Nereden,Nerelere...
Topladı yükünü ve koyuldu yola başkan Buş.Geldin,kaldın ve gittin.Neler yaptın sayın başkan? Memnunmusun bu gidişten.Hiç aklına geldimi savaşlar yapmamak.
Masum insanların katlinden,Yada katledilenleri seyirden memnun kaldınmı ? Suçsuz insanların gözyaşlarını görebildinmi ? Görevinin hakkını verebildin mi ?
Yakın bir tarih vardı gözlerinin önünde.Üç kıtaya uzanan Osmanlı.İnsanların Milliyetine,dinine,geleneklerine serbesti getiren Osmanlılar benim Atalarımdı.Güçlü ordularla saldıranlara dersini verirdi.Gittikleri her ülkeye barış getirirdi.
Sen bunu hiç okumadın belki.Belkide sana gerçekleri ters okuttular.Sen de kandın Barbar Osmanlı uydurmacasına.Durmadan savaşacağına gerçekleri görebilmek için çabalasaydın keşke.Kulağını açıp Dünyayı dinleseydin keşke.Bir avuç Ermeni ile Silah tüccarı dört Yahudiyi dinleyeceğine.
Biliyormusun ? Ataların Afrikadan köleler toplamıştı.Kızılderilileri
katletmişlerdi.Ataların biliyormuydu Zencilerle torunlarının kan bağı olacağını ?Biliyormuydu Kızılderililerin ah larının tutacağını ? Onlar bilselerdi Köleden baş olacağını
Zulmetmezlerdi.Sen bilseydin Hakk’ı Masum insanlar ve çocuklar ölmeyeceklerdi.
Yaşarsan göreceksin bay Buş.Çifte standartların arkasından batıya
ve Ülkene Rahmetin ve merhametin ulaşacağını göreceksin.İkiyüzlü ve sömürü sevdalarını unutup Nur’a avuç açan halkını göreceksin.Torunların sana yalancı ve Barbar diyecek.
Sen de birgün Dünya hayatına veda edeceksin.Toprak seni bekliyor sanma.Zulmedeni kabul etmez toprak.Seni Yaratan’ın hesabına çekileceksin.Seni cehennem bekliyor bay Buş.Güç sevdasına kapılıp adil olmayanların yurdu cehennem.
Umarım Dünyada Milletlerinin barışını görürsün ve yaptıklarından utanırsın.Seni seçen Amerikan halkına değil oyuncak gibi kullanan Para ve silah babalarına hizmette bulunduğunu idrak edersin.
.....Gıdıgıdı.....