- 1186 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*-MUTLULUK
Elde edebildiğin mutluluklar senin mutluluklarındır. Minicik dahi olsa mutsuzluğun kapını çalmasına asla izin verme. Karamsarlık ve onu besleyen unsurlar oralıkta zaten çok fazla. Hiç değilse sen onlardan biri olma. Ne kendini üz, ne de sevdiklerini… Gülümse, sen gülersen dünya güler.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki.Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
HAKLISINIZ HÜZÜNLÜ ŞARKIM BEBEKLER KATLEDİLİRKEN ZULM ALMIŞ BAŞINI GİDERKEN KENDİ İÇİMİZE DÖNEMEYİZ.AMA MUTLULUĞUN TEMEL ESASI DA ZATEN DIŞA DÖNÜK YAŞAMASINI BİLMEK DEĞİL MİDİR? NE OLURSA OLSUN, NASIL OLURSA OLSUN KARAMSARLIĞIN CENDERESİNE KAPTIRMAMALIYIZ KENDİMİZİ. MUTLU OLMAYI İSTEMEK BENCİLLİK DEĞİLDİR. MUTLU OLMAYI BAŞARABİLEN BİRİ ÇEVRESİNİ DE MUTLU EDER.BU DA SUYA ATILMIŞ TAŞIN MEYDANA GETİRDİĞİ HALKALAR GİBİ GENİŞLEYEREK DAHA ÇOK İNSANA ULAŞIR.MUTLU OLMAYI BAŞARABİLENLER POZİTİF DÜŞÜNME SİSTEMATİĞİNİ GELİŞTİRİR.BUNDAN DA PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNE GİDEN YOLLAR AÇILIR.MUTLULUĞUN KENDİNCE FORMÜLÜNÜ BULMUŞ KİŞİLER İYİMSERLİK DUYGUSUNUN DA VERDİĞİ ENERJİYLE KAPSAMA ALANINI GENİŞLETİR.
Elin de olmuyor insanın biliyor musunuz ?
Kendi mutluluğunu düşünmek bencilleştiriyor insanı .
Sen göz yaşları için de, ateş altında kalırken ben nasıl kendi dünyama güneş doğsun diye ümitlenirim ??
Hiç bir şey olmamış gibi kendi kabuğuma nasıl çekilirim ?
İyimser olmak her zaman işe yarar biliyorum lakin, dünya gülüyor her ne olursa olsun bakın Gazze ye.İyiser olmak çözüm olmuyor ağlayan kadınlara ölen çocuklara !
Hayalden öte , daha gerçekçi işlerimiz olmalı
Güzel bakan güzel görür.Güzel gören güzel düşünür.
Düşünemedik, göremedik.Bakamadık yüz yıllardır.
Kendi gerçeğine kör olan bir nesil olduk sadece.
...
Saygımla.