- 809 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PAGET HASTALIĞI
Bana ulaşan bir mesajdan alıntıdır. Lütfen dikkatlice okuyunuz. Tüm tanıdığıız hanımlarada anlatın. Hastalık memede basit isilik gibi başlıyor. Daha sonra kaşıntı, yanmalar başlıyor. dahada sonra üzeri kabuk bağlayan yaraya dönüşüyor. Hastalık ilkönceleri teşhis edilemiyor. Ancak kitle haline dönüşünce teşhis edilinebiliyor. Bu hastalık tedavi olunmazsa ciherlere bulaşıyor. Paget hastalığı bir tür kanserdir. ihmal edilecek basit görülecek bir hastalık değildir. Bir söz vardır: KANSERDEN KORKMA; GEÇ KALMAKTAN KORK diye. Canlarım hastaneden emekli biri olarak hiç kimsenin kötü durumda lmasını istemem. Bunu çalışırken hastanede çok yaşadım. Uzun süre hastaneye gelip dost olduğumuz insanların hakkın rahmetine kavuşmaları ve yakınlarının ağlayışları beni derinden üzmüştür. Günlerce kendime gelemezdim. Yakınlarının yüzüne bakamazdım. Bu yaşadığım ızdırapların sonucu zararını bidiğim halde sigaraya başladım. Şu günlerde bırakabilmek için uğraş veriyorum. Canlar ister sivilce olsun, ister vücudun bir yerinde isilik olsun lütfen ihmal etmeyelim. Siz canlardan allah korusun birine bir şey olursa bu haer bana ulaşırsa kahrolurum. Hepinize sağlıklı bir yaşam dilerim.
HASTALIK ADRES SORMAZ; KİME NE ZAMAN NE OLACAĞI BELLİ OLMAZ
15.01.2009 aşıkturhani/ANTALYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.