- 1976 Okunma
- 36 Yorum
- 0 Beğeni
MÜSLÜMAN IRAK/ÖLÜM ve ATEŞ ÇEMBERİ ALTINDA...neden susuyor aydınlar ..(A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
FAY HATTINDA EZAN SESLERİ....
İşgal güçlerince Irak’ta,hiç yabana atılmayacak; Black Hawk-A 16’lar-Apaçi T’ler-B 52’ler-Akıllı Patriyotlar-Atom yüklü misketler-Abraham Tanklarla ve de Toma Hawk’lar gibi akıl almaz teknolojik silahlarla /savaş gücünde ne denli gelişmeler sağlandığının TESTLERİ acımasızca yapılmaktadır; Hem de Nisan 2003 ten bu yana/masum sivillerin ölümü pahasına.....
-İşte bizler yanıbaşımızda olan bitenlere son derece duyarsız iken,kalkmış yüzyıl öncesini gündeme getiriyoruz.
Tarih tekerrürden iberet çok eskilere gitmeğe gerek yok.Çünkü bizler o dönemde ne olup bittiğinden haberdar değiliz,aynı zamanda elimizde gerçek kaynak diye,sayısız belge/done/veri/fotoğraf/birinci elden notlar var.Çoğu da farklı anlatımlarla dolu,sahi biz hangisine inanacağız?
-Amma Irak şuracıkta/Irak ateşten gömlek/Irak’a ve Irak halkına her gün biraz daha demokrasi geliyor o yeni/yeni geliştirilen savaş silahlarının kobayları olarak seçilmişlere / Irak’a her gün biraz daha demokrasi geliyor şehirler yıkılıp,yakılarak/yeraltı zenginlikleri işgalci yandaşlarına ihale edilerek..
-Petrolü Abd ve işgalci güçlere transfer edilerek...
-Ebu garip hapishanesi gibi yüzlerce gizlenmiş/adresi meçhul hapishanelerde evinden alınıp götürülen,masum insanlara baskılar/işkenceler yapılarak ve de ta ki...tanınmaz hale getirilerek.
-Abd’nin paralı askerleri,artık sinirleri laçka olduğundan keyfi ateşlerle tam isabet diyerek masum/günahsız Iraklı’ları öldürerek rahatlıyor.Ardından da bir müslüman/bir sinek eder deme küstahlığını göstererek.Sahi ya Demokrasi bu olsa gerek... Ha bir sinek /ha bir Müslüman öldürmüş işgal güçleri için ne fark eder...? Yeter ki islam ülkelerinde kan kokmağa devam etsin.
-Hele de o müslüman kadınlar-kızlar tecavüzlerin utancı ile intihar ederken nasıl da akın,akın geliyor demokrasi...
-Bir yolunu bulup eşlerini/bacılarını /analarını kaçırtanlar,ölümün hiç mola
vermediği Irak’ta sıranın kendilerine gelmesini,beklemeğe devam ediyorlar...
-Tecavüz mağdurlarından elimize ne mektıplar ulaşıyor ama hiç bir şey yapamayan biz zavallı aydınlar,adına Abd demokrasisi diyoruz...
-Bu gidişle Irak’ta,önümüzdeki yıllarda büyüyecek delikanlılar ve genç kızların % 90’ı hıristiyan,dahası evanjelist ve bunlar Irak’ın geleceğini belirleyecek. Bunda asla tereddüt yok...yani / gayri meşru da diyebiliriz..
-Hani aydınlar/neden uzak tarihe gidiyorsunuz...işte canlı tarih/işte Irak/işte 1.5 milyon MÜSLÜMANIN katledildiği ülke yanıbaşımızda...
-Afganistan/Filistin de karşıda 50 yıldır dişiyle/tırnağıyla canını ortaya koyup didinen Filistin’e hangi aydın uğradı veya hangi islam devleti sahip çıktı...
-Nerede BM /nerede AB.../ Nerede Uluslararası Hukuk/Nerede insan hakları/
nerede ülke sınırlarını ihlallere ulusal yaptırımlar...
-Bekleyin o muhteşem demokrasi sırayla geliyor...
YORUMLAR
Veladet'in yazısı üzerine Aspendos'un yazılarına ve şiirleine bir göz attım... Breh breh breh... Vıcık vıcık siyasetin ve propagandanın her kelimesinde bu kadar patlayan bir yazı ya da başka bir şiire rastlamadığımı hayretler içinde gördüm...
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
Öyle ya... Demokrasi size... özgürlük size... Size yumulan her göz demokrasinin tezahürüne eklenmiş bir nazar boncuğu...
Hangi mısrasında hangi kelimesinde siyaset yok diye bakmak daha kestirme olacak yazaıların sahibinin burda kılıç kalkanı başkalarının eline tutuşturması ne kadar ilginç!
Olsun; kılıç bana, keleş sana...
Keleş sana hesap bana...
mirim tarafından 12/26/2008 3:25:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
YAŞASIN BARIŞ, KAHROLSUN IRKÇILIK (FAŞİZM)(!)
Biz şavaş çığlıkları atıyoruz ya sözde!
Şimdi ne alaka diyeceksiniz.
Günlerdir Celallenen ALMILA, nerden çıktı bunlar diyeceksiniz?
Şaşıracaksınız! Biz savaşçı barbarlarız ya! Ruhumuz bunlarla besleniyor ya!
Anlatayım; Malum meşru gündem nedeniyle son günlerde en çok duyduğum slogan bu olsa gerek. Mutlak manası düşünüldüğünde muhteşem bir slogan, ama kullananlar düşünüldüğünde içinden çıkılması çok zor olan bir tezat görülmekte.
-bir yandan terör bitse!
-şavaşlar olmasa!
-herkes barış içerisinde yaşasa!
sa!sa!sa!
Rahmetli babaannem derdi ki"Olsa ile Bursa, bir araya gelse!
Ama olmuyor işte. O L M U Y O R! Dünya da barış vardı d abiz mi istemedik misali!
Olmuyor efendiler olmuyor. Şimdi "Dünyada barış ve huzur ortamı yok, her yer kan revan içinde "demek mi suç? Yoksa Bu savaşa sebep olanların yaptığı mı?
Bu ne hazin tablodur?
Yani "Hırsızın hiç mi suçu yok " demezler mi adam olana?
Son günlerde sitemizde yayınlanan yazılardan rahatsızlık duyanlar da varmış! Edebiyata yakıştıramıyorlar mış! Zulmün vashşetin edebiyatını yapmayı öğrenemedi isek suç bizim. Eyvallah!
Ama ya bu meseleleri kaşıyan kim! Kaşınanı kaşımak caizdir beyler. Bilmiyorsanız öğrenin derim.
Biz pekala tüm dünyayı pembeye boyamasını biliriz. Ama pembeyi kara görenlerin anlama yeteneklerini değiştiremeyiz! Ya da karaları bizlere "pembe" gibi sunanların!
Devekuşunun başını kuma gömmesi yaşanılan tehliyeyi bertaraf etmeyeceği gibi, bütün dünyada olan bitene göz yummak ta dünya barışına zerre fayda sağlayamacak, yaşanan/yaşatılan vurdumduymazlık, lokal savaşları da körükleyecektir..
Şimdi bunları yazmak suç
yazmamak suç
konuşmak suç
konuşmamak suç
Bir daha yineliyorum, Be efendiler Hırsızın hiç mi suçu yok!
Gündemde olan sözde soykırım masalları için yıllarca uyutulan benlik az biraz gerçeklere dokununca "Faşizm öldü sanıyorduk" çığlıklarını duyuyoruz.
( az biraz diyorum zira bu dehşetin boyutu hayal dahi edilemez. Gerçi yirminci asırda örneği çok uzak değil, 1992 li yıllarda Hocalı'da yapılanlar, katlima en radikal kanıttır ama olsun, bizim biraz daha pembe tonlarla alakadar olmamız lazım SEVGİLİ ERMENİSTAN'I masum göstermek adına) ERMENİSTAN diyorum, zira masum ermenilerin de olduğunu biliyorum. Nasıl ki dün ÖZÜR dileyen SÖZDE AYDINLAR ın türk milletini temsil edemeyeceği gibi masum ermeniler de yaşatılan vahşetin temsilcisi değildir elbet.
