- 1330 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK NEDİR?
SEVMEK SENİ SEVİYORUM DEMEKMİDİR.?
BU KADAR BASİTMİDİR ANLAMIYORUM...
SEVMEYİ BİLE BİLEMEDİĞİMİZ ŞU DÖNEMLERDE" SENİ SEVİYORUM "DİYE KARŞIMIZDAKİ
İNSANIN DUYGULARIYLA NASIL OYNARIZ...SEVMEK O KADAR BASİTMİ?YOKSA BİZ Mİ BASİTE
İNDİRDİK..HER ÖNÜNE GELENİ İNSAN "SENİ SEVİYORUM"DİYEBİLİRMİ?FARZEDELİM DEDİK
ACABA NE KADAR SEVEBİLİYORUZ..BEN BUNU HİÇ ANLAYAMADIM..YOKSA BEN SEVMESİNİMİ
BİLMİYORUM..YA DA BENİM SEVGİ ANLAYIŞIM MI DEĞİŞİK...
SEVGİNİN ÇEŞİTLERİ VARDIR.İNSAN SEVGİSİ-HAYVAN SEVGİSİ-ÇİÇEK SEVGİSİ-ANNE,BABA
SEVGİSİ-KARDEŞ SEVGİSİ-ARKADAŞ SEVGİSİ-BİRDE CANINDAN ÇOK SEVDİĞİN BİRİSİNE DUYU- LAN SEVGİ TABİİ....SEVGİ ÇEŞİTLERİ BU ŞEKİLDE BİR SÜRÜ SIRALANABİLİR..HERŞEYİN SEVGİSİ AYRIDIR..İNSAN KENDİSİNİ DE ÇOK SEVER..KENDİNİ ÇOK SEVEN KİŞİLER GENELDE BENCİLCE HAREKET EDERLER..HER ŞEYİ KENDİ İSTEKLERİ DOĞRULTUSUNDA OLMASINI İSTERLER.... KENDİ İSTEKLERİ OLMAYINCA KUDURURLAR..
SEVMENİN BİR ASİLLİK OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA SEVDİĞİN KİŞİNİN BUNU HAK EDİP ETMEDİĞİNİ DE DÜŞÜNMEDEN EDEMİYORUM...YUNUS EMRE’NİN" SEVELİM SEVİLELİM BU DÜNYA KİMSEYE KALMAZ"SÖZÜ ÇOK ANLAMLI BİR SÖZ FAKAT "SEVGİ" KELİMESİNİN ALTINDA KARŞIMIZDAKİ İNSANLARI İNCİTMEK DE BİZE YAKIŞMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.YANİ KARŞIMIZDAKİ İNSANIN YERİNE KENDİMİZİ KOYUP KANDIRMAMALIYIZ..DUYGULARLA OYNAMAMALIYIZ.. SEVGİ PARAYLA-PULLA SATIN ALINMAZ...SEVGİ KAZANILIR...SEVGİYİ KAZANMAK İÇİN MÜCADELE ETMEK LAZIM..SEVGİ DİN-DİL-IRK AYRIMI YAPMAZ..MESAFE TANIMAZ..SEVGİNİN YAŞI YOKTUR..SEVGİ DE BENCİLLİK-GURUR-KİBİR OLMAZ..OLURSA SEVGİ OLMAZ...EĞER KARŞINDAKİ KİŞİYİ KENDİNİ SEVDİREMEDİYSEN SUÇ SENİN...EKSİK YANLARIMIZI TAMAMLAMAK LAZIM..SEVGİDE BÜTÜN ORGANLARIMIZIN EMEĞİ VARDIR..GÖZLER GÖRÜRSE,DİL KONUŞMASINI BİLİRSE,YÜREKTE BUNU KABUL EDERSE SEVGİ KENDİLİĞİNDEN GELİŞİR....SEVGİ FEDAKARLIK İSTER..TABİKİ HERKES KENDİNE GÖRE SEVGİNİN ANLAMINI BİLİR...BEN KİMSEYİ AKIL HOCALIĞI YAPMIYORUM..İÇİMDEN GELENLERİ YAZMAK İSTEDİM..KENDİMİZİ KANDIRMAYALIM..YALAN DA SÖYLEMEYELİM..SEVGİ YÜCE BİR DUYGUDUR..YERİ VE ZAMANINA GÖRE KULLANALIM...
YIPRATILMASINA ASLA İZİN VERMEYELİM..BAZI ŞEYLER KOLAY KAYBEDİLİR FAKAT KOLAY KAZANILMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM...HAKEDENE ÖLÜMÜNE SEVMEK LAZIM...HAKETMEYENE DE HAKKINI VERMEK LAZIM...
NE KADAR ÇOK POZİTİF OLURSAK SEVGİYİ HER AN KAZANABİLİRİZ...GÜLER YÜZ-TATLI DİL
YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARIR DERLER YA...BİZDE ALLAHIN BİZE VERDİĞİ NİMETLERİ YERİNE GÖRE KULLANMAYI BİLMELİYİZ..ELİMİZDEKİ DEĞERLERİ KAYBETMEDEN ÖNCE KORUMASINI BİLMELİYİZ. KAYBEDİLEN ŞEYLERİN GERİ DÖNÜŞÜ YOK...KEŞKELERLE YAŞAMAYALIM....HER ZAMAN
KARŞIMIZDAKİNİN YERİNE KENDİMİZİ KOYALIM...SEVGİ GİBİ GÜZEL DEĞERLERİMİZE SAHİP
ÇIKALIM...GERÇEKTEN BU YALAN DÜNYA KİMSEYE KALMIYOR....