- 541 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
T A N R I M
T A N R I M
dünyada yer edinememenin zorluk simgesi küçük danscı marie.
belçikalı terzilik yapan bir ailenin üç kızından ortancası olan ’marie von goethem’ küçük kardeşi ’şarlot’la verildiği paristeki bale okulunda başına gelenlere tepkimdir. kendisi hikayede anlatıldığı gibi on yedi yaşında intihar ettiği düşünülmektedir.
T A N R I M
tanrım sen büyüksün ne olur 14 yaşında bu sahipsiz ve korumasız küçük danscı kızı türlü oyunlarla yoldan çıkarmaya çalışan sonrada ahlaksız diye iftiralarıyla utandıran.
küçük kardeşi olup onun yolundan giderek dünya balesinin ilahi olan şarlot’un yanından okulundan kovdurarak hayallerini umutlarını düş lerini yıkan.
kahretmesine sebep olan sokaklarda sahipsizce açlık sefalet içerisinde 17 yaşinda ölmesinede sebep olan insanları cehennemine koy lütfen.
tanrım heykelinin taklitleri bile binlerce dolar eden bu küçük meleğin hayatını parçalayan asıl ahlaksız günahkarları cezalandır.
aksi taktirde seni bu küçük balerinin tutkunları bir başka tanriya şikayet ederler ve seni mahkemeye verirler senin cennetini bile tereddütsüz redderler bu küçük meleğin yanına cehenneme gitmek için yürek yemini ederler.
tanrım mademki siz her şeye kadirsiniz neden daha tomurcuğu bile açmamış çiçekleri ahlaksızlara kırdırıyorsunuz ne olur tanrım size inancımızdan şüphe ettirmeyin.
tanrım ne olur küçük marie’ye’de melekler gibi kanat tak takki yaşiyamadığı dünyasına yükarlardan baksın ne olur tanrım.
tanrım biz senin adaletine güveniyoruz ancak yinede bu kiliselerin camilerin sinegogların günahkarlardan korkup sahip çıkmadığı bu meleğe birdaha haksızlık yapılması bizide kahrettirir diye korkuyoruz.
ne olur tanrım böyle olaylara izin verme insanların yüreklerini derinden yaralama ne olur böyle kaderler yazma tanrım.
İSMAİL SOYTEKİNOĞLU
hayatımdakiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.