Fakat adama demezler mi, Onca ermeni kökenli vatandaş varken, kalkıp ta TÜRK AYDINLAR (!) özür diliyorsa ya "demekki biz gerçekten zulme uğramışız, demek ki gerçekten soykırım olmuş" demez de ne derler!
Ha globalleşen dünyaya barış lazım, barışı dile getirmek adına fitne ve bölücülük emperyalizmi yapanların çığırtkanlıkları karşısında konuşmak tu kaka.. Barış lazım... barış la..
Susmak ve üç maymunu oynamak ise çok elzem. Barış Lazım!
Hele "türküm" demek, nazilikle eşdeğer bir faşistliğin simgesi!
O zaman Ulu Önderimiz Mustafa Kemal "Ne Mutlu Türküm Diyene" derken acaba bunu bilmiyor muydu?
"İçimizdeki azınlıklara asla zulmetmek türke yakışmaz" derken de acaba vatan hainliğinden bi haber miydi?
Yapmayın beyler, bu millet böyle ironileri yaşamak zorunda değil. Hak etmiyor. Hem memleket meseleleri ne zamandan beri SİYASET oldu. Oysa şu konumda, sağcısı, solcusu, alevisi sünnisi hepsi tek yürek olmak zorunda. Zira "TÜRKİYE SOYKIRIM YAPTI" deniliyor. Kısım kısım ayırmıyor halkı.
Ve o acınacak durumda olan zavallı Ermenistan (!) da "köpekler ve türkler giremez" sloganlarını öne çıkarıyor. Uluslararası bir şarkı yarışmasınd abile tüm dünyaya türklerin nasıl vahşi, barbar kan emici vampirler olduğunu haykırmaya hazırlanıyor. Aslında Ermenistan hiç faşist değil. Hele ırkçı hiç değil. Bunlar gündüz düşleri memleketimin(!)
O sebeple SUSMAK LAZIM, DÜNYA BARIŞI ADINA(!)
Şimdi üç maymunu oynayalım.
-ABD güdümlü ve tedbirli icraatların Irakta masum canları nasıl heba ettiğini görmeyelim. (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI).
-Oyun çağındaki çocukların bombalarla nasıl harmanlandığını görmeyelim Filistinde (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
-Teröristlerin vatan çiçeklerini nasıl heba ettiğini de görmeyelim.(YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
-Dağlık karabağ'da medeni dünyanın gözleri önünde işlenen vahşeti görmeyelim, (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI).
-Hocalı'da işlenen katliamı görmeyelim. Konuşmayalım haaa! (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI).
-Çeçenistan da ve Dahi mü-slüman türk coğrafya da işlenen hiç bir şavaşı, ölümü, dehşeti ghörmeyelim, bilmeyelim. (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
-Biz sadece Vietnam'da, Kamboçya'da, Eritre'de olanları yazıp okuyalım (YİNE YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
Onları konuşursak modern oluyoruz, ilerici oluyoruz.
Ama başka şeylerle alakadar olunca IRKÇI'yız, FAŞİSTİZ, RUHU SAVAŞLA BESLENENİZ..
Bu gün sosyalist döküntüsü bu fikirler, her olayda her zeminde karşımıza dikiliyorsa ben orada susmam, üç maymunu da oynamam.
KEŞKE dünyada hiç savaş olmasa.
Keşke asil ve onurlu bir milletin adı bu entrikalara çekilmese
KEŞKE yazılarımızda Ayşe'nin aşkını yazsak hepimiz.
KEŞKE Ali'nin köşe başı marifetlerini okusak boy boy!
KEŞKE az biraz EDEBİYAT yapsak!
K.E.Ş.K.E.
LAY LAY LOM!
KargülüALMILA tarafından 12/26/2008 12:20:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Susku rumuzlu arkadaşın gözden kaçırdığı bir nokta var. İnsanlar inandıklarını ya da yapması gerektiğine inandıklarını, vijdanının sürüklediği, dürtüklediği her konuyu her platformda dile getirmelidir derim ben. Bu kadar çok üye sayısına sahip bir sitede fikirlerini dile getirme şansını yakalamış bir kimsenin bu lüksü kullanmaktan imtina etmesine ben şaşarım doğrusu... Ayrıca edebiyat günlük hayattan soyutlanmış bir oluşum değil ki. Ve hatta günlük hayattan, doğal olarakta çevrede olup bitenden beslenen bir olgudur. Orhan PAMUK edebiyat dalında aldığı ödülüde izlediği siyasete borçlu değilmidir? Yaşar KEMAL'in kitaplarından siyaseti çekip alın geriye kalanı ancak soba tutuşturmakta kullanırsınız.
Gözlemlediğim bir konu da, Susku rumuzlu arkadaşın siyasi anlayış bakımından yazı sahibinin fikirleriyle tezat oluşturduğudur. Yani benim anladığım asıl eleştiri nedenide bu. Saddam'ı bende beğenmem. Yani kötünün iyisini tercih etmek zorunda da değilim. Irak'ta Saddam'sız ve Amerika'sız her türlü oluşum Irak'ın özgürlüğünü ve refahını katlayacaktır. Her ikiside diktatör. Ama benim yazarla aynı fikirde olmamam, onun yazılarını beğenmemem ve acımasızca eleştirmem anlamına gelmez.
Çevremde bayramlardan bile siyasi açıdan nemalanmaktan kaçınmayan o kadar hain varken, benim ve benimle aynı fikirde olan insanların edebiyatı inançlarına basamak yapmasıda oldukça doğaldır diyorum.
Birde eleştirilerinizi kişinin onurunu zedeleyecek ve yazma azmini kıracak boyuta taşımamanızı öneririm...
Sevgi ve saygılarımla...
GEREKLİLİK.....2
SÖZÜN/ÖZÜ...Tüm arkadaşlarımın/okurlarımın/daha sı,bu sitede paylaşımcı olan,elinin sözde kalem tuttuğunu sananların hepsine....
-Her ne kadar adı,Edebiyat Sitesi bile olsa biz araştırmacı/ gazeteciler kimliğimiz/üslendiğimiz vatan sevdalılığı misyonumuzla unutmayın ki,yalnız bu sitede yani Edebiyat defterinde değil;Kendi adıma 15 gazete/40 site de yazmaktayım.Bunlara Türkiye'nin en büyük yayını olan gazete Port dahil olmak kaydıyla..
-Şimdi birileri makara sarmağa devam ededursun..yani ila ki o'nların hatırına EDEBİYAT SİTELERİNDE "SANAL AŞKLAR" nasıl yaşanıyor bunları mı yazayım ?...çekinmem yazarım.O takdirde okur sayımı beşe katlarım ve birçoğunuz isyanınızla başbaşa kalırsınız.
-Bu sitede MAKALE-DENEME-ÖYKÜ-ŞİİR-MEKTUPLAR-ANILAR sayfaları var mı...? var...o halde ben MAKALE'yi seçer ve yazarım..
-Bilmeyenlere hatırlatayım....MAKALE NE DEMEKTİR ?...
-MAKALE KÖŞE YAZISI DEMEKTİR.Ben ve bir çok arkadaş yaşama,olan bitene,siyasete duyarsız kalamadığımız için MAKALE yazıyoruz....
-Bu verilmiş bir haktır.Aksi takdirde edebiyat sitelerinde
MAKALE sayfaları kaldırılmalıdır...ki, bu imkansız/tüm edebiyat sitelerinde MAKALE var.Olmak zorunda da.
-Haaa.......kimseyi okuması için davet etmiyor ve zorlamıyoruz...
-Aksini düşünenleri sayfamda kesinlikle görmek istemiyorum..
-Paylaşmak istediğim konuları ben seçerim/yazmak istediğim zamanı da ben belirlerim.
--Hele de bu yazı da masum halk dışında dile getirilen kimse yok..
Saddam gebertilmiş umrumda değil/Saddam'a dair tek kelime yazmamışım ki,sayfaya adını alıyorsunuz...???....kişi...Kişiler...
-Haaa ...yine çok istiyorsanız aşka/sevdalara/hüzünlere ve de o sanal sevmelere/dikizlemelere/aldatmalara/aldatılmalara dair birçok yazım var/şir deseniz sayfalar dolusu SEÇENEKLER SUNULMUŞTUR...
