- 1453 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BİLİYORUM SANA YAZMAMALIYDIM..
Bak canım yazmayacağım dedim ama yine sana yazıyorum..Baharın güzelliğini içime çeke çeke..Yazma deme sakın..Sana yazmasam kime yazarım söylesene..Ben sana yazarak rahatlıyorum..Ah be canım coştum bak yine..Dökülüyor içimden sözcükler..Yaz yaz diye dürtüyor içimdeki duygular…Ne diyorsun…?Anladım ben seni..
Sana yazmamalıydım belki de..Haklısın..Sen de anlamadın beni..Belki de anladın da ben anladığını anlayamadım kim bilir..Sen de kendine göre haklısın tabi..Bana yanlış gelen sana doğru geliyordu..Ben ağlarken sen gülüyordun..Senin dostum dediklerin bana göre değildi..Aslında sen herkesten farklıydın..Ben farklı olduğunu düşünmüştüm ne bileyim..Farklı olduğunu hissettirmedin mi hiç beni..farklı olduğunu ben düşündüm sadece..Belki de sen gerçekten farklı değildin..Ben eksik yanlarımı tamamladığını sandım ..Halbuki hiç tamamlanmadı eksik yanlarım…Hep eksik yanlarımla göze battım da sen duymadın bile..Hissettin mi yoksa…Yok yok ben seni biliyorum..Sen için nasılsa dışında öyleydi..Bu kadar çabuk değişemezsin..Ama ben yine de sana yazmamalıydım..
Her şeyimi paylaşacağımı düşündüm seninle her şeyimi…
İçimdeki……….sevgiyi
İçimdeki ……...merhameti
İçimdeki………duyguları
İçimdeki……… neşeyi
İçimdeki………tebessümü
İçimdeki………efkarımı
Paylaştığımı düşünmüştüm bütün güzellikleri..
Gururumu bile yenmiştim seninleyken..Sadece sen ilgilendiriyordun beni..Haklı değil miyim beni anladığını düşünmekten..Ben anlatmadan anlardın sen beni..Bu kadar güven duygum gelişmemişti kimse için…Sendin benim dünya ile bağlantım..Bütün olumsuzluklarım seninle olumlaşıyordu..İmkansızlıkları başarmıştım seninle..Bütün kapılar açılıyordu sen yanımda olduğun zaman..Sen varken hiçbir hastalık uğramıyordu sevgi köşeme..
Dişim ağrımıyordu.
Başım ağrımıyordu..
Bütün sancılarım bitmişti seninleyken..
Gecelerim bile gündüz gibiydi seni sevdiğim için.Karanlık gecelerimin ışığı.Sessiz gecelerimin bülbülü idin sen..Neymişsin meğer sen..Yazarken anladım seni ben…
Kararmıyordu hiç yüzüm..Bir günlük yerden anlaşılıyordu yüzümdeki tebessüm..
Ve;
Ayrıcalıktın sen benim için.Her şeydin..Benim için olmayan hayata bağlayandın sen..Hep korktum sana bağlanmaktan..Nazara gelmekten..Kurşunlar döktürdüm üzerimize..Kem gözlere inat…Çöpler kırdım üzerimizde..Öyle korkunçtu ki sensizlik..Terk edilmekten korktum.Alışırsam nasıl ayrılırım diye çok korktum..Her şeyden korktum açıkcası…
Nasıl korkmam bir tanem..Seninle iken ben ben’dim çünkü..Sen benim için her şeydin
Güçtün
Güvendin
Sevgiydin
Mutluluktun
Bağımlılıktın ….Ben sana bağımlıydım…
Ama korktuğum başıma geldi işte..Bak yine ortada kaldım..Deli gibi dolaşıyorum sokaklarda..İnsanlar bana gülerek bakıyorlar…Deliye gülerler,ölüye ağlarlar derler ya…şu anda ben gülünen durumdayım..Belki bir gün yasımı da tutan olur kim bilir…
Yine gözyaşlarım bozuyor gecenin sessizliğini..Yine duvarlar dinliyor dertlerimi..
Bu sefer dayanabilir mi bu acıya incinen kalbim..Kaybettim her şeyimi…alışkanlıklarımdan kurtuldum..Sigara bağımlısı-alkol bağımlısı gibi bağımlıydım oysa..Ne yapsam da atamıyorum içimden..Keşkelerim de fayda etmiyor artık…Bağlanmamakmış en güzeli…
Artık güvenim bitti..
Can evimden vurdun
Hayatımı bitirdin
Yüreğimi yaktın
Ve beni yıktın..
Artık sana yazmamın senin için anlamı yok biliyorum..İşte dökülüverdi ardı ardına içimdekiler…İçime mahkum etmedim sözcükleri..Yazıverdim işte…Artık seni çıkardım dünyamdan..İdam kararını verdi senin için yüreğim..
Biliyorum sana yazmamalıydım..Olsun yazdım da rahatladım işte…
SIDIKA EMEK