- 533 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
*- KIZIMA KISA MESAJLAR 5
*-Eğer sahip olduğun gücün tamamını ortaya koyarak mücadele etmişsen yarışın hakkını vermişsin demektir. Kazanmış olman ödülün olur. Ama kaybetmişsen de üzülme kimse seni suçlamaz.Bilâkis cesaretin ve azminden dolayı daha çok alkışlar ve takdir eder.
*- Yola çık ve yürümeye başla. Aslında insanı alıkoyan yolun çetin ya da uzun oluşu değil, bulunduğu mekânı terketme korkusudur.
*- Çevresel bir takım faktörler, baskılar ve zorlamalar beynimizin içindeki bizi ancak biz izin verirsek etkiler. Ancak direnebildiğin, mantık ve muhakeme gücünü koruyup kullanabildiğin oranda kendini çevreye ve kendine karşı özgür kılarsın.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
-cok haklisin Recep, egerki korkup hic katilmasa kisi bastan kaybetmistir... 'bence' burda öz güvenin büyük rolü var...
*
-hic bir zaman unutmamali, uzun yollarda ilk adimla baslar, olumlu düsünce/pozitif enerji senide mutlu eder cevrenide...
*
-ve... kendine, basarina inanip yola cikmali insan...o yolun sonunda senin neler görmek istegin cok önemli...
-ayaginin dibine bakmaktan ziyade ileriye odaklanmalisin... engeller seni alikoyamaz hedefini görebiliyorsan sayet...
cevreden gelen tesvikleride veya ürtükmeleri göz ardi etmemek lazim...
-negatif enerji alinan ortamdan uzak durmak en aklillicasi...
*
-cok dogru RECEP... ben istedigim sürece özgürüm, ben istedigim sürece kendimim...
____________
-cok basarili bir yaziydi, bana bilakis unuttugum cok seyleri hatirlatti... insanlah herkes okur ve kendilerine düsen payi alirlar...
sevgiyle kal...
-.sahip olduğun gücün tamamını ortaya koyarak mücadele etmişsen yarışın hakkını vermişsin demektir.
-bulunduğun mekânı terketme korkusudur seni alıkoyan
-Ancak direnebildiğin, mantık ve muhakeme gücünü koruyup kullanabildiğin oranda kendini çevreye ve kendine karşı özgür kılarsın.
sizin bu kızınıza kızlarınıza yazdıklarınızı dikkatle izliyorum
arkadaşım .çok da önemli ve iyi tespitler.ben biraz maddeleştirdim gibi kafamda
teşekkürler umarım ben gibi gençlerde bunları okuyorlardır.ben kızlarıma okutacağım.