- 670 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
iki çaresiz insan bir araya gelir ve çaresizliklerini paylaşır bazen.
iki çaresiz insan bir araya gelir, tahammülleri yoktur bir başkasını dinlemeye ve anlatmaya başladı mı susturmaya çalışır diğeri. bir de seni dinleyemem şimdi, benim derdim bana yeter der ve ayrı bir dert daha eklenir çaresizliklerine.
iki insan bir araya gelir, biri konuşur diğeri dinlermiş gibi bakar durur anlatanın yüzüne lakin dalıp gitmiştir kendi dertlerine. ve hiç bir şey duymamıştır karşıdakinden.
denizle insanda zaman zaman böyledir.
bazen gider sadece onu dinlersiniz. onu dinlerken unutursunuz dertlerinizi.
bazen gider siz anlatırsınız o dinler. rahatlarsınız.
bazen ne o sizi dinler, ne de siz onu. çünkü dertleriniz büyümüştür...
içten ve iç acıtan yazınız güzeldi.
selamlar saygılar.
Yüreğinden kopup gelen çağrışımın benim de yüreğimi dağladı.Gidenler maalesef geri gelmiyorlar.Ama her acıya
alıştığımız gibi onların yokluklarına da alışmalıyız.İnsanın
doğasında bu var çünkü: "-Acılara dayanmak".Dayanma dür-
tüsü olmasaydı,bütün insanlar çıldırırdı...
Saygı ve selamlarımla efendim..
noktalama işaretinden sonra küçük harfle başlasanızda yazının içeriği yine acılar ve hüzünle dolu..azaltmamış dilbilgisi bu kadar yoığun duyguları..okurken gözlerim doldu..bazen okuduğumuz bi yazı nasılda geçmişe götürüp içimizi acıtıyor..tebrikler..
yüreğinizin acısını yağan yağmurun yıkamış olması dileğiyle..
Bu kadar acıtmak zorunda mısın a canım..
yağmur hala yağıyor,sırılsıklam olmuşum..saçalrımdan akıyor damlalar.ne güzel kimse anlamıyor ağladığımı.deniz biliyor ama...
.......
Çok güzel duygular..
Noktalama sonrası büyük harf. Yağmur hala yağıyor, sırılsıklam olmuşum. Saçlarımdan akıyor damlalar. Ne güzel ! Kimse anlamıyor ağladığımı, deniz biliyor ama...