- 485 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UYGAR DÜNYA UYGUR TÜRKÜNÜN KANINI SEYREDİYOR YA BİZ?
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
UYGAR DÜNYA UYGUR TÜRKÜNÜN KANINI SEYREDİYOR
YA BİZ?
Medeni dünya diyerek; "Aman ha bizi üye yapsınlar da uygarlık öğrenelim." anlayış ve yaklaşımı ile tarihte gittiği her yere medeniyeti ve uygarlığı götüren adalet üzere bir zemini oluşturarak mazlumlara yapılan zulmün önüne geçen ecdadımız ile zıt kutuplarda bulunduğumuz gerçeğini bile hesaba katmadığımız AB olsun, müttefikimiz olan ve demokrasinin olmazsa olmazı konumunda gördüğümüz ABD olsun; şu an Çin’de yapılan "Türk soykırımını." seyretmektedir.
Bu gerçeği bütün açıklığı ile görmekteyiz.
Üçüncü dünya ülkeleri ve gelişmemiş ülkeler de; "Demokrasi." dersleri veren ABD, Çin’de dökülen "Tük Kanına." seyirci kalmıştır.
Gazze’de ki İsrail’in yaptığı "Vahşet." karşısında; kampanya düzenleyip "Hedefimiz Gazzeyi eskisinden daha güzel yapmaktır." diyerek (Üç yaşında çocuk kanlarının sokakları kan gölüne çevirdiği Gazze’yi eskisinden güzel yapmak nasıl oluyorsa; onu da anlamış değiliz de) takiyye peşinde olan cebi şişkinler (Kendi şehrindeki şehit evladının hava kararmasını bekleyip çöpten ekmek topladığını görmeyecek kadar kapleri kör olan haramızadeler), söz konusu Çin çaşıtlarının yaptığı vahşet olduğunda gıklarının çıkmaması manidardır.
İzlerin karmakarışık olduğu, gözlerin dünya hırsına kapıldığı, kalplerin mühürlü kaldığı bir zaman diliminde; eğer ki bu sessizliğin adına da medeniyet deniliyorsa "Kahrolsun bu medeniyet.", bu sesizlik demokrasi ise; "Batsın sizin demokrasiniz.",
Biz hala AB diyor isek; ve halen AB normları çerçevesinde ülkemizde bazı yasaları ve uygulamarı düzenleme gayretinde isek; "ÖZÜNE DÖNMEYEN TOPLUMLAR, HAYRANI OLDUĞU TOPLUMUN GÖLESİNDE KALIP BALÇIĞA SAPLANIR VE ARDINDAN DA YOK OLUR." Sözünü hatırlatalım.
AB dedik orda kaldık.
Irak’ta oluk oluk müslüman kanı içildi nerede bu medeni AB,
Gazze’de masum çocuklar tankların paletlerinin arasında can verdi... Nerede şu medeni AB...
Yugoslavya’da, Karabağ’da, Kosova’da oluk oluk Türk kanı aktı, heni insan hakları havarileri?
Bugün değil; yarım asırdan fazla zamandır Çin’de zulüm, işkence, göz yaşı var; nerede uygarlık, hani nerede medeniyet, hani nerede Birleşmiş Milletler????
İki İsrail askeri kaçırıldı diye, dünya gözlerini ortadoğuya çevirmişti.... Şu an aynı dünyada yaşamıyor muyuz?
O halde;
Bizim bizden başka dostumuzun olmadığını anlamak için neyi bekliyoruz?
Kimi bekliyoruz?
Neden bekliyoruz?
Alın sizin olsun AB’niz, neden demiyoruz?
Ya da; sözümüzü dinlemezseler bile "Birleşmiş Milletler güvenlik biriminin toplanmasını." neden talep edip dilendirmiyoruz?
Bu suskunluğun sebebi nedir?
Bizi biz yapan değerler; en küçük yerleşim yerinde İMECE idi, unutuldu. Bizi güçlü yapan gayret; çalışkanlık, üretimdi; o da şimdi kayboldu.
Bir derdi olana koşmak tı; 112’ler geldi o da gitti.
Tarlamızda ekinimiz vardı; doğrudan desteklemeler ile köylere bile fırınlar açıldı. Tarlalar ayrık hanesi, bahçeler baykuş yuvası oldu.
Yüreğimiz vardı;
Şu yüreğimizin nerede olduğunu bir bulabilsek; bütün zorlukları aşacağız, o yürek TÜRK yüreği....
TÜRK YÜREĞİ, SEVDA TAŞIR...
TÜRKÜN YÜREĞİNDE MERHAMET VARDIR.
TÜRK YÜREĞİ TÜRKÜN BEYNİNE HÜKMEDER...
BEYİN HAREKETE GEÇİNCE "MEDENİYETİN DE, UYGARLIĞIN DA MERKEZİNİN TÜRK OLDUĞUNU HATIRLARIZ...