-Ama bana yön gösterme/külhanbeylik yapma hakkı kimsye ait değildir.Kimseyle muhatap değilim.İşime bakıyorum.Herkez işine baksın.Yarışım kendimle....
-Çivi çakmasını bilmeyenler/sökmesini de öğrenemezler..
-Siz değilmisiniz ki...ULU ÖNDER'in,Türkiye de ilk kez Paşa dedemin arşivinden gün ışığına çıkartatak burada sergilemeğe başladığım "SARI ZEYBEK" M.Kemal ALBÜMÜNÜ de yakışıksız biçimde eleştiren yazı sayfalarınıza taşıyan/dedikodu yapan ..
DANIŞ'ın adından beslenen...
-HİÇ BİR ZAMAN / HİÇ KİMSEYİ MEMNUN ETMEK GİBİ BİR GAYRETİM OLMADI.OLMAYACAK...
Mahzun Prenses... tarafından 12/26/2008 11:16:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
ASPENDOS........................
Bu şahısın daha önce günün şiiri seçilen munzur adlı dizelerinde ince ince bölücülüğü işlediği ve daha sonra levent dede isimli yazısında da kafasında bir ermeni hikaye kahramanı yaratıp kendi yaptıkları vahşeti ikrar ederek bunun üzerinden atalarımızı barbar göstermeye çalışmış ve de en sonunda özür dileyerek ermenilerden özür dileyen çakma aydınlara uzaktan destek vermiştir...
DAHA SONRA LEVENT DEDE İSİMLİ YAZISINA YAZDIĞIM hiç bir hakaret içermeyen YORUMLARIMI SİLEREK VE BANA ENGELLEME KOYARAK NE KADAR DEMOKRAT OLDUĞUNUDA ORTAYA KOYMUŞTUR...
Çünkü benim yorumlarım onun yazısına duyulan tepkinin öncüsü olmuştu...
Çünkü benim yorumlarımda şahısın maskesi düşmüştü...
EEEYYYY ASPENDOS.................
Dilin, dinin, ırkın, mezhebin, ETNİK KÖKENİN ne olursa olsun bu beni asla alakadar etmez...
Etmediği gibi bunu destekler saygıda duyarım...
AMA ŞUNU İYİ BİL Kİ;
Bu ülkenin milli manevi değerlerine saldırdığın...
Atalarımızı barbar gibi gösterip hainlerin yalakalığını yaptığın...
Ve bölücü söylemlerin içinde oduğun sürece senin karşındayım ve takipçinim...
Her yerde ipliğini pazara çıkaracağım senin...
Eğer sende biraz yürek varsa gerek şiirinde gerekse yazında anlatmak istediklerini üstü kapalı geçmezsin...
Açık açık yaz ve cevabını da açık açık al...
Çünkü ondan sonra kıvırıyorsun ben öyle demek istemedim diye...
BİRDE EĞER ÇOK DEMOKRATSAN BANA KOYDUĞUN ENGELLEMEYİ KALDIRIR YAZDIĞIM YORUMLARA SAYFANDA YER VERİRSİN...
veladet tarafından 12/26/2008 9:24:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili kanka seni yine kimler kızdırdı.
"-Çivi çakmasını bilmeyenler/sökmesini de öğrenemezler..
-Siz değilmisiniz ki...ULU ÖNDER'in,Türkiye de ilk kez Paşa dedemin arşivinden gün ışığına çıkartatak burada sergilemeğe başladığım "SARI ZEYBEK" M.Kemal ALBÜMÜNÜ de yakışıksız biçimde eleştiren yazı sayfalarınıza taşıyan/dedikodu yapan ..
DANIŞ'ın adından beslenen...
-HİÇ BİR ZAMAN / HİÇ KİMSEYİ MEMNUN ETMEK GİBİ BİR GAYRETİM OLMADI.OLMAYACAK..."
Demişsin, söyleyeceğin sözüde söylemişsin. Boş ver aldırma sen yazmaya devam et bizlerde okumaya devam edeceğiz.
biz sözde Aydın değil, gercek aydınlarız.
Seni eleştirenler, senin xerdiklerini verebiliyorlarmı.
KESİNLİKLE SIKILMADAN OKUUU!!!!!!!!!!!!
Elleri bir ağaca arkadan bağlanan hamile bir kadının başına dikilmiş olan iki Ermeni yazı tura atıyordu. Bu kanlı kumarı yaklaşık 100 yıl önce Anadolu toprağında Kars'ta Ağrı'da Van'da Erzurum'da da ataları oynamıştı.Onlardan duymuşlardı. Karnı burnunda çaresiz bir Azeri kadının doğumu oldukça yakın görünüyordu. Çaresiz kadın bir hazan yaprağı gibi titriyordu. Elbiseleri yırtık, ayakları çıplaktı...Ermenilerin uzun boylu olanı elindeki AK-47 model Rus yapımı otomatik tüfeğinin namlusuna monte edilen seyyar kasaturayı çıkartırken, diğeri elindeki demir parayı havaya attı
:-Akçik, manç?..
(Kızmı, oğlan mı?)
-Akçik...
(Kız)
Bu cevap üzerine 'oğlan' diyerek bahse giren Ermeni, elindeki kasatura ile hamile kadının karnını bir hamlede yarıp çocuğu çıkarttı.Kan b! ürülügözleri bebeğin kasıklarına kilitlendi.
-Tun şahetsar,ınger...
(Sen kazandın, yoldaş)
-Yes şahetsapayts ays bubrikı inç bes bidigişdana...
(Ben kazandım ama bu bebek nasıl beslenecek?)
-Mayrigı bedge gişdatsine.
(Annesi besleyecek elbette)
Bunun üzerine daha kısa boylu olan Ermeni, bir hamlede kasaturaya geçirdiği bebeği annesinin göğsüne yapıştırdı:
-Mayrig yerahayin zizdur.
(Çocuğa meme ver)
Aynı dakikalarda Hocalı'nın başka bir semtinde tek kale futbol maçı hazırlığı vardı. İki kesik Azeri kadın başını kale direği yapmışlar, top arayışına girmişlerdi.Başı tıraşlı bir çocuk bulup getirdiklerinde ise Ermeni çeteci sevinçle bağırdı:
-Asixn ma/,çimi yev bızdıge, aveg gındırnadabidi. Gıdıresek...
(Bu hem saçsız hem de küçük, iyi yuvarlanır. Kopartın...)
Aynı anda çocuğun gövdesi bir tarafa,başı da orta yere düşmüştü...
Ermeniler zafer naraları! atarak, kanlı postalları ile kesik çocuk başına vurarak kanlı bir kaleye gol atmaya çalışıyordu.
Bu iki olay Hocalı'da bundan çok değil yalnızca 14 yıl önce yaşandı. Her iki olay da ermeni çetecilerin katliamlarına bizzat şahit olan görgü tanıklarının anlatımlarıdır.
Ne yazık ki 26 Şubat 1992 günü binlerce Azeri türlü yöntemlerle vahşice katledilmiştir. Ajanslar,katliam haberini bütün dünyaya hızla geçerken, arşı titreten ağır bir vahşet yaşanan Hocalı halkından geri kalanlar ise çaresizlik içinde kıvranıyordu.
Türkiye'de büyük bir dehşet uyandıran katliama ilişkin ilk görüntüler ise TRT aracılığı ile duyurulmuştu. Bütün olanları batılı gazeteciler, özellikle de New York Times belgeledi.
26 Şubat'ta güçlü silahlarla donatılmış Ermenistan silahlı kuvvetleri ile Hankendi'nde konuşlanmış bulunan Albay Zarvigarov komutasındaki 366'ncı Rus Motorize Alayı, Hocalı'ya saldırarak tarihin en vahşî katliamlarından birini yaptılar.
26 Şubat! gecesi Rus motorize alayının tanklarından açılan top ve roket saldırıları ile Hocalı Havaalanı kullanılamaz hâle getirilerek kentin dış dünya ile ilişkisi de tamamen kesildi.
Savunmasız kalan kente giren Rus destekli Ermeni askerleri, çocuk, yaşlı, kadın, bebek demeden birçok insanımızı vahşîce katlettiler. ermenilerin işgal ettikleri Hocalı'da dehşet verici olaylar yaşandı.
