- 576 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sevgili Ayhan, iki gündür sizin MEVSİMLİK KÖLELER adlı yazılarınızı birinci bölümden son bölüme kadar okudum ve bundan sonraki bölümlerde ben de artık sizin bir takipçinizim:)) Bakalım Kader ne zaman ağlarını örecek:)))
Fındık toplamaya gelince, ben de bilirim fındık toplamasını çünkü benim bir arkadaşımın fındık bahçeleri vardı. Namı değer Çaltı bey gibi olmasa da bayağı bir varlıklı sayılardı..Tabi ben zevk olsun diye toplamıştım ama bütün bir gün bizleri bayağı bir çalıştırmıştı. En zoru da gerçekten o çuvalları taşımaktı ama bizler de oyuna gelirmiyiz hiç, hepsinide sahibi olan arkadaşımıza ve kardeşine taşıtmıştık:))) Akşam olunca da evlerinde yüzük oyunu oynayıp bir güzel de dövmüştük topladığımız fındıkların acısını çıkartmak için:))))
Yazınızın diğer bölümlerini merakla bekliyorum... Bakalım köleliğe daha ne kadar dayanılacak ve Kader ne zaman ağlarını örecek:)
Sevgilerimle Ayhan...
Aynurcuğum, Atom karınca benim evdeki lakabımdır bir defa. Kızım ve eşim o şekilde hitap ederler. Onun için de o payeyi Ayhan abiye kaptıramam kusura bakma. Ama sana katılıyorum tabii ki. Her yere de yetişiyo. Güzeldi. Hakikaten Kader nereye kayboldu. Özletti kendini. Ben özellikle çok özledim Kader' i. Yüreğine sağlık abi can.
Hülyam tarafından 6/18/2009 8:39:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aynur kardeş,teveccühünüz karşısında doğrusu mutlu oldum.Yalnız bu ilgiye henüz layık olduğumu sanmıyorum."Üzüm üzüme baka baka kararır" diye bir atasözü var ya. Ben de siz değerli dostlarımın (siz,Onur hocam,Hülya kardeş ve diğer tüm değerli arkadaşlarımın) arasında az da olsa birazcık birşeyler yapmaya çalışıyorum o kadar.Bu aralar,Tekirdağ etkinliğine gelen yazar arkadaşların yayımlanmış romanlarını okumakla meşgulum(tabiki pazarda) Çetin İmer'in Bay Piç romanı.(cinayet)Yazarın kendisi ile de arkadaş olunca okunan eser bambaşka oluyor.
gününüz aydınlık olsun üstadım.
Sizleri çok seviyorun.Burası benim kendimi dinlendirdiğim ikinci bir yuvam.
ayhansarıkaya tarafından 6/18/2009 6:37:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu bölümde kaderi göremedik.Ama yine güzel anlatımlı bir bölümdü.Olayları gözümüzün önünde canlandırabiliyoruz siz anlatırken.Bu önemli bence. Dil sade ve anlaşılır. Seni tebrik etmek düşer bize...Onca işin arasında, ne yazmaktan ne okumaktan geri kalıyorsun.
Seni edebiyat defterinin ATOM KARINCA'sı ilan ediyorum.
Sevgi ve saygılarımla