İŞTE O ZAMAN UYGARIZ MEDENİYİZ DİYEN AB YE DE, ABD YE DE;
"KUSURA BAKMAYINIZ ’MEDENİ OLAN BİZİZ, SİZ EĞER MEDENİ OLSAYDINIZ, BİR AVUÇ YAHUDİ’YE MAZLUMLARI EZMESİ, MASUMLARIN KANLARINI İÇMESİ İÇİN SİLAH VERMEZDİNİZ...
IRAK’DA HER GÜN YÜZLERCE İNSANIN ÖLMESİ İÇİN MERMİ VERMEZDİNİZ....
YENİ İCAT ETTİĞİNİZ SİLAHLARI BENİM VATANIMDA EKMEK YİYEREK BANA İHANET EDEN BÖLÜCÜ VATAN HAİNLERİNE VERİP VATANIN ASIL SAHİPLERİNE ÖLÜM TUZAKLARI KURDURTMARDINIZ...
EĞER SİZLER MEDENİ OLSAYDINIZ; YENİ İCAT ETTİĞİNİZ SİLAHLARINIZI CANLI HEDEFLERDE DENEMEZDİNİZ....."
DİYECEK İRADEYE DE SAHİP OLUNACAKTIR....
DİRAYET; İRADENİN SAĞLIKLI OLMASINDAN GEÇMEKTEDİR....
YÜREKLERİMİZ NE ZAMAN TÜRK OLURSA İŞTE O ZAMAN UYGAR DÜNYA TÜRKÜN KANINI İÇEMEZ... DÖKTÜĞÜ TÜRK KANININ DENİZİNDDEKİ MEDENİYETLERİNDE BOĞULURLAR....
BİZİM UYGAR DEDİĞİMİZ İNGİLİZLERİN BAŞVEKİLİ ÇORÇİL ÇANAKKALEYİ EMPERYALİST KAN EMİCİ ZALİMLER GEÇEMEDİĞİ ZAMAN İNGİLİZ LORDLAR KAMARASINDA "DARDANELLAYI (İNGİLİZLER ÇANAKKALEYE DARNELLA DER -BİZ DE; DARDENAL MARKA BALIK YERİZ) GEÇEMİYORUZ. BOĞAZI GEÇMENİN TEK YOLU KALMIŞTIR. BU YOL DA; BOĞAZA ZEHİRLİ GAZ BOŞALTMAKTIR. BOĞAZ SULARINA ZEHİRLİ GAZ BOŞALTMAK İÇİN MECLİS KARARI ŞARTTIR BUNDAN DOLAYI SİZLERDEN BU YETKİYİ HÜKÜMETİMİZE VERMENİZİ İSTİYORUZ." DEYİNCE LORD’LARDAN BİRİSİ "İYİ AMA BU İNSANLIK SUÇU OLUR." DEMİŞTİ (NEDENSE O ANA KADAR TÜRK KANI İÇEN İNGİLİZ LORD İNSAFA GELMİŞTİ)... LORD’UN BU SÖZÜ ÜZERİNE AYNI UYGAR ÜLKENİN AYNI MEDENİ BAŞVEKİLİ "İYİ DE TÜRKLER İNSAN DEĞİL Kİ..." DİYORDU...
TÜRK’E İNSAN GÖZÜ İLE BAKMAYIP TÜRKÜ SİLAHLA TOPLA TÜFEKLE AŞAMAYACAĞINI ANLAYAN İNGİLİZ, ZEHİRLİ GAZ İLE TÜRK’Ü; TOPLU İMHA ETMENİN ONAYINI DA BÖYLECE İNGİLİZ LODRLAR KAMARASINDAN ALIYORDU....
BİZDE; BİZE MEDENİYET, UYGARLIK ÖĞRETSİNLER DİYE İNGİLİZLERE, AVRUPALILARA HAYRAN HAYRAN BAKMAYA DEVAM EDİYORUZ...
UYGAR DÜNYA UYGUR TÜRKÜNÜN KANINI SEYREDİYOR...
YA BİZ????
TÜRKE TÜRKLÜK GEREK...
BİZE TÜRK BİRLİĞİ GEREK
AB DEĞİL... TB (TÜRK BİRLİĞİ)
TB’NİN ADI DA DÜNYAYA MEDENİYET ÖĞRETEN BİRLİK... OLUR...
ALLAH YÜREKLERİNİZİ TÜRK ETSİN...
YORUMLAR
‘‘Sakın Türk’ü insan sanma
Bir an bile olsa Türk’le birlikte olma
Türk eline şeker alsa o şeker zehir olur.
Türk’ün başını keserken sakın gam yeme
Baban da olsa Türk’ü öldür.’’
(Hafız Ahmet Çelebi-1499)
Demişsiniz ya, "ALLAH YÜREKLERİNİZİ TÜRK ETSİN..."
Yetmez, aklınızı ve vicdanımızı da Türk etsin...
Yoksa en üstte, (girişteki) yazdığım büyük çelişki hep devam eyleyecek...
Duyarlılığınıza teşekkürler.