Canlı canlı insanların kafa derilerini yüzdüler,
Sağ olarak ele geçirdiklerini ise sistematik bir işkenceye ve tıbbî deneylere tâbi tutarak, insanlık dışı muamelelere maruz bıraktılar.
Hızar ve testereler ile diri diri insanların kol ve bacaklarını kestiler.
Genç kızların önce saçlarını,sonra da kafa derilerini yüzdüler.
Babanın gözü önünde evladını, evladın gözü önünde babayı kurşunlara dizdiler.
Kesik kafaları sepetlere doldurdular.
Peki neydi bu düşmanlık?
Ermenistan'daki okul duvarlarında asılan haritalarda Türkiye'nin 12 ili yer almaktayken, Ermenistan'ın bayrağında Türkiye hudutları içindeki Ağrı Dağı'nın resmi varken, Ermenistan Millî Marşı'nda 'Topraklarımız işgal altında, bu toprakları azat etmek için ölün,öldürün' denmekteyken, başkaca bir neden aramaya zaten gerek yok sanırım.
Dağlık Karabağ Bölgesi'nde bulunan Hocalı'ya, eski Sovyet İttifakı Silahlı kuvvetleri'ne ait 366.Alay'ın desteği ile Ermeni Sılahlı Kuvvetleri tarafından düzenlenen saldırılar sonucu 613 Azerbaycan Türk'ünün hayatını kaybettiği resmî olarak açıklandı. Ancak kayıp sayısının bu rakamların çok çok üstünde olduğu bilinmektedir.
56 hamile kadın karnı yarılmış durumda bulunmuştur.
Bu alçak saldırıda 487 kişi ağır yaralanırken, 1275 kişi ise rehin alınmış,geri kalan nüfus da bin bir zorlukla canını kurtarmış ancak bu olayın tahribatından ruhları ve hafızaları asla bir daha kurtulamamıştır.
Şahitlerin anlattıklarını dinleyenler önce kulaklarına inanamadı.!
Fakat katliam sonrası Hocalı'ya girdiklerinde ise, görgü tanıklarının abartmadığını kısa sürede anladılar. Hocalı'da katliam bölgesini gezen Fransız gazeteci Jean-Yves Junet'nin gördükleri karşısında söyledikleri, katliamın boyutunu da anlatıyordu:
'Pek çok savaş hikâyesi dinledim. Faşistlerin zulmünü işittim,ama Hocalı'daki gibi bir vahşete umarım kimse tanık olmaz' Peki 26 Şubat 1992 günü yaşanan bu katliamın emrini kim vermişti; Ermenistan Devlet Başkanı sıfatını taşıyan Robert Koçaryan denilen kirli katilden başkası değildi. Yaptığı terör faaliyetlerinin oranı nispetinde terfi eden Taşnaksutyun örgütü liderlerinden Robert Koçaryan, 20 Mart 1996'da Ermenistan Başbakanı oldu.
Karabağ'da barış istediği için aşırı milliyetçilerin tepkisine daha fazla direnemeyen Levon Ter Petrosyan istifa edince de 30 Mart 1998 yılında ondan boşalan Devlet Başkanlığı koltuğuna,'Hocalı Katlia! mı' baş sorumlusu olan azılı terörist Robert Koçaryan oturdu.
Ermeniler Türk hamile kadınlarına tecavüz edip karnını hamile olduğu halde taş ile doldurup öldürmüşler ve küçük Türk kızlarına tecavüz edip öldürmüşlerdi.
Ülkemizde sadece 1 ermeni öldürüldü diye yürüyüş yaptılar ve o kadar araştırdılar ama hiç bir insan kalkıp ta bu masum insanlara işkence edilip öldürüldükleri için yürüyüş yapmadı…………..
Yazıklar olsun ……
BÜTÜN BU YAŞANANLAR TV DİZİSİ DEĞİL YANI BAŞIMIZDA OLUP BİTENLER VE BİZ NE ZAMANA KADAR ELİ KOLU BAĞLI OTURMAYA DEVAM EDECEĞİZ EY TÜRK MİLLETİ!!!
Bana gelen bu maili sizlerle paylaşmak istedim lütfen kopyalayıp tüm tanıdıklarınıza sizde yollayın duyarlı arkadaşlarım...
Konu kan dökülen topraklar olduktan sonra dünyanın neresinde yaşanırsa yaşansın duyarlı olmak gerekir.Canlara kıyılıyor katliamlar yapılıyor ve bunu eğlence aracı yaptılar artık ................
LÜTFENNNNNNN HERKESİ BİRLİK OLMAYA DAVET EDİYORUM.
ARZUUU tarafından 12/25/2008 11:24:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kahrolsun genel Batı ve Doğu emperyalizmi !..
Irak'taki işbirlikçiler, suret-i haktan görünmesinler. Suratına ayakkabı yemeye ramak kalan -Busht'u- teselli edip moral verenlere bakalım yeter..
İşte onlar utanmaz,arlanmaz ve de bişeref -su ve zeytinyağı- oyuncusu işbirlikçilerdir!
Anti-emperyalist ve anti-sömürgeci bilince başlangıç saydığım yazınızı kutlu/yorum.
Göktürkmen tarafından 12/25/2008 10:55:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
GEREKLİLİK....1...
SÖZÜN/ÖZÜ...Tüm arkadaşlarımın/okurlarımın/daha sı,bu sitede
paylaşımcı olan,elinin sözde kalem tuttuğunu sananların hepsine....
-Her ne kadar adı,Edebiyat Sitesi bile olsa biz araştırmacı/ gazeteciler kimliğimiz/üslendiğimiz vatan sevdalılığı misyonumuzla unutmayın ki,yalnız bu sitede yani Edebiyat defterinde değil;Kendi adıma 15 gazete/40 site de yazmaktayım.Bunlara Türkiye'nin en büyük yayını olan gazete Port dahil olmak kaydıyla..
-Şimdi birileri makara sarmağa devam ededursun..yani ila ki o'nların hatırına EDEBİYAT SİTELERİNDE "SANAL AŞKLAR" nasıl yaşanıyor bunları mı yazayım ?...çekinmem yazarım.O takdirde okur sayımı beşe katlarım ve birçoğunuz isyanınızla başbaşa kalırsınız.
-Bu sitede MAKALE-DENEME-ÖYKÜ-ŞİİR-MEKTUPLAR-ANILAR sayfaları var mı...? var...o halde ben MAKALE'yi seçer ve yazarım..
-Bilmeyenlere hatırlatayım....MAKALE NE DEMEKTİR ?...
-MAKALE KÖŞE YAZISI DEMEKTİR.Ben ve bir çok arkadaş yaşama,olan bitene,siyasete duyarsız kalamadığımız için MAKALE yazıyoruz....
-Bu verilmiş bir haktır.Aksi takdirde edebiyat sitelerinde
MAKALE sayfaları kaldırılmalıdır...ki, bu imkansız/tüm edebiyat sitelerinde MAKALE var.Olmak zorunda da.
-Haaa.......kimseyi okuması için davet etmiyor ve zorlamıyoruz...
-Aksini düşünenleri sayfamda kesinlikle görmek istemiyorum..
-Paylaşmak istediğim konuları ben seçerim/yazmak istediğim zamanı da ben belirlerim.
-Hele de bu yazı da masum halk dışında dile getirilen kimse yok..
Saddam gebertilmiş umrumda değil/Saddam'a dair tek kelime yazmamışım ki,sayfaya adını alıyorsunuz...???...kişi..
-Haaa ...yine çok istiyorsanız aşka/sevdalara/hüzünlere ve de o sanal sevmelere/dikizlemelere/aldatmalara/aldatılmalara dair birçok yazım var/şiir deseniz sayfalar dolusu SEÇENEKLER SUNULMUŞTUR...
-Ama bana yön gösterme/külhanbeylik yapma hakkı kimsye ait değildir.Kimseyle muhatap değilim.İşime bakıyorum.Herkez işine baksın.Yarışım kendimle....
-Çivi çakmasını bilmeyenler/sökmesini de öğrenemezler..
-Siz değilmisiniz ki...ULU ÖNDER'in,Türkiye de ilk kez Paşa dedemin arşivinden gün ışığına çıkartatak burada sergilemeğe başladığım "SARI ZEYBEK" M.Kemal ALBÜMÜNÜ de yakışıksız biçimde eleştiren yazı sayfalarınıza taşıyan/dedikodu yapan ..
