- 956 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beni Seviyor Kesin -2-...
Beni bekleme bu gece dedi telden hızlı hızlı telaşla konuşarak..işim var hadi sen yat..yemeğini ye ve yat..ama diyecek oldum ama..beklerim seni beklerim istersen…problem deği…..tak ..telefon kapandı yüzüme..bakakaldım elimdeki ahizeye bir süre ..boş gözlerle baktım işte beyaz telsiz telefona..aklımdan aynı anda bir sürü şey geçti ..bir tanesi bile açıklayamadı bana ama ..bir tanesi bile ..neden sorusunun cevabını veremedi ..dedim..neden ..?Haluk bunu neden yapıyor bana –bize- ikimize…?daha evleneli 6 ay bile olmadı …sonra aklıma geldi bir şey işte..Bu üç hafta içinde hiç yemek yemedik ki biz birlikte akşam…sadece akşam değil ki işte sık yaptığı iş gereği seyahatler yüzünden kahvaltı bile edemedik doğru dürüst beraber..hafta sonları yaptığımız kahvaltılar bile sayılı..sanki iş yemeği..kahvaltı biter hemen nerdeyse hiç konuşmadan bir iki zoraki konuşma dışında ..ve Haluk benden uzakta tv başına oturur ya gazete ya da uyuklama..ben taşır dururum habire yiyecek içecek bişiler ..mutfak salon mutfak salon..ilk günlerdeki gülmeler ..şakalar ,dertleşmeler ..hatta ufak tefek tartışmalar bile yok oldu....ben çırpındıkça eskisi gibi olsun diye sanki daha da kötüleşmeye başladı ilişkimiz….işte ne oldu ..?önce yemekler biriktikçe birikti dolapta....bin bir özenle hazırladıklarım Halukum için....biriken sadece yemek değil ki?benim içimde de bin bir düşünce, duygu, acabalar ,neden ..en çok da neden sorusu birikti durdu..son günlerde yaşadıklarım acıtmaya başladı içimi..yanıyor sanki içim..Konuşamıyoruz …aslında mıyoruz da değil….Haluk …6 aydır aynı evi paylaştığım haluğum…eşim ..hayat arkadaşım ..bitanem…konuşmuyor..ne zaman denediysem ne söylediysem olmuyor işte..sanki bana bakmıyor ya da baksa bile beni görmüyor….bakışları bile bir donuk sanki… öfffffff…ben mi yaptım bunu ..?evet sormam bile tuhaf işte ..benim yüzümden ..annemle de konuştum kaç kere ..aynur ablayla da ..amannn sibellll sen de allasen dediler ..erkek o üstüne gitme..bırak biraz kendi haline..hem seni dövüyor mu ?para mı vermiyor..adamcağızın içkisi ,kumarı bile yok doğru dürüst..hayatında başka biri olma olasılığı ise sıfır..sen de yani buldun bunuyosun dediler bana..öyle mi gerçekten acaba?buldum bunuyor muyum?ben elimden gelenin en iyisini yaptığımı düşünüyorum dedim onlara ..ama ..anne ..aynur abla..ya bakın bişiler ters gidiyor..anlasanıza beniiiii..cevap verdiler bana..kızım hayat bu ..evlilikte bu ..başkalarıyla kıyaslasana kendini biraz a aaa....kaç kadın var senin gibi şanslı ha?..Haluk evine bağlı bir erkek..hem Haluk yakışıklı da bir adam ..üstüne biraz daha gidersen valla kaçar..sen de kalırsın tek başına..hem de bu toplum baskısı seni kahreder gider..yalnızlık kolay mı sanıyorsun sen kızım..? bi de bu ülkede kadın başına dul olmak ….bir de bana akıl verdiler ciddi ciddi....purozak diye bişi varmış ..alırsam ne bir sıkıntım ne de sorularım kalırmış…her şey düzelirmiş..hımm..dedim..hımmm....biliyordum yaa…bende problem var..nasıl güzel yemekler yaparsam yapayım ..haluğa nasıl kendini iyi hissettirecek şekilde davranırsam davranayım..ya da evimi tertemiz yapayım…gömlekleri hep pırıl pırıl tertemiz..olmuyor olmuyor…öfff…bende eksiklik var..öfff..zavallı erkeğim benim..benim yüzümden mutsuz…ben yapıyorum bunu işte….suçlu benim..zaten alımsız bir kadınım ben ..eee haluk yakışıklı oldukça ..beni beğenmez tabi….ama….ama ..…hani o benim içimi görmüştü ..?hani benim dış görüntüm önemli değildi…?hani benim ruhumu sevmişti…..?ağlıyorum işte ben hep durmadan ….çizgi film seyrederken bile de mi ağlanırmış canım….ağla ye ağla ye…birde bu son günlerde böylece iyice kilo aldım ….çikolata yemeden duramıyorum ki..bağımlısı oldum iyice..niye bu kadar yediğimi de anlamış değilim zaten…
Ne yapıcam ben?...ne olacak bu durum?annem, Aynur abla haklı galiba ..çok üstüne gittim canımın..o haklı işte.. kesin o haklı ..Halukla yarın konuşup özür dilemeliyim…düzeltmeliyim bu durumu….ben suçluyum demeliyim..suçlu benim …hımmm…purozak nasıl bir şey acaba?............denesem mi ki?......to be continued….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.