- 612 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HADDİNİ BİLMEK.....
"HADDİNİ BİLMEK...Gercekten haddimizi biliyormuyuz,ozellikle ulke yonetiminde olanlar,hele hele iktidarlar iken hadlerini biliyorlarmı...
Onemli olan illa bir makamda iken haddini bilmek gerekmez,normal yasantımızda da haddimizi bilmeliyiz zira,bu bir yasam kuralıdır..
İnsanları sevmeyebiliriz,boyle bir zorunlulugumuz yok,ama saygı gosterme zorunlulugumuz oldugunu lutfen unutmayalım...
"SAYGI ESASTIR"
Nerden cıktı simdi bu diyebilirsiniz,malum ulkemiz yerel secimler atmosferine girdi vede siyasi partilerimiz mitinglerde vede halkın icinde boy gostermeye basladılar..
Bunlardan birinde 23.02.2009 gunu AKP İsatnbul milletvekili vede AB den sorumlu bakanı Sn.EGEMEN BAGIS balıkcılar carsısında dolasır iken onların sorunlarını sorup dertlerini dinlerken bir atıfta bulundu;konu kriz olunca Sn Bakan hemen 2001 de ki ANAYASA kitabını fırlatma olayını dile getirmek istedi,ama potuda kırdı balıkcı esnaflarımızdan birine "hani birileri vardı ya kitabı fırlattı..."
Koca ulkenin Bakanı o birileri dediginin TURKİYE CUMHURİYETİ inin 10.CUMHURBASKANI SN.AHMET NECDET SEZER oldugunu unutuvermisti birileri diye cıkıstı belkide bilerek yaptı...
Ama degerli esnafımız Sn Bakana adeta ders verircesine o birileri dedginiz kisi bizim 10.CUMHURBASKANIMIZ deyince Bakan adeta dura kaldı piskin piskin gulme ile yetindi..
Bu ne aymazlık o birileri dediginiz kisi ile hukumetiniz 5.yıl calıstı...ne cabuk unuttunuz...
"Ne ekerseniz onu bicersiniz" sizede bir gun birileri diyebilir acaba hosunuza gidecekmidir...
Herkes bulundugu makamım ve mevkinin kıymetini bilecek ulke yonettigini unutmadan haddini bilemelidir....
Bir ikinci husus ta buna benzer ama degisigi ANTALYA DA yasandi ..yine bakan vede ustelik ADALET BAKANI SN.MEHMET ALİ SAHİN tarafından deklare edildi ..halka hitap ederken..aba altından sopa gostermeye cakıstı...ADALET BAKANIN TARAFSIZ BİR SEKİLDE ADALET DAGITMASI GEREKİRKEN MİLLETE SUNLARI SOYLEDİ..
Eger hizmet almak istiyorsanız hukumete yakın adaylara oy verin dedi zira,projeleriniz ANKARA DA cok bekler dedi..
bu konusma bir nevi tehdittir..bu ne hic kimsenin hakkı yoktur hele hele ADALET BAKANI NIN hic yoktur..
Esasında secimlere oncesinde ANAYASAYA gore ADALET BAKANI ile 2 bakanın istifa etmeleri vede yerlerine bir baskaları nın atanması gerekmektedir..
gerci bu durum yerel secimler icin soz konusu degil ama bu ANAYASAMIZDA Kİ kuralı kaale almak gerekmiyormu...
Hukuka guvenin diyen adalet dagıtan vede bu konuda tarafsız olması gereken Sn.ADALET BAKANI NIN yaptıgına bir bakın....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.