DANIŞ'ın adından beslenen...
-HİÇ BİR ZAMAN / HİÇ KİMSEYİ MEMNUN ETMEK GİBİ BİR GAYRETİM OLMADI.OLMAYACAK...
Mahzun Prenses... tarafından 12/26/2008 11:14:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
CANOOOOOOOO,
KUTLADIM DUYARLI YÜREĞİNİ VE BAŞARINI. ALLAH ÇIRPINIŞLARININ KARŞILIĞINI EN AYDINLIK YÜZLÜ AYDIN OLARAK VERSİN SANA.
Bak yüce adalete ilettim bu durumu,
Kara bir leke gibi tarihe yazılıyor.
Adına konuştuğun şanlı millet sürü mü ?
Bil ki yanına kalmaz, kalmayacak, kalmıyor.
ISPATLA GÖRSÜN HERKES MESNETSİZ KUSURUMU …
23.12.08 - Kırıkkale
gelin
Aydınlar uyumuyor. Kara cüppe giyip Anıtkabir yollarına dökülüyorlar. Sayın Cumhurbaşkanının soy kütüğünü araştırıyorlar. Boğaziçinde kapı bekçiliği yapıyorlar. v.s. v.s. Daha ne yapsınlar Türkiyeyi kurtardıktan sonra elbette Irak'a gidip orada da irtica ile savaşacaklar. Mesela Saddam'a kapatma davası filan düşünebilirler. Tecavüze uğrayan Iraklı kadınları mor çatılarının altına alabilirler. Kız çocuklarına flört etmenin yararlarını anlatabilirler. Aydınlarımıza! laf yok ürettikleri ışıktan dolayı. Fakat bir gün müslümanların haline üzüleceklerini rüyamda görsem inanmazdım o da oldu. Artık ölebilirim. Merhaba ey Add, Merhaba ey Bu ülkenin laik ve demoktarik aydınları, marhaba ey misak-ı millinin çocukları. merhaba ey...ey...
aspendos yazısında yapma kardeşim bu yaptığın edebiyat değil ancak başka bir görüşü inciltirsin dedikçe kendini haklı gördüğü bir yazı üslubun devamıdır peşpeşe gelen bu iki yazıda... ısrarla benim hikayem benim yaşadıklarım desede yaşı itibarıyle kendi hikayesi olmadığı bir hayal kahramanı yaratarak kişileri burada huzursuz etme başarısı göstermiştir sadece.
başka bir görüş huzursuz oldukçada devamı gelecektir zaten.. bu kaçınılmaz bir gerçektir.
edebiyat değil bu dedikçe - ısrarla edebiyat bu diyenlerin toplanma merkezi olmuştur yazıların altındaki yorumlar
kaldı ki edebiyat sitelerin içine siyaseti bulaştırmayın düşencesinde olsamda maalesef bazı zekaların oyununa gelen eli kalem tutan şairleride tuzağa düşürdüklerini görüyorum... ki sitede siyaset yapmak kural dışı olmasına rağmen.
yazıların tamamını incelemedim ama yazılmayan kaleme alınmayan iki şey kaldı bu sitede sanırım.
1- namaz nasıl kılınır talimhanesi
2- gazi mahallesine nasıl gidilir resimli anlatım
nerde bir zulüm varsa onun altında ağlayacak çok insanlar toplanır-bu tarz yazıları gündeme getirmek kendini sevdirmek adına iyi bir taktiktir... bunu biz biliyoruz yazıldı çizildi aydınlandık... siz şimdi bilinmeyen gerçekleri anlatacaksınız ki biz sizleri okurken hayrete düşelim.
yoksa benim bile yazdığım yorumumdan ne anlamadığını düşünürsem burada boşu boşuna insanların vaktini çalmış olursun
yani sen ne anladın benim yorumumdan diyerek senin zekanı ölçme lüksüm yok gibi...
HANGİ KARABULUT DOLAŞMADI Kİ
FİLİSTİNDE,IRAKTA,AFGANİSTANDA,BOSNADA ,ÇEÇENİSTANDA
KİM GÖRMEDİ KİM DUYMADI Kİ BUNLARI
HANGİ YÜREK BUNU DUYUPTA AĞLADI TEPİNDİ
SUSKUN SUSKUN UMUTLARIN BELLİ BELİRSİZ YAŞAYIŞIN ,
İÇİNDE KİM SU DÖKTÜ ÇORAK TOPRAĞA
VE AYDINLAR SADECE PARA UĞRUNA BELİRLİ SAFLARDA DURAN HALKIN SORUNLARINA EKONOMİK OLARAK BAKAN
BU DÜNYADA HAKTAN YANA ÖNDERLER EKSİK OLDUĞU SÜRECE BU BÖYLE GİDECEK.....
DUYARLI YAZARIMIZA SEVGİLER SAYGILAR
RUHU SATILIK OLANLAR İÇİN NE SÖYLENİRS ESÖYLENSİZ KİFAYETSİZ KALACAKTIR.
KEŞKE SAVAŞLA ROLMASA
KEŞKE YAŞANMASA
KEŞKE HATIRLATILMASA
AMA HERŞEYE RAĞMEN VİCDANLAR HÜR VE RAHAT(!)
NE BÜYÜK TEZAT!
HALA VİCDAN DA N DA SÖZ EDİLİYOR YA! NE BİÇİM VİCDANLARMIŞ , HELAL OLSUN!
yazar!
HİÇ SUSMA SEN!
Sevgili aspentos,
Susku ustamiza hitaben sordugunuz soruyu ustadimiz sizi aydinlatir gerekli cevabi yazar umarim. Fakat benim kafama takilan; Dunyada katledilen insanlar kim olursa olsun karsi gelinmesi, zalimlere isyan edilmesi sarttir diye dusunurken dikkatimi ceken nokta; Kerkuk'te katledilen , evleri yurtlari baslarina yikilan, bacilarimizin, analarimizin irzina gecilen binlerce Turkmen'i goremiyor, olaylara sadece tek pencereden bakmaniza arkadaslarimz uzuluyor.
Size sunu aciklikla diyebilirim ki; Turkiye'yi TURKLER idare etmiyor. Devletin adı Turkiye olmus ve asli unsur devletimin en ust karar alma noktada yoksa bir anlam ifade etmiyor.Sayet devletimiz Turkler tarafindan idare edilip yonlendirilseydi ASLA kanlar akmazdi, asla kardesler birbirine dusmezdi, dusurulemezdi.
Ozellikle dikkatimizi ceken, sizin gibi degerli bir kardesimizin insanlarimizin arasindaki sunni kirginliklari korukler bir tavir takiniyor zanni veriyor bana. Umarim dusundugum gibi degilsinizdir.
Sizin kokeninizin tahminen SURYANI oldugunuz dusuncesi hasil oluyor bende. Gerci insan kendini nasil goruyor ve hangi kavme dahil ediyorsa odur ve bundan da katiyyen gocunmam. Benim ailemin bir ucu ELAZIG'a bir ucu KONYA'a dayanir. Ve bizler kendimizi TURK MILLETININ disinda bir varlik gormedik, gormeyizde. Ulku Ocaklari eski genel baskani ALISAN SATILMIS benim akrabamdir ve sizin yaralari desmeye calistiginiz veya ayri millet gormeye calistiginiz topluluk icindendir ama asla bizde boyle ayrimcilik, fitne hareketleri olmamistir, kiyamete kadarda olmayacaktirda. Bizler, Turk Milletinin asli unsurlari olamaktan seref duyduk, gururlandik. Hic bir zaman bu ulkeye NAMERTLIK yapmadik. Adimizi kullanarak ihanete soyunanlarin karsisina dikildik olum pahasina.. Biz o masallari cok okuduk (!)
Seyh said isyanlarini derinlemesine incelediniz mi? Bu Seyh (!) Said neden isyanlari cikardi ve kimler adina... ''Din elden gidiyor'' diye cahil halki kandirip, ingiliz gevurunun cil cil altinlarini alirken zavalli halki devletimize kiskirtti. Sonu malum :)))
Kim ne derse desin; ortadogu halklarini birbirlerine dusman etmelerinin sebepleri eskariye ortada artik. Bu oyunu ve tezgahi gorun. Agobyan adli Apo'nun neden muslumanlari ve guya savundugu halki katlettirdi? Tarafsizca dusunmek gerekir?
