- 1613 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
73 - TİKSİNMEK
Onur BİLGE
Nihayet evliya hikâyeleri bitti de laf arasında Zerrin Hanım’a, o günlerdir merak ettiğim olayı sordum. Karşımızdaki apartmanda, onların üstündeki dairede kimin oturduğunu...
“Ha, o mu? Orayı Almancılar satın aldılar. İçine eşyalarını koydular. Hem barınsın hem de girdikçe çıktıkça kapı pencere açılsın da ev ve eşyalar havalansın, nasılsa boş, bir Allah’ın kulu bari sebeplensin diye bir akraba çocuğunu yerleştirdiler oraya. İmam Hatip Mezunu, Bursa Tıp Fakültesi öğrencisi... İlhan... İstanbul’da okuyor. Seneye okul Bursa’ya, yeni binasına taşınacak ya burada okuyacak. Aslen Burdurlu... Evi alan yaşlı karı koca da Burdurlu. Sadece tatillerde gelecekler. Birkaç hafta kalıp gidecekler.” dedi.
“Hiç mi pencere açmaz, ışık yakmaz? Ben hiç rastlamadım. Merak ettim. Perili ev gibi... Issız, sessiz, loş, metruk...” dedim.
“Sakin, sessiz, kendi halinde birisi... Benim eşim kıskanç... Ortaokul talebesiyle bile
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 3
SEVDA - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Ya yüzümde tebessümlerle okudum ben bu hikayeyi. Kendim de ileride doktor olmak istedigimden ilgimi fazlasiyla cekti zaten. Cok,cok,cok hosuma gitti anlatim tarzi. Lütfen devami gelsin bu suskun,puskun oglanin..merakli "cadoloz" ile aralarinda ne gececek? Lütfen sevgili yazarim, devami gelsin bu yazinin!!! ALKISLARIM COKCA VE PUANIM ONCA!! :)
Sevgiler
cehennemliklerin derilerinin aralıksız yanacağı ve yerine sürekli yenilerinin geleceği, dolayısıyla yanmanın devamlı olacağı belirtilmiş. Allah, o azabın şiddetinden bizleri korusun!
amin.temizlik imandan gelir dedikleride dogru birsey bence.hijyen konusu fazla öneme alinmiyor gibi hic bir alanda.hatta yenilen ekmekte.
konular konulari aciyor hikayelerinin sonu gelmesin diyorum.
sevgiler.
'' Bayanlar, genellikle, tuvaletlerden çıkınca ellerini yıkarlar; dikkat ettim, on erkekten sekizi, suya sabuna dokunmuyor. İğrenç!.. ''
Böyle bir gözleminiz oldu mu gerçekten ; inanmıyorum !
Bu rakam doğru mu ; inanamıyorum !
Yazarım ; Allah size doktor koca versin, versin de görün bakalım!
....................................................................
'' Evlere dışarıdan hiç toz girmese, hava dahi, yine insan bedeninden kalkan deri parçacıkları evi toz içinde bırakmaya yetermiş. Bir de iç deri döküntümüz varmış. Hiçbir şey yemeyen, sadece serumla beslenen kişilerden bile her gün yumruk kadar deri döküntüsü çıkarmış. Ağzımızdan itibaren metrelerce sindirim sisteminim içi de keselenirken çıkan kir gibi çıkıp, ortamı terk edermiş. ''
Acaba diyorum ; bu bilgiler de sonradan o doktor beyimizden mi alınmış ?
Ben on değil, sekiz puan verdim. Çünkü ben ellerini yıkayan bir erkeğim !
Fikret TEZAL tarafından 6/18/2009 8:24:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bence Kerime Nadir benzetmesi yapmak yazara haksızlık olur
Üstad,benim gözümde:Onur Bilge
Onun kendine özgü yazış tarzıyla okuyucusu üzerinde ayrı bir yeri ve sevgisi olduğunu sanıyorum.
Harikaydı hocam.Sıradan insanların dünyalarını öyküleştirmen bana daha çekici geliyor.Kişilerin aralarında kendime rahatlıkla yer bulabiliyorum.
saygı ve sevgilerimi gönderiyorum...
Karar:
21.asliye edebiyat mahkemesi kararıdır:
Onur Bilge adındaki bilge kişi bundan böyle kelamı fazla uzatmadan konuyu dağıtmadan öykülem yazmalı. Nesir dünyamıza yeni bir Kerime NADİR gelsin gayri, adı geçen erbab-ı kaleme duyurulmasına karar verlmitir.
21.asliye edebiyat mahkemesi
hakimlerinden
imza...
Dip not: Tebrikler...
Her cümlesinde, esprilerinde bile anlam gizlenmiş. Kızımız aşık olacak galiba. Belirtiler onu gösteriyor. O genç yürümeye çalıştığı yolda yardımcı olacak gibi..Bekleyip göreceğiz bakalım.
Kutluyorum.Ben 10 u zatn ayfaya girer girmez veriyorum.Unutmayayım diye.Çünkü yazarımın çıtasının her yazıda yükseleceğini biliyorum.
Sayın Onur Bilge yazınızdan haz duydum bilgece tebrikler saygılarımla
tam puanı fazlasıyla hakediyorsunuz. Çünki insanlara ışık tutuyorsunuz. İsminizin sonuna (IŞIK) koymak geçti içimden
Onur Bilge IŞIK
IŞIK oşmaya devam edin lütfen
siyah-beyaz tarafından 6/18/2009 1:49:50 AM zamanında düzenlenmiştir.