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yeniden hoş gelmişsin sevgili direniş kardeşim.
Direnecekler...
Sen nasıl sağlığın konusunda direndiysen olumsuzlkuklara, zordai sıkıntıda darda kalan tüm soydaşlarımız da zulüme boyun eğmeyecek, direnecekler...
Anlaşıldığı kadarıyla Uygur bölgesini ziyaret eden Cumhurbaşkanının ardından Uygur kardeşlerimizin edindiği moral motivasyonu yıkmak için gayret sarfetmişler çinliler.Buralarda bizim sözümüz geçer demeye getirmişler..?
Allahın izniyle kimin sözünün geçeceğini görecekler...
Selam ve saygıyla...
Sevgili direniş,
Öncelikle tekrar geçmiş olsun dileklerimi bırakırken sayfana,bu çok önemli konuya değindiğin için kalemine ve yüreğine binlerce teşekkürler.Evet birleşmenin tam zamanı,acılar sardı her bir yanımızı ,kan damlarken canlarımızdan bizlerde binlerce kez ölmekteyiz.Dilerim en kısa zamanda bu zülümlere dur denir dualarım barışa birleşmeye ellerimizi kenetlemeye.Varolsun yaslı yiğit yüreğin.
Sevgilerimin en derini ile
Bahar