Bu devlete Cumhurbaskanligi yapmis bir zatimiz vardi; NETEKEM le unlenmis ! Kenan Evren pasa.. Ulkemizdeki genclerimizi birbirine dusurenler son asamada Evren pasayi basimiza tac ettiler (!) Ulkemiz kurtulusa erdirilmisti ya (!) Basimiza gecer gecmez ilk isi ne kadar sol , ulkucu dusunceli genclerimiz varsa hapishanelere doldurdu ve olmadik iskenceler yaptirtti. Bir ulkucu, bir devrimci astirtti! Simdi bu adamin kokunu arastirin, Turk olmadigini, Turk'un vicdani yapisinda olmadigini bilakis bu devlete sahip cikmaya calisanlara dusman kesildigini gorursunuz. Hic bir Turk milletine dusman olmaz, olamaz! Olursa; ben kokenlerine iner arastiririm ve tesbitlerimde asla yanilmadim bu konularda. Basbakanimiz Tayyip beyin, Cumhurbaskanimiz Abdullah beyin Turk milletine karsi tavirlarinin nedenlerini zaten yakinen tanidigim degerli yazarimiz ERGUN POYRAZ bey kitaplarinda acikladi.Hic kimsede tekzip edemedi.. Ama gerceklere hazmedemeyenler onu zindanlara attirdi... Sanki gercekleri unutturabilecekler !
Demem odur ki sevgili kardesim; biz bir kardesiz ve baris goruntusunde kiskirticilik ve irkcilik yapmayalim. Bu guzel ulkemiz ve yuregi gul insanlarimiz bunlari hak etmiyor...
Yazdiklarimada lutfen alinma... Bu milletin yuregini cok kanattilar. Birbirimize sarilalim...
Selam ve saygilar MARDIN'LI yoldas...
direnis tarafından 12/25/2008 4:44:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
sayın tezal kendini ya kübada ya da venezuela da sanıyor:)))
sen abd siz musluğunu bile açamıyorken..vergini,köprünü boğazlarını,hatta ekmeğinin fiyatını belirleyemiyorken..
..başbakan ecevitin abd başkanına secde eder gibi hali hala gözlerimin önünde .
.ki halada durum farklı değil...
yaw benmi süreci bilmiyorum yoksa sizmi körsünüz
abd uçakları bu ülkenin hava limanlarını kullanıp ırağa bomba yağdırmadımı.
.binlerce askeri konvoyu erzağı türkiyeden geçirmedimi....
hala ipekyolundan geçen binlerce tırın içinde abd askerini besleyen erzaklar gitmiyormu...
kim dost ...kim düşman
allah aşkına sen mars tamı yaşıyorsun:))
yoksa hala taş devrinde yaşıyoruz da ben mi bilmiyorum..
Arkadaşlar ; özellikle ABD'yi eleştirirken içimizde onların çocukları olduğunu unutmayalım. Öğrencilik yıllarımda en büyük düşman bildikleri ABD'yi baba bilip,yaşadıkları topraklara ihanet eden,işgale zemin hazırlayan bir milletin çocukları aramızda...Ve onlar şimdi ABD'nin döktüğü çocuk kanlarını kamufle etmenin telaşındalar. Ama şunu unutmasınlar ; bir gün ABD köpekleri gidecek ve onlar Arap ve Türkmenlerle başbaşa kalacaklar. Ve dökülen bebek kanlarının hesabını ödeyecekler...ABD'yi dost bilen tek millet kaldı yeryüzünde ; onlar kendini biliyor..
Günün yazısını ve yazarın duyarlılığını kutluyorum.
Fikret TEZAL tarafından 12/25/2008 11:29:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
yazar iyi bir konuya değinmiş,savaşlar ve kan ve çocuklar herkesin duyarlı olması gereken bir nokta olmalı..ama samimiyet önemli.bugün biz sadece biz gullülk gulistanlık bir ortamda değiliz..aynı savaşı bizde yaşıyouz aynı ölümleri..kendi sorunumuza ne kadar eğilebildikki ırağa veya filistine kulak kabartalım..tabiki nerede olursa olsun ölen insan sa ve ağıt yakan bir anaysa bizim üzüntümüz olur
içimizi acıtır.....hiç bir savaşı ve ölümü onaylamıyorum...
yazıyı ve bütün yorumları dikkatli bir şekilde okudum..
sadece SUSKU arkadaşın bir keliemesi bana çok ilginç geldi.umarım bu sadece klavye hatasıdır..yoksa halepçe katliamının suç ortağı olmayı kabul eden bir beyanat olarak kalır..
''benim anladığım tek şey saddamın yaptığı halepçe katliamıdır.''
birnlerce masum insanın onursuzca katletilmesini onaylayan ve anlayış gösteren bir beyanat olmadığını umuyorum..
saddam hüseyin'in insan olduğuna dair bir tane bulgu yok elimde...
kendi halkı, kendi askerleri satmıştır amerika'ya - ırak halkı artık bir çıkış aramıştır doğru yanlış ben anlamam...
benim anladığım tek şey saddamın yaptığı halepçe katliamıdır.
dünyada toprak savaşları kalkmışken sen kalk Kuveyti başka bir islam ülkesini ilhak et... saddam dünya için ulusal bir tehdit unsuruydu... ben satmadım onu damadı kızı amcasın oğlu akrabaları sülalesi sattı onu...
müslüman ülkere kök söktüren bir adamı hiç bir müslüman ülke desteklemez zaten.
her savaşta olduğu gibi... masum insanların ölümü beni yaralar... hele ki çocuklar
yazıklar olsun bu zemini hazırlayanlara.
amerika çıkarları doğrulusunda ortadoğuyu ele geçirmeye çalışmakta. nereden başlayacaktı elbette Iraktan. ırakta diktatör bir yönetici vardı. kitle imha silahları vardı. ve amerikan yanlılarına nefes bile aldırmıyordu. üstelik körfez savaşından sonra inşaa ettiği otelin girişi önüne baba Buch' resmini işletti ve senelerce otele girip çıkanlar suratına basıp geçtiler. bu yapılan doğr mudur; tartışılır. ama bunlar hep bir savaş nedeni oldu. amerikanlaerı güllerle karşılayan ıraklı hayalperesler işgalden sonra ne denli yanıldıklarını anladılar. lakin amerikanların asıl niyeti saddamı devirip ardından kuzey ırak kürt devletini kurdurmak ve bu devlete komşularında yaşayan kürtleri topraklarıyla birlikte ilave yapmaktı. biliyorsunuz bir teskere mezselesi vardı. amerikan askerlerini güney doğuya konuşlandırılması hakkında. iyi ki AKP den bir kaç milletvekili akıllı davrandılar ve teskere meclisten geçmedi. geçseydi nemiolacaktı?! evet şimdi güney doğu kuzey ırakla birleştirilecekti. çünkü güney doğuyu amerikanlar silah bile atmadan ele geçirmiş olacaktı. oradaki halkı içerden kışkırtacaklardı. şimdi uzaktan yapmaya çalıştıkları gibi isyana zorluyacaklar ve onlara estek çıkarak türk askerinin müdahalesini engelliyeceklerdi.
hayalleri bunlardı. hayallerini gerçekleştiremeyince intikam almak için kuzey ırakta bulunan askerlerimizin başlarına çuval geçirdiler. sayın Danış sizi canigönülden xdestekliyor ve duyarlılığınızın devamını diliyorum. saygılarımla:
rr.akdora
degerli yazar arkadasim,
cok onemli bir konuya deginmissiniz! cesur yureginizi yuregimle kutluyorum...
son gunlerde evde, arabada bir turku dinliyorum rahmetli
halk ozanimiz ASIK MAHSUNI'den. Nur icinde yatsin.
Dinledigim turku su;
KATIL AMERIKA !
SAGIMA BAKIYORUM; KATIL AMERIKA
SOLUMA BAKIYORUM; KATIL AMERIKA
ONUME BAKIYORUM; KATIL AMERIKA
ARKAYA BAKIYORUM; KATIL AMERIKA
Gencligimde ustadima kziar ve bu turkusunden dolayi derdim "NÓLCAK KIZIL GOMONIST'' diye... Hani oyle sartlanmsitik ya (!)
