Sevdamın Kalbi...
Yokluğunda anladım sevmenin ne demek olduğunu…yokluğunda savaşmak gözlerimden akan kanlı yaşlar kadar acı veriyor bu bedene..yoruluyorum tekrar ayağa kalkmak için çırpınıyorum…gözlerim ellerini arıyor..gözlerim gözlerinin derinliğinde kaybolmak için bakınıyor etrafına..sevmenin ne demek olduğunu hoyratça bakışlarında anladım..gizli saklı yorgan altlarında akıttığım gözyaşlarımda anladım ..ey sevgili sen ki bir bebeğin doğuşu kadar heyecanla geldin bu kalbe..korktum ellerini ilk tuttuğum anda bi rüzgara kapılıp gideceğimden…öyle oldu savruldum seninle esen bir rüzgarda..asice esen rüzgara karşı gelecekmiş gibi tutundum sana..sen bıkılmayacak kadar her bakışımda farklı bir yanını gördüğüm keyifmişin bu ruhuma..sen her şey olmuşun artık …gecenin en uzun saatlerinde yokluğunla savaşırım..paylaşırım sensizliği sessizliğimle…bir müzik mezem olur her günümde sensizliğimi anlatırım boş duvarlara…yitirdiğim bir hayatın son demlerinde avuçlarına bıraktığım bir bedenin son dokunuşları içinde bırakırım kendimi avuçlarına…çok uzak yollardan gelen bir yaralı ve yorgun bir kalbin çağrısıdır bu,bir büyük sevdanın özlemidir…kimbilir belki başka bir yerde ve zamanda kesişir bizmde yollarımız farklı hayatlardan bir nebze sevda katarak kavuşur bedenlerimiz…o zaman tekrar yazılır sevdanın tarihi..o zaman yalnızlığım göçer gider gecelerimden ..bir hayat getiririm sana el değmemiş bir hayat ki en büyük umutlarlarla kapında bekleyen…ne olur kollarını aç bir kuş uçurdum özgürce …bir bahar getireyim ömrüne bekle beni sevdiğim güneşin ilk ışığında gecelerni söndüreceğim…
YORUMLAR
Yokluğunda anladım sevmenin ne demek olduğunu…yokluğunda savaşmak gözlerimden akan kanlı yaşlar kadar acı veriyor bu bedene..yoruluyorum tekrar ayağa kalkmak için çırpınıyorum…gözlerim ellerini arıyor..gözlerim gözlerinin derinliğinde kaybolmak için bakınıyor etrafına..sevmenin ne demek olduğunu hoyratça bakışlarında anladım..gizli saklı yorgan altlarında akıttığım gözyaşlarımda anladım ..ey sevgili sen ki bir bebeğin doğuşu kadar heyecanla geldin bu kalbe..korktum ellerini ilk tuttuğum anda bi rüzgara kapılıp gideceğimden…öyle oldu savruldum seninle esen bir rüzgarda..asice esen rüzgara karşı gelecekmiş gibi tutundum sana..sen bıkılmayacak kadar her bakışımda farklı bir yanını gördüğüm keyifmişin bu ruhuma..sen her şey olmuşun artık …gecenin en uzun saatlerinde yokluğunla savaşırım..paylaşırım sensizliği sessizliğimle…bir müzik mezem olur her günümde sensizliğimi anlatırım boş duvarlara…yitirdiğim bir hayatın son demlerinde avuçlarına bıraktığım bir bedenin son dokunuşları içinde bırakırım kendimi avuçlarına…çok uzak yollardan gelen bir yaralı ve yorgun bir kalbin çağrısıdır bu,bir büyük sevdanın özlemidir…kimbilir belki başka bir yerde ve zamanda kesişir bizmde yollarımız farklı hayatlardan bir nebze sevda katarak kavuşur bedenlerimiz…o zaman tekrar yazılır sevdanın tarihi..o zaman yalnızlığım göçer gider gecelerimden ..bir hayat getiririm sana el değmemiş bir hayat ki en büyük umutlarlarla kapında bekleyen…ne olur kollarını aç bir kuş uçurdum özgürce …bir bahar getireyim ömrüne bekle beni sevdiğim güneşin ilk ışığında gecelerni söndüreceğim…
..........................................................
kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık
saygılar selamlar sizide sayfama beklerim
Cümleler üzerinde kuyumcu titizliliği ile biraz daha çalışılmış olsa metnin içerisindeki anlam daha güzel olurdu. Bazı terimler de çelişki var gibi geldi bana.
"-Sevmenin ne demek olduğunu hoyratça bakışlarında anladım" Sevmekle,hoyratça bakışlar birbirlerine zıt gibi geliyorlar.Hoyratça bakışların hedefi sevgi yerine öfkeli birşeyler olmalıydı... Canım kardeşim,alınmadın deği lmi .Hadi kolay gelsin...