Rahmetli Ustadimiz ASKIK MAHSUNI'yi ancak anlayabildik! Simdi onun yerine Halkimiz haykiriyor:
''KATIL AMERIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA '' diye...
bu ikiyuz yillik asaleti belli olmayan devleti mazlum milletler ve halklar yeryuzudunden silmedikce daha cok kanlar akitacak ve haklari birbirine, kardesleri kanli bicakli yapacak bu buyuk DECCAL !
Sagi solu, fasizmi, komunizmi, basortulu, basortusuzu, alevi, sunniligi, Turk'u Kurd'u veya kisaca kucuk farkliliklari bir tarafa atarak birlesmeliyiz...
Bu DECCAL bize hazirlaniyor... Bizi bir ele gecirirse Irak'tan bin beterini bize yapacak haberimiz ola...
Bizden demesi...
Saygilarim derin degerli yazarim...
Hep merak ettiğim bir konu var ve bugüne kadar kime sorduysam tatmin edici bir cevap alamadım !...
Bir insan "ya da insanlar"... hem Elhamdülillah Müslümanız diyecek...
Ondan sonra da... İncirlik'ten bomba yüklü abd uçaklarının kalkıp Irak'taki Müslümanların o bombalarla öldürüldüğünü bile bile (!) buna izin verenleri oylarıyla destekleyecek !
Parti ne partisi olursa olsun... gelmiş, geçmiş, eski, yeni... bu işe imza atanların hepsi !
Ya da siyasi kimliklerini Müslüman olmaları ile daha da öne çıkarmaya uğraşıp bu konu ile övünüp duranlar... ve hâlâ bu uçakların ülkemizden kalkıp oraya çocukları, erkekleri kadınları öldüren bombalarla birlikte o bombaları taşıyan askerlerin gidip müslüman kadınlara tecavüz etmesini görmezden gelecek !
NASIL OLUR ?
MÜSLÜMANLIK BU MUDUR ?
İSLAMİYET... YANİ YÜCE DİNİMİZ... BU OLAYLARA HOŞGÖRÜ İLE BAKAN BİR DİN Mİ ? ki, bu dine mensubuz diye övünen insan (!) lar buna göz yumuyorlar ?
Bu uçakların kalkmasına müsade edenlere ses çıkarmamakla bizler de bu suça ortak mıyız ?
Bilenden cevabını rica edeceğim...
( Sözcüklerim, düşündüklerimin filtre edilmiş halidir )
Saygılarla
Rom@ntik tarafından 12/25/2008 12:26:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
ahhh be "Mahzun Prenses..."... yüreğimde hissettiğim acıların renk tonlarının tamamı ırak afgan filistinvari... ama ne enteresandır ki bu cahil adam bunun bir haçlı intikamı olduğunu biliyor da bilmesi gerekenler ise sus pus sinmiş demokrasi(!) dersini çalışıyorlar. büyük ortadoğu diyorlar ve oturuyorlar kucağına haçlı canavarının. dünyada müslümandan başka terörist olmadığı imajını birlikte işleyip duruyorlar. yüreğim paramparça... guantanamo, ebu gureyb ve gaiplerdekiler... sabır olmasına sabır ama elimizi de çabuk tutmak gerekmiyor mu?
kobay tek taraf müslüman ülkeler ve Türklerdir. Doğu türkistandan tutun da taaaa cebelitarıka kadar bir coğrafya can çekişiyor maalesef.
yüreğinize sağlık efendim, yaramı depreştirdiniz. hep böyle yapın ki bir yerimiz acısın efendim. yoksa biz pek adam olacaağa benzemiyoruz galiba.
eyvallah.
Nerede BM /nerede AB.../ Nerede Uluslararası Hukuk/Nerede insan hakları/
nerede ülke sınırlarını ihlallere ulusal yaptırımlar...
Kanka bu saydıklarının hiç biri müslüman toplumlar için gecerli değil. çünkü onlar hiristiyan toplumları korumak ve savunmak için kurulmuşlardır. Müslümanlara yapılan her şey mubahtır. Seni bu yazından dolayı kutluyorum.
Saygılarımla.
Yazara duyarlılığından dolayı teşekkür ediyorum.
Yapılan bütün saldırılar hep İslam ülkelerine yapılıyor ve aydınlar susuyor..
Bugün Filistin'de rehin alınan insanların organları hasta olan yahudilere veriliyor aydınlar susuyor.
Yahudiler mermi Filistin'liler taş atıyor aydınlar susuyor.
Irak'ta meshep çatışması adı altında yüzlerce insan ölüyor hergün aydınlar susuyor.
Kim bu aydınlar yaaaa?
Aydınlar konuşsa ne çıkar,neyi değiştirir gözümüzün önünde her gün müslüman kanı dökülüyor biz susuyoruz onlar konuşsa ne değişir.
Yunanistan'da polis kurşunuyla bir genç öldü diye ülke birbrine girdi,ben bu ölümü küçük görmüyorum öyle anlaşılmasın her insan hayatı değerldir.
Bizde artık gereken tepkileri vermeliyiz, en azından emperyalist bu ülkelerin bize sattığı malları boykot etmeliyiz.
Yarın çoluk çocuğumuzun yüzüne bakabilmek için,bu katliamlar olurken olaylara seyircimi kaldın suçlamasıyla karşı karşıya gelmemek için vicadanımızın rahat etmesi için müslüman kardeşlerimize sahip çıkalım.
Bu gün ırak da olanlar gelecekte bizimde başımıza gelmez İnşallah..
Kemik peşindekilerin kemikleri sızlasın ! Vahşetin ,cinayetin sebebi dünyaya sahip olmak isyteyenlerin işi.
Sığamadıkları dünyanın altında kalırlar diyorum...Kutluyorum sizi ve duyarlı insacıl tavrınızı...
Sevgilerimle.
MÜSLÜMAN IRAK // ÖLÜM ve ATEŞ ÇEMBERİ ALTINDA...neden susuyor aydınlar
Neden havlasınlar...
Havlamak için ne sebepleri var...
Zaten Irak'taki vahşet onlara kemik atanlar tarafından yapılmıyor mu...
Onlar sadce kemik verenlerinin kışkıladığı yere havlıyorlar...
Böyle bir üslup kullanmak zorunda kaldığım için çok çok özür dilerim sayfanın sahibinde ve okuyan dostlardan...
Bu insanların tek suçu müslüman olmak Ve 3. dünyanın göz diktiği Petrol yataklarına sahip bir coğrafyada yaşamak.
Adına yaşamak denirse tabi?
Tarih tekerrürden ibaret çok eskilere gitmeğe gerek yok.Çünkü bizler o dönemde ne olup bittiğinden haberdar değiliz,aynı zamanda elimizde gerçek kaynak diye,sayısız belge/done/veri/fotoğraf/birinci elden notlar var.Çoğu da farklı anlatımlarla dolu,sahi biz hangisine inanacağız?
DEMİŞSİNİZ! DEĞERLİ VE DUYARLI KALEM
Aslında sadece Osmanlı'nın değil bütün Avrupa'nın arşivleri Türklerin lehine belgelerle dolu. Fakat arşivleri açarak masaya oturmayan yine Ermeniler.
Ermeni Diasporası, bu konuyu tartışmak için masaya oturacaklarını fakat Türk tarafının peşinen SOYKIRIM'ı kabullenmesini şart koşmaktadır.
Evet sonucu başından belli olan bir tartışma istiyorlar (mış) .
Aslında çok haklılar, zira benim ülkemdeki aydınlar(!) Ermeni’den çok ermeni olursa bu istek çok görülemez.
Oysa dediğiniz gibi eskilere bakmak bile anlamsız.
Bu gün Katledilen bir ermeni vatandaşı için hangi devlette binlere yakın insan çıkıp 'biz ermeniyiz' diyebilir?
- Eskileri bıraktım, yenilerdeyim: Bakınız Ermenistan'da çıkıp bir gazetecimiz katledilse, acaba kaç ermeni çıkıp 'hepimiz türküz' diyecek.
Bana bir sayı verebilir mi acaba?
- Hadi onu da geçtik, Tarih zaten Ermenilerin türkleri nasıl katlettiğine bir değil onlarca kez radikal bir şekilde şahitken, şuan Ermenistan'da kaç aydın(!) çıkıp 'türklere karşı vicdanen rahatsızız. özür diliyoruz' diyor? ?
Ya Ermenistan’da yeterince AYDIN(!) yok, Ya da? ? ? ?
Çünkü; Bu aydınlar “en büyük felaket” için özür dilerken, aslında “Türkiye’nin soykırım yaptığını” kabul etmiş oluyor. Ama kendilerine sorulunca, “Hayır bizim imzaladığımız metinde soykırım sözü geçmiyor” diyorlar! ..
Gerçekten yüksek bir bilinçle karşı karşıyayız! ..
Çünkü, 1923’de Lozan’ı imzalayan Avrupa ülkeleri bu soykırım iddialarını temize çıkarmışlardı. Lozan bunun da belgesi.
Aslında İngilizler’in İstanbul’da işgali sürdürdükleri 1921’de (yani Cumhuriyet öncesinde) Malta Sürgünleri Davası’nda da İngilizler her türlü suçlamayı yapmış, ama kendi kurdukları “olağanüstü mahkeme” bile beraat kararı vermişti! .. Beraat! ..
Bu yalanı Ermenistan’ın ilk başbakanı Ohannes Kaçaznuni de, belgeleriyle itiraf etmiş ve kendilerinin ne kadar hatalı olduğunu; “Türkler’den özür dilemeliyiz” ve “İntihar etmeyi öneriyorum” sözleriyle dile getirmişti.
Yarın; birileri çıkıp IRAK bize soykırım yaptı derse de şaşırmayalım e mi? Evet yukarıdaki yazıda da anlatıldığı gibi katledilen IRAK halkıdır ama bundan bri süre sonra yine yargısız infaz edilip bir bedel ödemesi gereken de yine o halk olur.
Zira tarih tekerrür eder. Etmese idi, bu gün milletim bunları konuşmak zorunda kalmazdı.
Atiye hanım
içtenlikle kutlarım cesur kaleminizi
BEN DE HEP SORUYORUM KENDİME NEDEN MAHZUN BU PRENSES DİYE? TÜM DÜNYADA İNSANLIĞIN SORUNLARINI KENDİNE DERT EDEN YÜREK NEDEN HÜZÜNLÜ OLMASIN Kİ; YANITINI BULDUM ARTIK BU YAZIDAD DA .SAYGILAR MAHZUN PRENSES.
VAHŞETİN MUMYASI
Seninle aydınlanır içimin sokakları, düze çıkar sarp yollar, her gün aşkla doğar güneş, gülüşünle çiçeklenirdi dağlar...Hey gidi dünya hey, nereden nereye geldik; sende mi yoksa , bende mi bir hal var...
Vahşetin izimizi sürdüğü devirdeyiz, evleri çökmüş, elleri kopmuş bebelerin, acılara göğüs geren anneleri, köprüleri uçurulmuş kentleri düşün , metrolarında trenleri bombalanmış,’ ŞOK VE DEHŞET ’ işte gerçek, yaşadığımız kaos damgasını vurmuş asra, yıkılmış hayallerimiz el harab-ül Basra...
BAHAR GELDİ YAZ GELDİ / ÖLÜM BİZE TEZ GELDİ
AÇILIRKEN GONCA GÜLLER / ÖMRÜMÜZE GÜZ GELDİ...
Ağıtsal bir dipnot daha düştük tarihe, bir damla gözyaşına neler sığmaz, Guantanamo uzak bir diyar; zindanlara ne gelen ne giden var...Üstünde değil altındayız yerin,başında çuval, bileğinde kelepçe ayaklarında zincir bebelerin ; ’ YENİ DÜNYA DÜZENİ ’ başka adı yok bunun; PAX AMERICANA - YENİ DÜNYA İMPARATORLUĞU...Benzeri görülmemiş yağma talan, deki yalan; bu en kanlı soygun, onlar celep herkes koyun...
HEY AĞALAR , HEY BEYLER / TANK, TOP, FÜZE BURDA NEYLER
BUNLAR NE ACAYİP ŞEYLER; / HEPSİ BİZE YOZ GELDİ...
El- Sahaf’ın katırlarına benziyor adam ; yüzünde şizofrenik sanrılar,tikler,elinde görülmez ipler var.İskeletsi parmaklarını oynatıyor ikide bir,boy gösteriyor ekranlarda...İleri geri ne dediği anlaşılmasa da istediği aşikar ; kalınca bir sopa, okkalı bir dayak, eşek sudan gelinceye kadar...
HURMA GELİRDİ ESKİDEN / TADI DAMAĞI MESTEDEN
BİR ŞEYLER VAR TERS GİDEN ; / PAYLAŞACAK KOZ GELDİ...
Sen miydin ölüm kuklalarını oynatan, gece gündüz aralıksız , Bağdat’a cehennem füzeleri fırlatan , ölüme sırıtan sadist, soytarı şarlatan, lağım kokan politikaların mimarı ; uygarlıkları çatıştıran Drakula ! Al aynayı her sabah, bak; yaşam sunmuş tanrı sana, utan, utan , utan !
TAŞ TAŞ ÜSTE YOK BABA / LEŞ ÜSTÜNDE AKBABA
BİR SİGARA YAK BABA / DUMAN ÇÖKTÜ TOZ GELDİ...
Kayboldu küller içinde güzellik , her şeyi gaspedildi güzel ülkenin, kurşun yağdırılıyor makineli tüfeklerle ; delik deşik direnen yiğitlerin... Uygarlığın beşiğinde, cennetin eşiğinde, sen Kybele, sen İştar,Sin, İsis’tin ;
körpecik kızların elinde ciğersiz itlerin , engerekler, yılanlar , çıyanlar çöreklenir döşeğinde ...
KÖK SALMIŞIM TOPRAĞINA / GÜL AÇMIŞIM YAPRAĞINA
ÜZÜM DÖKMÜŞÜM BAĞINA / BİN ÖLÜM BİZE AZ GELDİ...
Kanlı Fırat , kanlı Dicle ;
arasında Mezopotamya ,
Yedi Harikası’ndan biri sendeydi Dünya’nın ;
Babil’in Asma Bahçeleri, cemre düştü toprağa uyanın !
Yalancı peygamberler türedi , şarapla ekmeği kutsayan mesih ,
her akşam sofrada kuyusunu kazıyor petrolün...
Tanrılar savaşında ölümünden habersiz, daralıyor çevremizde çemberi ihanetin... Papa ; neydi sahi tarihteki gerçek rolün ?
UÇTU UÇTU İSA UÇTU / BAŞIMDAKİ TASA UÇTU
GERİN ÇARMIHA BUŞTU / ÖRDEK GİTTİ KAZ GELDİ...
Şaban AKTAŞ
19.06.2004
Yayınlanmıştır/ BERFİN BAHAR / MAYIS 2005
Kesinlikle haklısın sevgili ATİYE,
Benim sormak sorgulamak istediğim bunlar, yıllar önce olanlar olmuş onlaro engelleyemeyiz.
Buyrun bugün olanları engelleyin bunun için kıyameti koparıp elbirliğiyle neler yapabiliriz gelin yapalım.
Eskiden olanları inkar etmeğe de gerek yok olmuştur fakat kin tohumları atarak eskiden olanları yeniden yeşertmek kime ne fayda sağlar sadece yeni öç alma ve kan dökmeyle gözyaşı ve acı getirir.
Medeni insanlar gibi anma törenlerine katılalım el verelim acılarını paylaşalım.ve birdaha bu acıların yaşanmaması için sazımızla sözümüzle çizgimizle destek olalım.
ENGEL OLUN SAVAŞLARA
ENGEL OLUN ŞU VAHŞETE
KANLARIYLA SULANMASIN
ÇOCUKLARIN TOPRAKLAR
TEŞEKKÜRLER DUYARLI ARKADŞIM
Sen hep yaz can...
Sorun sadece İslam ülkelerine yada müslümanlığa yapılan değil insanlığa yapılan bir ayıbın göstergesi cann...
İnsan hayatı onlar için çok ucuz ama ölen onlardan biri olsaydı bütün dünya ayaklanırdı.Emperyalizm ve yaltakları...
Lanet olsun böyle adalete...
Yine gerçeğin aynası oldun yazılarınla,cansın,canımsın.
Kutlarım...